אתמול בסינמונדיאל: אז ככה. שני העולים לשמינית הגמר מבית א' הם סטיבן ספילברג – שנשאר בלתי מנוצח במשחקי הבית – ודארן ארונופסקי. מטים ברטון ולארס פון טרייר אנחנו נאלצים להיפרד בשלב זה. בבית ב', אחרי שהאחים כהן ניצחו את מיאזאקי, הם התמקמו במקום הראשון של הבית – מה שאומר שבשמינית הגמר הם ישחקו מול ארונופסקי. מיאזאקי, שנותר במקום השני, קיבל את המשימה המבהילה של התמודדות נגד ספילברג. טבלאות הבתים המלאות – כאן.
היום אנחנו נגיע לתוצאות סופיות בעוד שני בתים, ג' וד'. בית ג', לפני משחקי היום, נראה כך:
מקום | במאי | ניקוד |
---|---|---|
1 | קוונטין טרנטינו | 6 |
2 | מרטין סקורסזה | 3 |
3 | גיירמו דל טורו | 3 |
4 | קתרין ביגלו | 0 |
טרנטינו וסקורסזה מובילים כרגע, ואם שניהם ינצחו היום – שניהם גם יעלו לשמינית הגמר. כל תוצאה אחרת עשויה לבלבל את הסדר. אז לעניין: קתרין ביגלו ("נקודת פריצה", "מטען הכאב", "כוננות עם שחר") נגד מרטין סקורסזה ("נהג מונית", "החבר'ה הטובים", "הזאב מוול סטריט").
בית ג', משחק 5
מס' מצביעים: 638 Loading ...
|
משחק שני, גיירמו דל טורו ("הלבוי", "המבוך של פאן", "פסיפיק רים")
נגד קוונטין טרנטינו ("ספרות זולה", "להרוג את ביל", "ממזרים חסרי כבוד").
בית ג', משחק 6
מס' מצביעים: 661 Loading ...
|
בבית ד', המצב לפני שני המשחקים האחרונים הוא כזה:
מקום | במאי | ניקוד |
---|---|---|
1 | אדגר רייט | 6 |
2 | קלינט איסטווד | 4 |
3 | מתיו ווהן | 1 |
4 | ג'וס ווידון | 0 |
אם קלינט איסטווד ינצח את אדגר רייט היום, שניהם יעלו לשלב הבא. מתיו ווהן חייב לנצח את ג'וס ווידון כדי שיהיה לו צ'אנס לעשות מהפך ברגע האחרון ולעלות לשמינית הגמר במקום איסטווד. אז: איסטווד ("בלתי נסלח", "מיליון דולר בייבי", "גראן טורינו") או רייט ("מת על המתים", "סקוט פילגרים נגד העולם", "סוף העולם")?
בית ד', משחק 5
מס' מצביעים: 645 Loading ...
|
ג'וס ווידון כבר לא יעלה לשלב הבא, אבל זה לא אומר שהוא לא נבחרת ראויה – בפרט כשהוא מתמודד מול במאי שכמוהו, קיבל את עיקר תהילתו על סרטי גיבורי על. אז ווידון ("סרניטי", "הנוקמים") או מתיו ווהן ("אבק כוכבים", "קיק-אס", "אקס-מן: ההתחלה")?
בית ד', משחק 6
מס' מצביעים: 643 Loading ...
|
בשני משחקים אני עם מי שינצח (סקורסזה וטרנטינו, למרות שלאחרון כואב לי להצביע)
ובאחרים עם זה שכנראה יפסיד – ווהן ואיסטווד.
סקורסזה, טרנטינו, רייט, ווהן.
(ל"ת)
אני חושב שזו הנקודה בה זה מפסיק להיראות לי הגיוני.
נראה לי שרוב האנשים בוחרים את מי שהם אוהבים אישית.
אני משתדל לבחור את מי שעבודתו האחרונה הייתה יותר טובה. כי, למשל, רידלי סקוט עשה המון דברים טובים אבל היצירות האחרונות שלו פחות טובות. ואי אפשר להתווכח עם תרומתו של קוונטין טרנטינו לקולנוע בכללותו אבל כרגע, אם אני עומד מול שתי דלתות שמאחוריהן סרט שכל מה שאני יודע עליו זה שהוא של טרנטינו וסרט שכל מה שאני יודע עליו זה שהוא של גיירמו דל-טורו, אני אכנס לזה של דל-טורו.
