"Cabin in the Woods", קומדית האימה של דרו גודארד וג'וס ווידון, הוא סרט שצולם ב-2009, ואז נגנז בגלל הבעיות הכספיות של MGM. הזכויות לסרט נרכשו על ידי Lionsgate מוקדם יותר השנה, ועכשיו, סוף סוף, הסרט יצא רשמית מלימבו: הוא יופץ ב-13 באפריל, 2012. מה שאומר ששני סרטים שנכתבו על ידי ג'וס ווידון – ובהשתתפות כריס המסוורת' – ייצאו תוך פחות מחודש.
יש תאריך ל"בקתה ביער"
Posted in: חדשות
– פורסם ב 21 ביולי 2011
זה רק אני...
או שהעלילה די מזכירה את הסרט "טאקר ודייל נגד הרשע"?
שהיה לדעתי ממש ממש לא משהו....
(ל"ת)
שהיה לדעתי מבריק.
ומגניב, ואדיר.
יאי, שמח על הבוקר =]
(ל"ת)
טאקר ודייל נגד הרשע היה עשוי מawesome
אבל הידיעה הזו הביאה שימחה לחיי היום אפל זה.
כמעט גרמתם לי לשכוח שאני הולך להיכשל בבחינה שלי היום…
כמעט.
*sigh*
מצד אחד, בשעה טובה.
מצד שני, אם כבר הם דחו אותו כל כך רחוק, למה לא לחכות עוד קצת עד אחרי האוונג'רס? האם הם חוששים שהסרט ייכשל?
מישהו יכול להסבירלי
מה העניין הגדול עם ווידון? הוא יצר כמה סדרות נחמדות, סרט כושל וממוצע אחד וביים כמה פרקים של גליי (!!). מה ההתרגשות? מה הוא כבר עשה שכולם תופסים ממנו כל כך? אה כן, שכחתי, הוא כתב כמה פרקים של רוזאן, אני בטוח שהם גם היו ממש ממש מצחיקים.
ההתרגשות, מן הסתם
קשורה בכך שאלה שמתרגשים ממנו לא מסכימים עם האפיון שלך של הסדרות כנחמדות והסרט ככושל וממוצע.
ההסבר נעוץ בשימוש שלך במילה "נחמדות"
בעוד אני משתמש במילה "נהדרות". ל-Buffy היו עליות ומורדות, כמובן, כפי שצפוי מסדרה ששודרה 7 עונות; Firefly היתה לא פחות מגאונית, ובמיני-סדרה האינטרנטית Dr. Horrible's Sing-Along Blog צפיתי שוב ושוב… פשוט נפלא. אפילו שילמתי עבורה. ככה זה כשאוהבים…
כשאתה משתמש במילה "גאונית",
למה בעצם אתה מתכוון? אני לא מדבר על הסדרה, אלא על המילה. מה היא אומרת, בעצם?
טוב, בסדר, אני חוזר בי
"גאונית" היתה רק figure of speech. אולי השימוש ב"גאונית" פשוט מעיד על כך שאני עצל מכדי להתנסח כהלכה.
זו היתה סדרת טלוויזיה איכותית, מצולמת היטב (לטעמי), עם תסריט מצוין, בניית אופי ועומק לדמויות (ב-13 פרקים, זה הישג לדעתי), שמאוד אהבתי.
לתיאור הזה אני בהחלט יכול להסכים.
(ל"ת)
ואם הוא היה אומר גאונית ומתכוון לזה?
יש אנשים שחושבים שהיא כזו ויש אנשים, כנראה שאתה, שלא.
תקבל את זה ועבור הלאה.
תודה על הקואוצ'ינג.
אני מניח אבל, מבלי לפגוע, שאוכל להסתדר בחיים גם בלעדיו. אבל תודה.
אני חשבתי שהשאלה הייתה כנה
במקום ישר להצהיר "אני חושב שזה גאוני, אתה לא, הסוף", דיון הרבה יותר מעניין יכול להתפתח, אם מפרטים מה הופך את זה ל"גאוני" ומה לא. באופן כללי, סופרלטיבים לא מהווים דרך יעילה להחלפת דעות.
מה שלא ציינתי (ודווקא רלבנטי לכתבה) הוא
שלסרט הזה אני דווקא ממש לא מצפה. כשאני שומע על סדרה חדשה של וודון, אני שמח; לא זכור לי סרט שהוא קשור אליו שאהבתי (מלבד סרניטי, וזה פשוט פרק ארוך של סדרת טלוויזיה), ולכן בהקשר הקולנועי אני לא fanboy.
