פעם בכמה שנים דו"ח קופות חייב להיפתח במילים האלה: הולי שיט.
בזמן שאני כותב את הדברים האלה, סוף השבוע (בגירסה האמריקאית שלו, שישי-ראשון) עדיין לא נגמר, ולא ידוע כמה בדיוק הכניס "משחקי הרעב" במהלכו. את המספרים המדויקים לא נדע, כרגיל, עד יום שני בלילה. מה שכן ידוע זה שבמהלך יום שישי, כולל הקרנות חצות, "משחקי הרעב" הכניס 68.2 מיליון דולר, ובמהלך שבת – בערך 50 מיליון דולר נוספים. ההכנסות הכוללות שלו מהסופ"ש יהיו איפשהו בסביבות 155 מיליון דולר (הולי שיט, כבר אמרתי), מה שימקם אותו במקום הרביעי או השלישי ברשימת הפתיחות הגדולות ביותר אי פעם.
אבל זה לא כל העניין. "משחקי הרעב" אמנם לא ישבור את שיא הפתיחה הגדולה ביותר בכל הזמנים, שבו מחזיק כרגע "הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק 2" (169.2 מיליון דולר), אבל לדעתי, ההישג שלו מרשים הרבה יותר.
דבר אחד מבדיל בין "משחקי הרעב" לבין ההארי פוטרים, הבאטמנים, הספיידרמנים והדמדומימימימים שמאכלסים את צמרת רשימת הפתיחות הגדולות אי פעם: הוא לא סרט המשך. סופ"שים ראשונים ענקיים שייכים כמעט תמיד לסרטי המשך, כאלה שכבר יש להם קהל מעריצים מוכן מראש, מהסרטים הקודמים. בשביל הפרופורציה: הסרט הראשון בסדרת "דמדומים" הכניס "רק" 69.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו. פתיחות הענק (138 מיליון, 142 מיליון) הגיעו רק בסרטים הבאים בסדרה, ו"משחקי הרעב" התעלה גם עליהם. כל זה מעלה את השאלה לאיזה גבהים יגיע סרט ההמשך, כשייצא בנובמבר 2013.
הסרט הזה גם מוכיח שנכון לעכשיו לא ידוע על שום כח חזק יותר בקידום סרט מאשר ספרי נוער פופולריים. אין ב"משחקי הרעב" לא כוכבים ענקיים, לא פיצוצים, לא ציצים, לא פעלולים מדהימים ואפילו לא תלת-מימד. הוא הופק בזול, יחסית (80 מיליון דולר). הדבר היחיד שעובד לטובתו הוא מיליוני מעריצים של הספר. אבל זה עובד רק עם ספרי נוער, לא עם מבוגרים: הספר "צופן דה וינצ'י" מכר יותר עותקים מ"משחקי הרעב", והפתיחה של הסרט המבוסס עליו היתה "רק" 77 מיליון. גם "נערה עם קעקוע דרקון" היה רב מכר גדול, ואיפה הפתיחה שלו, ואיפה הרעב.
בארץ, המפיצים הודיעו שהסרט הביא בסופ"ש כ-50 אלף צופים. זה הרבה, אבל לא בפרופורציה של "שר הטבעות" או "הארי פוטר". יש עוד לאן לשאוף.
למה זה?
למה סרטים שיוצאים לא בקיץ (או בקריסמס) מכניסים פחות בדרך כלל? אני לא מבין את זה.
לפי מה שקראתי באתר וסתם נסיון עבר הסרטים שיוצאים בחודשים האלה הם לא משהו מיוחד אז הגיוני שברגע שיוצא סרט שאמור להיות טוב הוא יכניס הרבה, כי אין מה לראות ואנשים מתים לסרט טוב אז רצים לקולנוע כל פעם שיש סרט עם פוטנציאל.
לא יודע, אבל לפי ההגיון שלי צריך להוציא יותר סרטים טובים בזמנים האלה ואז הם גם יכניסו כמויות של כסף אבל תקנו אותי אם אני טועה…
כי אנשים בחופש
בקיץ ובקריסמס (ולצורך העניין גם סופי שבוע ארוכים שגם ימי שני הם חופש) המון אנשים נמצאים בחופש. בני נוער, מורים וגם הורים שנשארים עם הילדים בבית. אז הולכים לקולנוע :)
ווהו! D:
זה מגיע ל'משחקי הרעב'. כמו של'הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2' זה מגיע וכמו של'דמדומים' (כל הסדרה) זה לא מגיע. אנחנו רואים פה סרט, לא המשכון, לא תלת מימד, לא יוצא בקיץ, ובאופן יוצא דופן הוא מצליח לעלות כמעט כל כולם. הנתונים מפצים על החודשים האחרונים עם הפעילות הקטנה בקולנוע ומראים שאנשים עדיין הולכים לסרט כשכדאי.
מעולה.
וג'ניפר לורנס יפה, סתם אוהב להזכיר את זה.
EnZo –
דבר ראשון, בקיץ יש יותר זמן, ואנשים משועממים.
דבר שני, כמעט תמיד הסרטים שיוצאים בקיץ הם ההמשכים הענקיים והמצופים, מה שהופך את התקופה להכי מוצלחת בשנה.
הלינק ב"הפתיחות הגדולות אי פעם" מוביל לדף הסרט
של "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2", כנראה שהכוונה הייתה לקשר לכאן – http://boxofficemojo.com/alltime/weekends/.
תוקן. תודה.
(ל"ת)
מרשים, אפילו מאוד
אבל אני לא חושב שהעובדה שזה לא סיקוול היא ה-דבר הכי מרשים בזה. הפעם לדעתי אפקט הראשוניות עבד לטובת הסרט, כולם רצו לראות על מה המהומה, וכולם מחפשים תחליף להארי פוטר. אני לא חושב שהסרט השני ישבור שיאים כלשהם, לדעתי הוא יצליח פחות מהראשון. קצת כמו עם "אבן החכמים".