משהו מוזר בהחלט קורה כאן
איסטווד ניצח את ווהן די בקלות, מה שאומר שרוב המצביעים שקלו את כל הקריירה של שניהם: השוואה של הסרטים האחרונים של שניהם לא מוציאה את איסטווד ביתרון, אבל אי אפשר להתווכח עם הקריירה הארוכה של איסטווד, שבהחלט הייתה משמעותית יותר בינתיים מסרטיו המועטים (יחסית) של ווהן.
באופן כללי, כל בית ד' הגיוני מאוד בראייה כזו – רייט נפל לאחרונה, אבל שני סרטי הקורנטו הראשונים הם עילוי, ווידון הוא במאי מצוין שעוד לא השאיר את חותמו על הקולנוע וכו'.
ואז עוברים לבית ג'. האם יש מישהו, בעולם, שחושב שטרנטינו עולה על סקורסזה? בשיקלול היקף היצירה המלא שלהם וההשפעה שלהם על הקולנוע?
ובכנות, מישהו יכול להסביר לי איך פת"א בתחתית הבית שלו?
ומתי ארגנטינה יתנו לעצמם כאפה ויתחילו לשחק כדורגל כמו שצריך?!
איסטווד ווהן
הסתיים בתיקו.
טעות שלי.
עכשיו אני לא מבין שום דבר בכלל. ):.
אני פשוט ניסיתי לחשוב על זה כמו שאמרתי.
אם היום ישימו מולי שני בתי קולנוע כשכל מה שאני יודע על הסרט הוא שם הבמאי, לאיזה אני אעדיף להיכנס?
שזה הגיוני לחלוטין, בהתחשב בבסיס של הטורניר
כלומר, במונדיאל באות לשחק קבוצות עכשוויות, ולא נבחרת אולסטארס של שחקני העבר הטובים ביותר. הבעיה היא שבראיה כזו, התחרות היא רק בין הסרט האחרון שכל אחד מהבמאים הוציא. המחשבה הזו מציקה לי, לא יודע למה.
לא הסרט האחרון.
הרושם האחרון.
עניין של דעה כמובן
אבל סתם מסקרנות, איזה מהסרטים שיריו הוציא לאחרונה נחשבים בעינייך לנפילה?
אני מכריז על דוכן ההימורים!
בעקבות ההצלחה העצומה של הסינמונדיאל, החלטתי לפתוח דוכן הימורים.
אתם מוזמנים לבוא לדוכן (שנמצא בחצר של הבניין בו אני גר) ולהניח כסף על הבמאים האהובים עליכם.
אם תזכו תקבלו הרבה כסף, ובכל מקרה אני אקבל הרבה כסף (אבל אני מבטיח להשקיע חלק קטן ממנו בקמפיינים מימון המוני של סרטי קולנוע).
אויה לי, הפעם זה קשה.
ז"א, שלוש מתוך ארבעת הבחירות די קלות בשבילי, אבל איסטווד נגד רייט – זה מאוד קשה. לרייט היו יותר סרטים שאהבתי בזמן האחרון, אבל לאיסטווד יש אוסף יצירה כל-כך מרשים (הפייבוריט שלי הוא דווקא 'חצות בגן הטוב והרע') שאני לא יכול להתעלם ממנו. ושניהם במאים ששמם בלבד מספיק כדי להכניס אותי לסרט.
אז בפעם הראשונה כמדומני, אני נמנע.
This one's for Buffy!
טוב, הפעם נתתי את קולי לווידון. ומי שהכריעה את הכף, אפילו אם זה פאול, היא באפי.
אמנם מאוד אהבתי את אקס-מן וקיק-אס של ווהן (ללא ספק סרט האקס-מן הכי טוב, וגם ללא ספק סרט-גיבורי-העל-הלא-מפורסמים-שלא-שמענו-עליהם-כלום-לפני-הסרט הכי טוב שנוצר עד היום), אבל גם האבנג'רז היו מעולים. חייבים להעריך את היכולת של ווידון להתמודד עם כל האגואים שהתרכזו בסרט הזה, ואיכשהו לנתב את כולם באופן שהוא הכי נכון גם עבור עצמם וגם עבור הסרט.