לא אהבת את צעצוע של סיפור או הנוסע השמיני?
כי מר ווידון היה הסקריפט דוקטור שלהם, בין היתר.
לא הנוסע השמיני
ווידון מן הסתם היה תלמיד בית ספר בסוף שנות השבעים. אולי את חושבת על הנוסע השמיני 4, שווידון כתב את התסריט שלו – לא משהו שמוסיף לו כבוד, אם כי יש רמזים לפיירפלי בסרט.
בנוסף לצעצוע של סיפור, ווידון היה גם סקריפט דוקטור של ספיד. אבל קשה לדעת מה היתה השפעתו על כל אחד מהסרטים הללו – למשל ידוע שבמקרה של ספיד הוא הציע שדמותו של אלאן ראק, שהיתה שלילית בתסריט המקורי, תהיה קומית, אבל זה היוצא מן הכלל.
בהחלט יכול להיות
לא מאוד מתמצאת בנוסע השמיני.
לא ראיתי את הנוסע השמיני (אף אחד מהם)
כי אני פחדן מכדי לצפות בסרטי אימה. גם לא אהבתי את צעצוע של סיפור. להגנתו אציין שלא ראיתי אותו מאז יציאתו לאקרנים. בכל מקרה, אני לא חובב קולנוע מספיק בכדי שאתייחס להשפעה לא ידועה של סקריפט דוקטור (מושג שלמדתי רק בשנה שעברה ולקח לי זמן לזהות גם כאן).
סקריפט דוקטור הוא התפקיד הכי חשוב
במובן התסריטאי. לפחות כשהיה אחד. הוא מאתר מה עובד ומה לא עובד ומשפץ את הכל.
מה זה סקריפט דוקטור?
(ל"ת)
אופס. קודם קוראים עד הסוף ואז שואלים... רשמתי לפני.
(ל"ת)
אמנם לא אהבתי כ"כ את הסדרות שלו,
אבל "סרניטי" זה סרט נהדר!
מדברים על תאריכים
קודם היתה לנו את האכזבה שארונופסקי לא יביים את "וולברין" ועכשיו "סופרמן: איש הפלדה" של סניידר נדחה עד ליוני 2013!
http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=42450
במילים אחרות, כבר אפשר להגיד שהשנה הבאה לא תהיה השנה בה נראה את כל גיבורי העל הגדולים, אלא את כולם מלבד סופרמן. שזה… לא כזה נורא האמת כי אני לא סובל את סופרמן.
אז מה, בעצם, הסיפור כאן?
כן, אני יודע שאני יכול ללכת לגוגל. ואולי זה אפילו יקח פחות זמן מלכתוב את ההודעה הזאת. ובכל זאת, למה הסרט נגנז?
אאל"ט, בהתחלה עכבו את היציאה שלו כדי להמיר אותו לתלת-
מימד. אז האולפן (MGM) פשט רגל, ויציאת כל הסרטים שלו לקולנוע הוקפאה.
ויש לציין
שאפילו אז, הרבה לפני שתלת-מימד (ובפרט תלת-מימד מלאכותי) נמאס על כולם, הרעיון להמיר את הסרט הזה לתלת נשמע מפגר לחלוטין.
ועכשיו כשיש לסרט תאריך
הוא ייצא בתלת מימד או שוויתרו עליו?
מדברים על סרטים של תסריטאים גאונים
סרטו הבא של צ'ארלי קאופמן (התסריטאי הטוב מכולם) יש סרט חדש.
והוא מתחיל לגייס שחקנים אליו.
הקאסט בינתיים נשמע קצת מוזר, עם ג'ק בלאק, סטיב קארל וניקולס קייג' (ששיחק את קאופן ב"אדיפטיישן"):
http://www.deadline.com/2011/07/charlie-kaufman-attaches-steve-carell-jack-black-and-nicolas-cage/
השאלה הטובה באמת היא - האם יש במאי?
כי עם כל הכבוד לקאופמן כתסריטאי – ויש המון, המון כבוד – בשום פנים ואופן אסור לתת לו לביים.
את הפרויקט הזה צ'רלי מביים
אבל הוא מפתח במקביל פרויקט נוסף (נפרד לגמרי) שספייק ג'ונז יביים.
ובנוגע להערה שלך על הבימוי של קאופמן – אני רק אגיד שאני ממש, אבל ממש לא מסכים.
בנוגע להערה על קאופמן.
התסריטאי הטוב מכולם? טוב לדעת.
(ל"ת)
''אסור לתת לו לביים''?
הלו, שכחתם שב2008 הוא ביים את סרט המופת סינקדוכה ניו יורק?