כולם רצו לראות על מה כל המהומה?
זאת אומרת שרק בנאדם אחד באמת רצה מאוד ללכת, כל החברים שלו רצו אחריו בשביל לראות על מה כל המהומה שלו, ואז כל החברים שלהם וכך הלאה?
אם לדבר כזה אתה מתכוון אז זה מטורף מאוד, מאוד מטורף.
אתה מדבר כאילו אנחנו חיים בשנות ה90
זה 2012, הכול עובר דרך האינטרנט, היה מסע שיווק מוצלח, כולם רצו לראות על מה מדובר. איך הגעת ל"מפה לאוזן"?
גם היום באינטרנט זה "מפה לאוזן"
רק שמהפה של אחד זה הולך ישר לאוזניים של הרבה אנשים בו-זמנית.
אני אישית לא ראיתי מסע שיווק מוצלח יותר מדי, לפחות לא אחד שגרם לי לרצות לראות את הסרט (עד שבוע שעבר).
בהמשך למאמר שלינקקתי בכתבה אחרת על משחקי הרעב
הנה כתבה על מסע השיווק האינטרנטי של הסרט
http://www.nytimes.com/2012/03/19/business/media/how-hunger-games-built-up-must-see-fever.html?pagewanted=1&_r=2
בממוצע לאולם עבר אפילו את האביר האפל.. אכן ה"ש
(ל"ת)
אני לא חושב שסרט ההמשך יגרוף סכומים דומים או יותר
בניגוד להארי פוטר או דמדומים, הדעה הגורפת היא שבטרילוגיית משחקי הרעב, הספר הראשון הוא הדבר האמיתי. הדעות לגבי שני ספרי ההמשך חלוקות ביותר. כלומר ההייפ ההסטרי של המעריצים סביב הסרט הראשון לא יהיה דומה בסרט הבא.
מה גם שרבים מהצופים שלא מכירים את הספרים וראו את הסרט, לפי מה שהבנתי, לא בדיוק התלהבו מהמוצר הקולנועי שלפניהם, לפחות לא כזה שמצדיק את ההייפ. מה שמותיר את הסרט השני עם קהל פוטנציאלי מופחת; כאלה שמשועבדים לפרנצ'ייז ויהי מה, כאלה שדווקא כן אהבו את הספר השני, וכאלה שאהבו את הסרט הראשון. זה לא אומר שאני חוזה נתונים עלובים, יש סיכוי טוב שגם הסרט השני יגרוף מעל 100 מיליון, אבל אני חושב שבמקרה הזה – בניגוד למקרים אחרים – יותר צופים ידחו את הסיפוק לראות את הסרט ביומו הראשון/שני/שלישי.
אלא אם יחתימו את ג'וני דפ או משהו (נאמר כבדיחה, אבל מי יודע? האיש הרי אוהב איפור מוגזם).
דווקא די ההפך
המעריצים הממש שרופים של הספר אמרו שהוא גרוע והאנשים שלא קראו ואולי אפילו לא שמעו אמרו שהוא מעולה.
הספר השני הוא טוב, קצת מבולבל מעצמו אבל טוב.
יש לו סיכוי להצליח.
בין אם כך או אחרת
סביר שחלק ניכר מהקהל שלא קרא את הספרים והתלהב מהסרט יקרא אותם עד צאת הסרט השני.
אני חושב שהסיבה ברורה
"משחקי הרעב", בניגוד ל"דמדומים" מושך אליו לא רק את הקהל הנשי אלא גם את הגברי. בגלל זה הוא מצליח יותר מ"דמדומים".
עזבו שנייה את הסרט (המצוין, דרך אגב) הזה.
http://www.youtube.com/watch?v=Rk8mO5TNqLE&feature=player_embedded#!
בזאת, ג'ניפר לורנס הוכיחה שהיא לא רק שחקנית מצוינת, אלא גם מרואיינת בחסד עליון. הראיון הזה אצל דיוויד לטרמן היה אחד הדברים הכי חינניים שראיתי בזמן האחרון.
בגדול אתה צודק...
אבל בקטן – הצחוק כל שהראיון שלה הלך ונהיה חלול ומלאכותי יותר ככל שהראיון התקדם, בשתי דקות האחרונות כבר התחלתי לרחם עליה. מן הסתם צרחו עליה באזניה, "תצחקי כמו מטומטמת, תצחקי כבר!" וחוץ מזה, עיצבן אותי הקטע האופנתי המפגר של השמלה שלה. באופן ברור לחלוטין לא היה לה נוח עם החצאית הקצרה, אז שתלבש חצאית ארוכה יותר! חלאס!
אני לא חושב שלמרואיינים יש אזניה... רק למראיין.
ואני לחלוטין לא מסכים איתך לגבי המלאכותיות.
אם כבר, זה הרגיש כמו ראיון עם בנאדם אמיתי, לא עם פרסונה שהשחקנית עוטה על עצמה בפני המצלמה. אפילו לטרמן נראה מופתע מהתשובות שלה. כל הסיטואיציה הרגישה כאילו הסוכן שלה שכח להגיד לה איך מתנהגות כוכבות הוליוודיות, אז היא סתם התנהגה כמו בחורה בת עשרים וקצת… מה שראית בתור צחוק מזויף, נראה לי דווקא כמישהי די נבוכה, שקלטה (לפי התגובות של לטרמן) שהיא אומרת דברים שלא אמורים להגיד בתוכניות כאלה, ולא ידעה איפה לקבור את עצמה.
או במילה אחת: מקסימה.
לי זה בעיקר הרגיש כאילו אני רואה ראיון עם אליוט מסקרבס.