בשורה התחתונה, גם ווידון וגם ווהן עשו יופי של סרטי סופר-גיבורים, ואם זה היה תלוי רק בזה, אז כנראה שהיה פה תיקו, עם יתרון קטן לווהן.
אבל תשמעו, לפני כמה ימים סיימתי צפיה מרוכזת בכל פרקי באפי, בפעם הראשונה בחיי (בסיבוב הראשון, כשהיא שודרה בטלויזיה, רק דגמתי פרקים פה ושם). ואין מה לעשות, אי אפשר לנתק את ווידון של הטלויזיה מווידון של הקולנוע. זה אותו איש, עם אותו חוש הומור, אותו טעם דרמטי ואותה יכולת בניית דמויות ועולם.
הקרב פה הוא קרב של יוצרים, לא של סרטים. וכיוצר, לווידון יש בינתיים יותר זכויות מלווהן. כי באפי.
איזה הבדל בין ההפרשים
של משחקי בית ג' ושל בית ד'.
עוגת שכבות סוף העולם הלכה להרוג את ביל בניו יורק, ניו יורק
סקורסזה וטרנטינו היו הבחירות הקלות. ביגלו נהדרת, אבל לא " עשיתי כל כך הרבה סרטים נהדרים שאפילו אם אתה חושב שראית את כל הסרטים הטובים שעשיתי אתה עלול להיתקל בקומדיה שולית שביימתי בשלוש דקות ולהידהם מחדש" נהדר כמו סקורסזה ובניגוד לבמאים אחרים שנשענים על העבר שלהם, סקורסזה ממשיך לעניין ולאתגר (גם אם לא להגיע לאותן פסגות מדויקות) בהווה.
בטרנטינו מול דל טורו המצב יותר מסובך – דל טורו מפסיד פשוט כי אני פחות הייתי הולך לראות סרט שלו מאשר של טרנטינו. שניהם בשלב בקולנוע שלהם שהם בעיקר מתלהבים מרעיונות במקום חושבים על דרכים מאתגרות לספר סיפור ולמרות שנראה לי שדל טורו הוא דווקא האחד שיעשה סרטים יותר מעניינים בהמשך, הוא עדיין לא עשה את ספרות זולה, אז זה.
רייט מול איסטווד – רייט, כי לאחד מהבמאים האלה אני רגיל להירדם בסרטים באופן עקבי וזה לא האחד שאני צריך להישאר כדי לתפוס את כל ה20 בדיחות החבויות בתוך הפריים.
וידון מול ווהן – כי ווהן ביים יותר סרטים מעניינים, את סרט המארבל הטוב מבין שני הבמאים ואני עדיין לא מרגיש מחזור עצמי כמו שאני מרגיש לא פעם אצל וידון.
אם המצב ישאר כמו עכשיו
אני לא מצליח להבין איך קלינט נאבק על חייו. לטעמי הוא אחד משלושת הגדולים. במקומו הייתי מוציא את ה44 ויורה בווהון.
אם לקלינט ולווהן יהיו 4 נקודות, מי עולה במקרה הזה? הפרש שערים או טבלה פנימית?
מספיק לראות את התגובות לסרט האחרון שלו
שיצא ממש עכשיו כדי להבין את זה. ג'רזי בויז עומד על 55% ביקורות חיוביות. יש לו רצף של סרטים שלא נחשבים לטובים, המומנטום שלו גרוע מאוד. באופן אישי אני יכול להעיד שמאז גראן טורינו לא היה לו סרט שעניין אותי מספיק כדי לצפות בו (ג'יי אדגר היה כזה עד שראיתי את התגובות אליו).
וזו רק דעתי
שצריך להסתכל על כל הפילמוגרפיה
בלתי נסלח, עולם מושלם, מיליון דולר בייבי, גראן טורינו, מכתבים לאיוו ג'ימה (וגיבורי הדגל), ההחלפה, מיסטיק ריבר. וזה בלי ימדב.
יש כאן סרטים שגם אחרי 20 שנה הייתי רואה אותם עוד פעם ועוד פעם. לא ווהן ולא רייט מצליחים להעמיד קאדר כזה.
חזור ואומר בשבילי הוא בין שלושת הגדולים.
כן אבל ווהן ורייט
במאים טריים שעד היום אין שום סרט שהם עשו שהוא לא הצלחה ביקורתית, שזה לצערו של איסטווד לא המצב אצלו.