זה באמת נראה מאוד חינני – במקום לשבת ולדבר חצי שעה על כמה שהסרט נפלא והסרט מדהים וכולם חייבים לראות אותו היא התחילה לדבר על האחים הפסיכיים שלה ועל המעריצים המשונים של הסדרה. זה היה מקסים.
וזה גורם לי גם להעריך אותה עוד יותר.
קשה להאמין שהבחורה החיכנית והמשועשעת הזו היא הילדה התקיפה והרצינית של "קר עד העצם".
היא מדהימה
קראתי עוד ראיונות שלה.
היא מקסימה באמת.
הצחוק לא בגלל זה
היה ראיון שהיא אמרה שהיא מנסה להצחיק ואז חושבת לעצמה למה היא אמרה את זה.
היא בגדול חסרת ביטחון, והיא צוחקת להסוות בושה אני חושב
Will the Dark Knight Rise?
דבר ראשון – אכן הולי שיט. הישג מרשים ביותר – בעיקר בגלל היעדר ה 3D או הסיקווליות – ובאמת שכל השבחים מגיעים לסרט (המעולה). הוא הציג בקצת פחות אולמות מ'האביר האפל' וגם הרוויח קצת פחות ממנו.
אבל מה שבאמת מעניין אותי זה מה יקרה ב 20/7, כשיצא TDKR. מצד אחד, לספר הזה יש קהל מעריצים נאמן, שדפק נוכחות באולמות. אבל בפינה האדומה ניצב סרט שהוא גם סיקוול (שסוגר טרילוגיה) למה שנחשב סרט הקומיקס הכי טוב אי פעם, וגם כנראה הסרט הכי מצופה של השנה. ה'חיסרון' היחיד שלו הוא שהוא – כמו 'משחקי הרעב' – לא ב 3D (תודה לאל). יהיה בהחלט מעניין לראות לאן הוא יתברג.
לעומת זאת, אני לא בטוח ש'התלקחות' יביא ביצועים כמו קודמו. שני הספרים האחרים נחשבים פחות טובים בקרב המעריצים, וגם אלה שלא קראו את הספרים ולא התלהבו מהסרט הזה כנראה לא ימהרו לראות את השני. אבל קרו דברים…
גדול!
סוף סוף מישהו מצא איך להכניס למשפט אחד את דמדומים הארי פוטר ובאטמן!!
"דמדומים, הארי פוטר ובאטמן הם כולם סרטי קולנוע".
לא כזה קשה.
הארי פוטר וקרב הדמדומים של באטמן
בקרוב בקיץ 2017.
גם הארי פוטר הראשון שבר את השיא
וספיידרמן הראשון ניפץ אותו פחות משנה אחרי.
'משחקי הרעב' הרוויח 152.5 מיליון דולר בתוצאות האמת
(ל"ת)
שזה עדיין יותר מ"ספיידרמן 3"
ועדיין מייצב אותו במקום השלישי מבין הפתיחות הגדולות ביותר אי פעם ובמקום הראשון לסרטי שהם לא המשך.
ואם זה היה בתלת-מימד זה היה מתייצב במקום השני או אפילו הראשון.
שלא לדבר על זה שזה סרט שנכתב על ידי בחורה עם בחורה בתפקיד הראשי. ובגלל שהוליווד אוהבים לחקות הצלחות זה כנראה אומר עוד הרבה פרצנ'ייזים גדולים עם נשים בתפקידים הראשיים, וזה כעיקרון הכי קרוב שהוליווד יכולה להגיע לפמיניזם. מעולה!
אם יגיעו עוד סרטי אקשן
בכיכובן של בחורות בועטות-עכוז, הידד.
(וגברת קולינס בת חמישים. לא בדיוק בחורה…)
מחשבה אקראית בדבר נמשים.
בסרט, קאטניפ ממש מנומשת. כמובן, באשמת השחקנית. אבל זה גרם לי לחשוב שדי נדיר לראות שחקניות מנומשות, לא? או שרק נדמה לי?
והנה, אפילו כאן למעלה בתמונה, היא נטולת נמשים. כנראה שבתמונות היח"ץ מוחקים את אלו. מוזר.
דווקא בתמונה למעלה היא נראית די מנומשת.
יחסית לרמת ה"נמישות" של שחקנים בדר"כ.
וגם ב"אמיצה" הדמות הראשית היא מנומשת
אומנם באנימציה אבל בכל זאת…
אמה סטון היא מאוד מנומשת
ואולי בגלל זה היא כל כך מפריעה לי.
שובר שיאים גם באיימקס
הסרט הכניס 10.6$ מילון בסופ'ש בהקרנות איימקס, ושבר שיא של הפתיחה הכי מצליחה לסרט איימקס שאינו סיקוול או תלת-מימדי.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88443
וזה ממש חבל.
הסרט הזה לחלוטין לא מתאים לאיימקס. לראות אותו באיימקס זאת טעות ובזבוז כסף, וגם מוציא שם רע לאיימקס באופן כללי.
למה?
(ל"ת)
כי הוא מלא בתקריבים רועדים
סצינות האקשן הלא ברורות והצילום הרועד הפריע להרבה אנשים גם בהקרנות על מסך רגיל. עכשיו תדמיין את זה על מסך גדול פי עשרה.
מייקל ביי הולך לביים את צבי הנינג'ה?
מייקל ביי הולך לביים את צבי הנינג'ה. בלייב-אקשן.
עדיין לא ראיתי לזה התייחסות באתר. יש לזה עמוד ב IMDB, אבל אני עדיין משוכנע שזו מתיחה.
http://www.imdb.com/title/tt1291150/
זו לא מתיחה
יצא סרט צבי הנינג'ה, אבל מייקל ביי יפיק אותו, לא יביים. הבמאי הוא ג'ונת'ן ליבסמן, שביים את 'הקרב על לוס אנג'לס', וגם את 'זעם הטיטאנים' שיוצא השבוע.