גם למסי יש משחקים שהוא לא מבקיע
אבל לא משווים אותו למישהו ששיחק פעמיים שלוש
ואם בפעמיים שלוש
השחקן הבקיע שמונה-עשרה שערים והשפיל את הקבוצה המתחרה? גם אז לא משווים?
אם זה מסי?
תגיד אתה
(וזה לא היה באמת שמונה-עשרה שערים (נולן))
נו, זה הכל היפוטתי
לא יודע איך נולאן קשור, אבל בוא שנייה נדבר על רייט מול איסטווד.
מאז שרייט עובד בעין הציבור ( את הפארודיית מערבונים הלא נצפית שלו נוציא מהמשוואה) הוא ניפק יצירת מופת אחת אחרי השנייה – מחוקים, מת על המתים, שוטרים לוהטים, סקוט פילגרים מול העולם וסוף העולם. כמובן, שאתה יכול לא להסכים על האיכות של הסרטים אבל אני מדריך אותך במחשבה שלי – אז תצטרך כרגע להסכים איתי.
ברור שיש משהו שחורק קצת בהשוואה בין במאים מנוסים לבין במאים צעירים – אבל זה לא אומר שאין פרמטרים לשפוט אותם. וכן, אם יבוא שחקן שכל פעם שהוא עולה על המגרש הוא מנצח בהפרשים מגוחכים את כל המתחרים והשחקנים האחרים – גם לאחר ארבעה משחקים הייתי מתחיל להשוות אותו למסי. ומה אם אחר כך הוא יתחיל לפשל? זאת שאלה לאני העתידי.
בזמן הזה איסטווד ניפק את פשע אמיתי, ספייס קאובויז, רצח מתקתק, מיסטיק ריבר, מיליון דולר בייבי, גיבורי הדגל, מכתבים לאיוו ג'ימה, ההחלפה, גראן טורינו, אינוויקטוס, מכאן והלאה, ג'יי אדגר וג'רזי בויז. זה 13 סרטים שחלק מהם נפילות על הפרצוף, חלק בסדר, ואם אני אתפשר איתך על דעת הרוב משאיר אותנו עם ארבעה יצירות מופת – טורינו,דולר בייבי, מיסטיק ומכתבים לאיוו ג'ימה. כלומר שהממוצע של איסטווד מאז שרייט במשחק הוא אחד לשלוש, שזה לא נורא אבל רחוק מטוב ובעצם הסיבה היחידה שיש לו אותו מספר סרטים טובים כמו רייט זה בגלל שהוא פשוט בחור עסוק ביותר.
"אבל!" תגיד " מה אם ניצחונות העבר שלו?" כן – יש לו כמה. הגדול מביניהם הוא בלתי נסלח, אבל יש חסידים גם לגשרים, בירד, עולם מושלם וגן הטוב והרע אבל זה מתוך 20 סרטים שהוא ביים. איסטווד הוא לא במאי שהשם שלו מבטיח סרט טוב, ואפילו לא מבטיח שהסרט יהיה נסבל – נפילה של איסטווד זאת חתיכת נפילה. לעומתו, רייט, בקלילות, בעקביות ועם מאמצים רבים ממשיך להנפיק בכל יצירה השקעה, יצירתיות שגורמת אפילו לסרט הכי גרוע שלו להיות רק אחלה סרט לצפייה ולא הדבר הכי טוב שקרה לקולנוע.
בקיצור זה סובייקטיבי
לא היסטוריה ולא נעליים
אני אלך לראות את ג'רזי בויז כי זה של קלינט, ולא אלך לסרט הבא של רייט כי אף אחד (אבל אף אחד) מהסרטים שלו לא עושה לי את זה.
לכן אין צודק או טועה, בשביל זה יש הצבעות.
ואם זה לא עובד תמיד אפשר להשתמש ב44, פאנק.
ברור שהכל סובייקטיבי
אני פשוט מנסה לגרום לך להבין מה עלול לגרום למישהו להצביע לבמאי צעיר ועולה מול במאי מוכח עם פילמוגרפיה רחבה.
אני תוהה האם פרמטר ה'מיצוע'
שאתה מפעיל הוא הנכון. לפי הפרמטר שלך, חשוב יותר 'אחוז הקליעות' של מישהו מאשר איכות הקליעות המיטביות.
כאשר ביצירות 'אמנות' עסקינן, הפרמטר הזה קצת מציק לי.
אישית, אני מעדיף במאי שיוציא שלוש-ארבע סרטים שהם מאסטרפיס, בלוויית כמה סרטים זניחים, מאשר במאי שיוציא עשרה סרטים בינוניים.
למשל, במקרה דנן – וזאת כמובן דוגמא אישית סובייקטיבית – אני ראיתי את 'סוף העולם' (בטלויזיה) ואחרי חצי סרט התחלתי ממש להשתעמם. את סקוט פילגרים ראיתי בקולנוע – ואני זוכר שהוא היה מגניב. מאד מגניב. וזהו.
קשה לי לומר שאחד מהסרטים האלה זעזע או עיצב את עולם הקולנוע – וודאי לא את שלי.
הסרטים הטובים של איסטווד השאירו עלי רושם הרבה יותר משמעותי מזה.
בין השאר, מאחר ולפני שאני נכנס לאולם הקולנוע אני קצת קורא על הסרטים שאני הולך לראות, זה גם די עוזר לסנן את הנפילות של במאי זה או אחר, ועדיין להנות מהשיאים שהוא יכול להגיע אליהם.
שיהיה ברור - אין כזה דבר "פרמטר נכון".
יש כאלו שמסתכלים למי הסרטים העדכניים טובים יותר. יש כאלו שמסתכלים מי הוציא מאסטרפיסים טובים יותר או יותר מהם. יש כאלו שמצביעים לפי הסרט הכי אהוב אישית. יש כאלו שמצביעים לפי ג'וס הבמאי. יש כאלו שמצביעים לפי אחוז הצלחה. יש כאלו שמצביעים לפי "סרט חדש של כל אחד מהבמאים – למי היית הולך?". יש כאלו שמצביעים לפי מי עשה פחות סרטים גרועים. יש כאלו שמצביעים באופן אקראי כי הם לא מכירים את הבמאי. יש כאלו שמצביעים עבור הבמאי שהם כן מכירים. יש כאלו שמצביעים באופן אסטרטגי לפי המיקום הנדרש. יש כאלו שלא מצביעים. יש כאלו שמצביעים לפי מה שהמורה שלהם לקולנוע היה מצביע. יש כאלו שמצביעים לפי כמות הדם בתמונה ליד שם הבמאי.
בכל משחק מצביעים יותר מ600 גולשי עין הדג. אולי אפשר להפסיק לחשוב שיש סיבות נכונות ולגיטימיות לבחור בין שני במאים, וסיבות לא נכונות ולגיטימיות, ולהתייחס למשחק הזה בקלילות שבה צריך להתייחס לסקר קולנוע באתר ישראלי?
טוב, אני מתוודה
אני בכלל מצביע על פי מה שהאדון האפל קתולו אומר לי :(
הוא לא מעריץ של דל טורו?
(ל"ת)
הם מסוכסכים מאז שדל טורו סירב לשים אותו בפסיפיק רים
(ל"ת)
אבל אני לא דיברתי על במאי בינוני מול במאי עם נפילות ועליות
דיברתי על במאי נפלא שכל סרט שלו הוא הצלחה מול במאי עם נפילות ועליות.
כמובן שפרמטר המיצוע לא תמיד הגיוני אבל זאת בהחלט דרך סבירה לשפוט במאים- ראה ערך ריצ'רד קלי ודני דארקו. כתור במאי של שלושה סרטים שרק אחד מהם היה יצירת מופת אבל חתיכת יצירת מופת הוא לכאורה אמור לבוא, לשיטתך, לפני במאים כמו ווהן שהם בהחלט כיוון אבל עדיין לא הוציאו יצירת מופת מא' ועד ת'. וזאת למרות שיש הסכמה די ניכרת שמה שגרם להצלחה של דוני דארקו היה חד פעמי במקרה הטוב ובמקרה הרע לא קשור לקלי בשום צורה. כמובן שיש גם היגיון בשיטה שאתה מציע ("כמה פעמים הוא מצליח להגיע לאיכות מובחרת") אבל מה קורה אם שני הבמאים עשו 3 יצירות מופת, אחד הבמאים לא עשה כלום מלבד זאת והשני עשה שני קומדיות-יותר-גרועות-מאדם-סנדלר-בעידן-הנוכחי? לא תוריד לשני ניקוד בגלל זה?