מתיחה זו לא
כמו שכבר כתב Mad_Hatter מעלי. מה שכן אני מקווה שמתיחה היא העובדה שבסרט המתוכנן הצבים יהיו חייזרים. אני חוזר: חייזרים!
מצטער, אבל המשפט "החייזרים האלה עולים לי על העצבים" הוא פשוט לא אותו דבר. המעריצים כמובן כבר זועמים, ומייקל ביי הספיק להגיב להם במה שלי אישית נשמע כמו "פאק יו, אני מייקל ביי".
ובהקשר זה ,
רצ"ב קומיקס:
http://hijinksensue.com/2012/03/20/hanging-brain/
אם אני לא טועה,
המשפט המדויק הוא "אתם עולים לי על העצבים, צבים!"
עזבו אתכם מזה
ה-משפט של הסדרה המצורית זה "שרדררררר, הטכנודרום שוקע!".
"קוואבנגה!" לא אומר לך כלום?
(ל"ת)
זאת התגובה הטובה ביותר
שראיתי לכל מהומת ה/צבים/חייזרים/מייקל ביי –
http://www.the-gutters.com/comic/272-josh-adams
אני לא מאמין שלא ראיתי את הטוויסט הזה מגיע.
הניתוח הכי מעמיק שראיתי לצבים:
http://www.cracked.com/video_18260_which-ninja-turtle-are-you-lifes-most-important-question.html
לגבי ספרים למבוגרים...
כדאי לזכור שנערה עם קעקוע הוא סרט בדירוג R ולכן הקהל הפוטנציאלי יותר קטן מזה של משחקי הרעב (וזה בלי להתייחס לפופולאריות של שתי סדרות הספרים).
צופן דה וינצי לעומתו הוא רק PG-13, אבל מדובר בסרט גרוע שנקטל בביקורות, בעוד הביקורות על משחקי הרעב מאד חיוביות. אז נכון שגם דמדומים זכה לביקורות גרועות וזה לא הפריע לו או לילדות בקופות, אולי אפשר לייחס את זה לכך שמבוגרים יותר מסתמכים על ביקורות?
לטרנטינו יש היום יום הולדת!
מאחל לו המון מזל טוב וש'ג'נגו' יהיה יצירת מופת כמו מרבית סרטיו.
טריילר ל Hotel Transylvania
ההתחלה הזכירה לי את 'ואן הלסינג' P:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FYgzizpCTKU
הטריילר עצמו גרוע,
(מבחינת עריכה וקצב וכאלה…) אבל הקונספט נראה מעולה, האנימציה מרהיבה ויש כמה בדיחות חמודות. בסופו של דבר, אני אראה את זה בעיקר בגלל שהבמאי, גנדי טרטקובסקי, הוא כנראה אחד האנימטורים החשובים ביותר של העשורים האחרונים, ונורא מעניין אותי לראות את העבודה הראשונה שלו על מסך הקולנוע.
נמוך יותר בטבלה
נמצא סרט בשם "אלף מילים" (A Thousand Words), בכיכובו של אדי מרפי. הסיבה היחידה ששמעתי על הסרט הזה, היא שנכנסתי בדיוק לעגבניות רקובות והבחנתי בהשג שלו. להיות מקום שישי בטבלת ההכנסות אחרי שלושה שבועות זה לא ביג דיל, אלא שבזמן הזה, הסרט לא הכניס אפילו מחצית מתקציבו (40 מיליון דולר, שאחוז ניכר מתוך זה הלך למשכורת של מרפי) ולא הצליח לצבור אפילו ביקורת חיובית אחת. אחרי איסוף של 48 ביקורות, הציון של הסרט בעגבנומטר עומד על 0%. אני לא זוכר מתי היה סרט שזכה להפצה רחבה, שמר על יציבות יחסית בקופות, אבל קבל אפס אחוזי טריות.
כתבה מעניינת מ-Ynet על מפלתה של הוליווד והמעבר של
שחקנים מהמעלה הראשונה לטלוויזיה.
מאוד מעניין.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4208163,00.html
מה דעתכם?
"מפלה" זאת מילה גדולה.
יש אופנות. כרגע המגמה היא בכיוון מסויים, המאלץ שחקנים מבוגרים לחפש פרנסה אחרת. מה תהיה האופנה עוד עשור? אין שום דרך לדעת. הוליווד שרדה מהפכים רבים עד כה, ואין סיבה לחשוד שהיא לא תשרוד את זה.
טיזר לרימייק של "זיכרון גורלי":
http://www.youtube.com/watch?v=M-wNgpj7Vcw
זה לא טיזר לרימייק של "זכרון גורלי",
זה טיזר לטריילר לרימייק של "זכרון גורלי". עם צופרי אוניות ברקע, כפי שנהוג כיום. נמתין לטריילר…
היי תראו, זה ריאן גוס-הולי שיט, מה קרה לו?!
הנה תמונה של ריאן גוסלינג.
אל תדאגו, זה לא פפארצי או משהו, והבחור לא משתתף במועדון קרב מחתרתי. זו תמונה מהסט של סרט שהוא מצלם כיום, Only God Forgives ('רק אלוהים סולח'). גוסלינג מגלם את ג'וליאן, מתאבק קיקבוקסינג וגנגסטר לשעבר, המתגורר בבנגקוק. לאחר שאחיו נרצח ע"י קצין משטרה תאילנדי, הוא יוצא לנקום את מותו.
נשמע מקורי
(ל"ת)
שמע, עם במאי כמו ווינדינג רפן
אפשר לנחש שלסרט אולי לא יהיה סיפור מדהים, אבל הוא יהיה עשוי מעולה. יכול להיות שווינדינג רפן מנסה להיות 'הבמאי הכי טוב שעובד עם התסריטים הכי גרועים' הגדול בהיסטוריה. אני לא יכול לחשוב על במאי נוסף שכל כך עקבי בקטע הזה בסרטים שלו (טוב, ב-'ולהלה רייסינג' היו כמה יציאות טובות, אבל גם שם התסריט לא היה ממש דומיננטי…)
מקורי שמקורי
ריאן גוסלינג מאמם *_*
אבל כן, בהתחשב בבמאי, צפוי סרט עשוי כהלכה. מצפה לו.
"האוונג'רס" יסגרו את פסטיבל טרייבקה
באמת שאני לא יודעת כלום על הפסטיבל הזה. חוץ מזה, "הסיפור של יוסי" – סוג של המשך ל"יוסי וג'אגר" – יוקרן שם. אוה, וול.
עוד משהו: "המאסטר" של פת"א קיבל תאריך הפצה – ה-12 באוקטובר, השנה. זה משונה; הרי רק חובבי קולנוע וחברי אקדמיה רואים את הסרטים שלו בדרך כלל, ועונת האוסקר מתחילה בסביבות נובמבר-דצמבר. אז מצד אחד, יכול להיות שלפת"א ולחבר'ה שלו נמאס מהאוסקרים ההזויים, תודה לאל. מצד שני, החבר'ה כוללים את הארווי ווינשטיין. אז עונת האוסקר מתחילה מוקדם השנה, ויכול להיות שנקבל מבול של סרטים איכותיים מוקדם מהצפוי.
עונת האוסקר מתחילה באוקטובר
זה ככה מאז שהקדימו את הטקס לסוף פברואר ואת ההצבעה על המועמדים לינואר. זה מציב את הסרט בתקופה הצפופה והאטרקטיבית שבין פסטיבלי ונציה וטורונטו, לבין פרסי המבקרים הראשונים. מבחינת באז לאוסקר, 12 באוקטובר הוא תאריך אופטימי.
!Look! Up in the sky
– כפי שנרמז בכותרת, פורסם באנר חדש (ומגניב) ל'איש הפלדה'. הסרט ייצא לאקרנים ב 14/6/13.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88588
– ארנולד שוורצנגר ודני דה-ויטו יחזרו יחד למסך, בסרט המשך ל'תאומים', שיצא ב 1988. סרט ההמשך יקרא 'שלישיה', ויצטרף אליו אדי מרפי.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88594
– פורסמו פוסטרים חדשים לסרט הקרוב של ג'ק בלאק, שנקרא 'ברני'. הסרט, המבוסס על סיפור אמיתי, מספר על ברני, קברן בעיירה קטנה בטקסס, המתייד עם אלמנה זקנה אחרי מותו של בעלה המיליונר. לאחר שהיא נעלמת, נראה שלברני יש יותר כסף מהרגיל, והרשויות מתחילות לחשוד. בסרט משתתפים גם שירלי מקליין ומת'יו מקונוהי.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88541
-ג'וליאן מור במו'מ להשתתף בסרט החדש בכיכובו של ג'וזף גורדון לוויט, אותו הוא גם כתב ויביים. סקרלט ג'והנסון כבר אישרה את השתתפותה בסרט, המספר על "דון ז'ואן מודרני, והמסע שלו להפוך לאדם טוב יותר".
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88544
– אחרי שכתבתי (בדוחק'ו הקודם) על הסרט הבא של ג'ניפר לורנס, 'הבית בקצה הרחוב', עכשיו יש גם טריילר.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88543
– ולסיום, אחד הדברים הכי משמחים שקראתי לאחרונה – וויל פרל אישר שיהיה סיקוול ל Anchorman האדיר. פרל הכריז על הסרט כשהגיע לתכנית של קונאן אובריין כשהוא בדמות של רון בורגנדי. כרגע היחידים מהסרט הראשון שאישרו את חזרתם הם הבמאי, אדם מק'קיי, סטיב קארל ופול ראד.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88546
שוורצנגר חוזר לקולנוע? O.o
היה מוזר לראות את הטרמינייטור מנהל את קליפורניה, אבל עכשיו יהיה לי אפילו יותר מוזר לראות את מושל קליפורניה מככב בסרטים…
חוזר ובגדול
הוא גם יופיע ב'בלתי נשכחים 2' (שיוצא באוגוסט השנה), The Last Stand (ינואר הבא) ו The Tomb (עדיין אין תאריך)
כן,
גם בסרט הזה של ג'ניפר לורנס יש יער. אבל למי אכפת כשהיא משחקת טוב כל כך (וגם היופי :)).
סרט של ג'וזף גורדון לוויט? אני לא חושב שזה יכול להיות רע.
מעניין איפה הם ימצאו קהל לסרט שהתיאור שלו הוא
"שלישייה עם שוורצנגר, דה-ויטו ואדי מרפי"
הסרט ההוא עם ג'ניפר לורנס נראה מגניב, אם כי מוזר שהוא מדורג PG-13. בנוסף, אני מתחיל לחשוש שג'ניפר, עד כמה שהיא חשקנית מוכשרת, מתחילה לפתח את "תסמונת דקוטה פנינג" (מופיעה בכל סרט שיוצא).
סרט חדש של ג'ק בלאק? אה, הוא כבר לא מה שהוא היה פעם. אני מחכה יותר לאלבום החדש של טניישס די.
קול קורא לסרטים שבוימו בידי נשים
הגיע אלי במקרה קול קורא של הפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים ברחובות, אולי יעניין כאן מישהו או מישהי.