הפרשי שערים.
(ל"ת)
אני חושש לקומביניה במסגרת משחקי בית ד'
http://tinyurl.com/lv4baod
שאלה קטנה
אולי פספסתי משהו, אבל אני לא מבינה למה יש משחקים בהם המקום הראשון בבית מתמודד מול המקום השני בבית ובמשחקים אחרים המקום הראשון מתמודד מול המקום השלישי.
יש סיבה או שזה אקראי?
המשחקים לא משובצים לפי מיקום
כי המיקום משתנה כל משחק. המשחקים משובצים אקראית לפני תחילת הטורניר, ומתקיימים בלי קשר למיקום.
אדגר רייט יותר טוב מאיסטווד
שוטרים לוהטים (לעזאזל עם השם הזה!) סרט מבריק, שעדיף על קאוובוים.
(שוטרים לוהטים נשמע כמו השם של הסרט החדש של אדם סנדלר. אדם סנדלר בתפקיד- שוטר שתוקע גרעפס באורך של רבע שעה)
אוי לא, יש מצב שקלינט לא יעלה
על חשבון במאי דרג ג' כמו מת'יו ווהן? אני יכול להבין למה וודי אלן הודח בבושת פנים, הוא בכל זאת נתקל בבית שכלל את ג'יימס קמרון וכריסטופר נולאן, אבל קלינט אוכל את כל ה-3 האחרים בלי מלח.
האמת שאין לי שמץ
קלינט איסטווד היה חלק מהתיקו היחיד בתחרות עד כה, ונכון לרגע זה נראה שהוא עשוי להיות גם חלק מהשני. והמשחק של ווהן נגד ווידון גם הוא צמוד. כרגע באמת אי אפשר לדעת אם הוא יעלה או לא.
בהחלט יש מצב לתיקו במשחק של קלינט
ובכל זאת, בגלל כמות המצביעים כאן (נכון לרגע זה הצביעו 456 איש למשחק שלו) הסיכוי לתיקו הוא קטן מאוד ולכן רק פעם אחת הייתה כאן תוצאת תיקו (שבמקרה קלינט היה חלק ממנה), שהפעם דווקא אמורה להספיק לקלינט כדי לעלות לשלב הבא.
ובכל זאת, אני חושב שהעובדה שהוא לא לוקח את הבית הזה בהליכה (או לפחות כמעט בהליכה) היא כמעט מביכה (ולא לקלינט).
רחוק מלהיות מביכה.
זה בית שמכיל במאי אחד רציני מול שלושה במאים מאגניבים. זה שאתה חושב שלבמאי רציני מגיע יותר מלבמאי מאגניב זאת דעה.
יפה שמכניסים לי מילים לפה
אין לי בעיה עם במאים מאגניבים, אפילו מאוד אהבתי את "הנוקמים" וממה שראיתי מ"סקוט פילגרים" (לצערי הייתי צריך לעצור באמצע מסיבות פרטיות ולא יצא לי לחזור אליו מאז) גם מאוד נהניתי ממנו.
אני פשוט שהוא במאי שטוב משלושתם ביחד פי כמה וכמה מונים.
אחרי הרבה מחשבה,הנה הסיבה שהצבעתי לאדגר רייט
https://www.youtube.com/watch?v=3FOzD4Sfgag
פשוט ולעניין. אמנם איסטווד גאון, אבל היו לו פאשלות רציניות במהלך השנים. רייט, לעומת זאת, חכם מאוד בדרך הבימוי והכתיבה שלו (וגם, בינתיים, יודע איך לבחור פרוייקטים). הסרטון הזה מסביר בדיוק למה. לדעתי איסטווד קצת איבד את זה, בעוד רייט יודע בדיוק מה הוא עושה.
איזה קטע
כרגע קלינט איסטווד ואדגר רייט בתיקו מוחלט. שניהם קיבלו 297 קולות.
אז האם מישהו יכריע את הכף עד שרד פיש יסגור את ההצבעה?
מעניין…
זה לגמרי אוף טופיק, אבל לא מצאתי מקום יותר מתאים
למישהי יש מושג מה קורה עם הסרט Dark Places? ימד"ב טוען שהוא יצא בארצות הברית בספטמבר, אבל עד עכשיו אין טריילר, שלא לדבר על תאריך יציאה בארץ.
יכול להיות שהפצת הסרט נדחה?