חשוב לי לציין שאני לא קשורה לפסטיבל בשום צורה אז אני לא יודעת שום דבר מעבר לכתוב באתר.
תנאי הקבלה הם:
– רק סרטים שבוימו על ידי אישה אחת או כמה נשים יכולים להירשם לתחרות הישראלית.
– ניתן לרשום סרטים מכל ז'אנר ובכל אורך: תיעודי, עלילתי, אנימציה וניסיוני. עם זאת, חשוב לציין כי הפסטיבל מבקש להציג סרטים העוסקים בחוויות של נשים ומנקודת מבטן.
– לתחרות יכולים להירשם סרטים שהופקו בישראל ושהפקתם הושלמה אחרי 1 ביולי 2011.
– לתחרות יכולים להירשם סרטים שכבר הוקרנו במסגרות הקרנה שונות בישראל ובעולם, בטלוויזיה, בקולנוע או בפסטיבלים, ואין חובת בכורה להשתתפות בתחרות.
– הפסטיבל מקרין סרטים בפורמטים הבאים בלבד: 35 מ"מ, בטא SP או בטא דיגיטל. לא ניתן להגיש סרטים אשר עותק ההקרנה שלהם הוא בכל פורמט אחר.
פרטים מלאים באתר הפסטיבל:
http://www.iwff.net/He/News.asp?Yid=2011&Id=86
טיפש נולד
בזמן האחרון אין ממש חדשות שמסעירות את עולם הקולנוע (וזה די מבאס), אבל בכל זאת כמה דברים מעניינים:
– בפינת ה"למה" השבועית – עומד לצאת המשך ל"טיפשים בלי הפסקה", כשג'ים קארי וג'ף דניאלס חוזרים לגלם את תפקידם. הסרט הראשון, לדעתי, היה ממש דבילי ואני בטוח שג'ים קארי יכול למצוא דברים יותר טובים לעשות. הקטע הוא שההצעה הייתה של קארי עצמו.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88661
– כתבתי כבר שקלינטד איסטווד עומד לביים רימייק ל A star is born, שביונסה חתומה לככב וגם טום קרוז במו'מ. עכשיו מסתבר שהדמות הראשית בסרט של איסטווד תהיה מבוססת על קורט קוביין, כלומר, מה היה קורה לו קורט קוביין לא היה מת.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88658
– שוחררו פוסטרים חדשים ל"אמיצה" של פיקסאר:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88670
– בראיון לעיתון ג'יימס קמרון אמר שהוא חושב לביים סיקוול ל'פרומתאוס' המתקרב. "יש פער של כמה שנים בין 'הנוסע השמיני' ל'פרומתאוס'. הפער הזה הוא כדי שאענה על כל השאלות שיעלו ב'פרומתאוס' ". בכתבה מעודכן שעקב הקרבה לאחד באפריל וגם ההצרה של קמרון עצמו שהתגובה הייתה בהומור, יש להטיל ספק בעניין (גם כי הוא יהיה די עסוק עם הסיקוולים של 'אווטאר'). אבל היי, קרו דברים מעולם…
http://www.deadline.com/2012/04/report-james-cameron-wants-to-return-for-prometheus/
– והנה שני ילדים (טוב, שלושה, אני מניח, אם הצלם גם ילד) שראו הרבה "מטריקס" וסרטי "בורן" והחליטו שגם להם בא. הקאץ'? זה לא *כזה* נורא. בהתחשב בנסיבות. כאילו, אני יכול לדמיין קטע דומה לזה – רק מקצועי יותר ועם שחקנים מוכרים – בסרט אקשן עכשיוי.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vMoANdaXp0A
אם גם מי שמאחורי המצלמה באותו גיל,
אז זה דווקא די מרשים.
למה אתה אומר את זה?
הוא אפילו לא בטוח אם הוא רוצה להשתמש בחצובה או לא.
צפיתי בלי סאונד, וזה דווקא די נחמד.
כמה ילדים שחמישה סרטונים שלהם צברו כמה מאות צפיות, ופתאום יש להם סרטון שאוטוטו מגיע ל-100,000. מעניין מה הם חושבים על זה.
כותרות קולנוע אחרונות
כן, ניסיתי כותרת רגילה לשם שינוי. האם זה קבוע? אולי…אולי לא….נחכה ונראה.
– נתחיל בקטן. שוחררו תמונות חדשות מ"פרומתאוס":
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88929
– העולם מתחלק לשניים – אלה שחושבים ש"מגודלים" היה נוראי, ואלה שלא. אני נמנה עם הקבוצה הראשונה. אבל לקבוצה השנייה עומדים כנראה להצטרף בקרוב הרבה חברים חדשים. סליחה, חברות. למה? כי טיילור "מה זאת חולצה?" לאוטנר עומד להשתתף בסיקוול. כאילו שהיו חסרות לי סיבות לדלג עליו.
כל הקאסט המקורי יחזור לסרט, שיצא ב 12/7/13
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88908
– עוד סרט מה"רשימה השחורה" שעומד להיות מופק הוא "חבוי", מותחן אימה המספר על משפחה המסתתרת במקלט לאחר שהם נמלטים ממגיפה מסתורית. כעת נודע שאלכסנדר סקארסגארד ("דם אמיתי", "באטלשיפ" המתקרב) יככב בסרט.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88906
– לוהקו שני נבלים ל"מת לחיות 5", שיתרחש במוסקבה. הראשונה היא אירינה, המגולמת ע"י הדוגמנית הרוסית יוליה סניגיר, בהופעת הבכורה שלה בסרט דובר אנגלית (ודומה באופן מחשיד להיא מ"קיק אס"). השני הוא קומורוב, שאותו יגלם סבסטיאן קוח ("חיים של אחרים", "זהות לא ידועה").
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88862
– משתמש היוטיוב Pogo, שעשה רמיקסים מגניבים ל"דקסטר", "הנסיך המדליק מבל אייר" ועוד, הוציא אחד חדש של "מפלצות בע'מ" (ועכשיו בא לי לראות שוב את הסרט!)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0W1ULoLs6Cg
– ולסיום, הנה טריילר לסרט של האח האובד היפני וההזוי יותר של רוברט רודריגז. טוב, אני אנסח אחרת. מכירים את זה שאתם רואים תמונה או סרטון וחושבים "מה לעזאזל, יפן?" ? אז הטריילר הזה כל כך מה-לעזאזלי שלא מספיק להגיד את זה סתם, צריך לטוס ליפן, למצוא את הבמאי ולצעוק לו בפרצוף "מה לפאקינג עזאזל?!"
(אני רוצה לכתוב "לא מומלץ לצפייה מתחת לגיל 16" אבל מישהו יקשיב לי בכלל?)
http://www.youtube.com/watch?v=qdQts9i6wdI
לא תיארתי לעצמי שאנשים יכולים לאהוב את מגודלים.
מגלים דברים חדשים כל יום.
ובפינתי הקבועה, חדשות קולנוע שקשורות לג'וזף גורדון לויט: כפי שהוא הזהיר [וכתבתי על זה בכתבת קצרצרים אחת] הוא פרש מג'נגו של טרנטינו כי זה לא הסתדר מבחינת לוחות זמנים עם הסרט שהוא מביים.
הייתי מוסיפה קישורים אבל אני עצלנית אז תיאלצו להאמין לי.
את עושה פינה בתוך הפינה שלי? פינהספשן!
ועכשיו כנראה כבר איבדתי את שונאי משחקי המילים.
באסה שהוא פרש. אבל תמיד צריך לשים בעדיפות ראשונה את הפרוייקט העצמאי שלך עם סקרלט ג'והנסון. מזל שהסרט של טרנטינו עדיין מלא בשחקנים אדירים. ו goodragon כבר דאג לקישור בדף הסרט עצמו, אז את מכוסה P:
וכן, מסתבר שיש אנשים עם חוש הומור מעוות שאוהבים דברים כמו "מגודלים", "מסיבת רווקות" ו"דמדומים". אה רגע, זו לא קומדיה. אבל עדיין מוזר שאנשים אוהבים את זה.
אם כבר Pogo אז העיבודים לאליס ומרי פופינס מעולים.
(ל"ת)
למכירה - מחוז 12. פעם ראשונה, פעם שנייה....
כפר Henry River Mill, בו צולמו הקטעים של מחוז 12 ב"משחקי הרעב", מועמד למכירה פומבית. אז אם יש לכם 1.4 מיליון דולר ובא לכם 70 דונם מהסט של הסרט שנמצאים ליד צפון קרוליינה, עכשיו ההזדמנות שלכם.
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/hunger-games-district-12-town-for-sale-308322
מה זאת אומרת שהכפר מוצע למכירה?
אם אני קונה את הכפר אני יכול לעשות מה שבא לי איתו ועם האנשים שחיים בו?
ובכלל מה עם הסרט השני? הסט הזה לא נמצא בו?
ואני לא מבין במכירת כפרים, אבל 1.4 מיליון דולר נשמע לי די קצת?
*אבל 1.4 מיליון דולר נשמע לי די קצת. (נקודה)
(ל"ת)
כן, הם הופכים להיות הסימס שלך
תבזוז את בתיהם ותאנוס את נשותיהם. אה רגע, אנחנו במאה ה 21. שיט.
אני מניח שאם אתה קונה את השטח, אתה יכול לעשות איתו מה שבא לך. לפנות אנשים, לבנות בניינים, לשטח בניינים, לבנות לונה פארק. אתה הבוס.
ומה הקשר לסרט השני? אני לא יודע אם הם שכרו את הסט ל 3 סרטים מראש. עכשיו הבעלים של השטח החליט שהוא מוכר, ואם הם יצליחו לעשות עסקה עם הבעלים החדש, טוב ויפה. אם לא, כנראה שהסט של מחוז 12 יעבור דירה.
וגם אני לא כלכלן גדול, אז אני לצערי אני לא יודע מה המחיר הממוצע לכפר.
The Hipster Games
הם מתרחשים כבר שנים, אבל בטח מעולם לא שמעתם עליהם
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vrUkpn3evx0
הקפיטול גם ככה היפסטרי בטירוף.
הפארודיה האהובה עלי היא זאת של Funny or Die שנקראת The Hungover Games.
http://www.funnyordie.com/videos/2fcb8733fe/the-hungover-games
נחמד
אני אוהב גם את זה. אי אפשר לעשות תכנית ריאליטי מצליחה בלי פרודקט פלייסמנט
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VV0cENRNzV0
כמות הדם שהופיע פה ב-44 שניות היא יותר גדולה
ממה שרואים בסרט, אגב.
משהו משעשע שגיליתי
זה לא קשור לסרט אלא דווקא לסדרה. אבל בעקיפין זה קשור לקולנוע.
היום השאלתי מדוד שלי את מארז הסדרה 'אחים לנשק'. אז חקרתי קצת על הרקע של הסדרה וגיליתי שהמון שחקנים טובים מופיעים בה (טום הארדי, סיימון פג, רוס מ'חברים' ועוד כמה) אבל מה שהכי שיעשע אותי זה שב-7 מפרקי הסדרה (יש 10) מופיע מייקל פסבנדר (מגנטו מ'אקס מן ההתחלה') ובפרק אחד מופיע ג'יימס מאקבוי (פרופסור X מ'אקס מן ההתחלה'). ולא רק זה, בפרק בו מופיע מאקבוי פסבנדר לא מופיע (כך לפי ויקי וIMDB). צירוף מקרים?
כן.
(ל"ת)
כנראה שכן, אבל אם כבר העלית את הנושא...
לפעמים תהיתי אם יש אתר שאומר לך איפה שחקנים היו במשהו ביחד. חיפשתי, אבל לא מצאתי משהו כזה. למשל, אם אני רוצה לדעת באיזו סרט / סדרה הופיעו גם מייקל פסבנדר וגם ג'יימס מקאבוי. כמובן שאפשר לפתוח את הדפים שלהם בימד"ב ולהתחיל להשוות, אבל למה לא דרך מהירה יותר? ואם אני רוצה לבדוק על יותר משני שחקנים? זה סיפור.
אני לא מבין בתכנות והכל, אבל זה יכול להיות סטארט-אפ די טוב. לקחת, לדוגמה, את מאגר הנתונים של ימד"ב וליצור אתר כזה של "איפה הם הופיעו ביחד?" יהיו מספר חלונות אותם ממלאים (לפי טקסט חופשי או בחירת שם השחקן/ית לפי האלף-בית או משהו) עם שם של שחקן, ואז זה מראה לך באיזה סרט/ים הם הופיעו ביחד, או באיזו סדרה שניהם היו כוכבים / אורחים. אפשר גם להרחיב, למשל לבחור שחקן ובמאי, וזה יראה באיזה סרטים של הבמאי השחקן הופיע.
אם דבר כזה קיים, אשמח אם תפנו אותי אליו. אם לא, כשזה יצוץ יום אחד, תזכרו איפה קראתם על זה קודם P:
אתר שמשמש רק בשביל הצורך הזה יהיה די מפגר,
אם IMDB היו מוציאים אופציה כזאת זה היה טוב, אבל אתר רק בשביל זה זה מיותר.
יש אתרים לדברים הרבה יותר מפגרים
כמובן שזה יהיה יותר טוב בתור אפשרות באיזה אתר קולנוע, אבל הוא בטוח יהיה יותר שימושי מהרבה אתרים שאין להם שום תכלית. אולי שבכלל יעשו את זה כאפליקציה לטלפון.
ולמי שלא פתח את הלינק שנמצא למטה -
לדבי כן יש אופציה כזאת.
http://www.imdb.com/search/common
או! על זה אני מדבר!
כמו שאמרתי, היה אפילו יותר טוב אם היו יותר משני תיבות, אבל זו בהחלט התקדמות. תודה.
ראיתם את גוגל היום?
אני לא חושב שהיה משהו קולנועי מאז הסרטון לכבוד צ'פלין.
רעיון לקון
בקיץ, לקראת יציאת 'עליית האביר האפל', אפשר לעשות 'באטקון', הקרנה של 'באטמן מתחיל' ו'האביר האפל' בסינימטק חולון וכבונוס אולי גם את הסרט שאין להזכיר את שמו (ב_____ ור______).
רעיון נחמד
אבל למה "לקראת" ולא כולל הקרנה של הסרט עצמו? להקרין את BB ו TDK, עם הקרנה של TDKR בגראנד פינאלה. ואחר כך, רק אם חייבים, גם את ב____ ור_____).
וכמו שהיה 'ליל הטבעות', אפשר לקרוא לזה….אמ….The Dark Night? למרות שאם עושים את זה צריך להתחיל אחרי-צהריים כזה כי אנשים באים תכלס לראות TDKR וספק אם הם יצליחו להתרכז בו ב 3 בבוקר.
כי מן הסתם אי אפשר להשיג סרט חדש שאך ורק יצא להקרנה
פרטית בסינמטק נידח, ומהצד השני, אי אפשר לשכור אולם קולנוע רגיל שלם ל-4 הקרנות + תוכנית אומנותית + התנמגלות, לפחות בלי לשלם מיליונתלפים כסף.
בסדר, גם הרעיון שלו נחמד
רק הצעתי שיפור קטן. ולא יודע מה אתכם, אבל כמו שאני מכיר עצמי, אני אראה את הסרט הזה בקולנוע יותר מפעם אחת. אז אפשר לחכות איזה שבוע-שבועיים אחרי הבכורה, כשיהיה אפשר להשיג אותו להקרנה פרטית נידחת, ואז לעשות את זה.
(הייתי מציע שיעשו גם קון כמו שהוא הציע בחולון *וגם* הקרנה של TDKR כמו שהיה עם "כרוניקה", אבל זה נשמע קצת יותר מדי, אז אני מנסה לשלב).
היתה הקרנה של כרוניקה,
כי היה אינטרס משותף של המפיצים ושל האתר. אני מבטיח לך שרד פיש לא הוציא את הכסף מכיסו כדי לאפשר לכולנו לראות את הסרט. ל'עליית האביר האפל'? למפיצים אין אינטרס לתת דברים בחינם. הם יודעים מראש שמדובר בלהיט ענק כותש קופות. בכל הקשור לתפלצות עתירות תקציב, לא הייתי מתחיל אפילו לחשוב על הצעות כאלו. כלומר, אני מאמין שהצעות יתקבלו בשמחה, רק שסיכויי ההגשמה שלהן קלושים משהו.
לא חשבתי לרגע שרד פיש שילם מכיסו
ואני גם לא מבקש ממנו לעשות זאת. אני פשוט אומר שאם יהיה אפשר לארגן עם הסרט הזה משהו דומה למה שהיה עם "כרוניקה", זה יהיה נחמד. אולי הסיכוי קלוש, אבל שווה לפחות לנסות, לא?
וגם ברור לי, כמו כל אחד פה, שהסרט הזה הוא כרגע בעל הפוטנציאל הכי גדול להיות שובר הקופות של השנה כי כל אחד מתוך 2.5 אנשים מחכה לו. לכן אני גם בספק שלמפיצים – או למי שזה לא יהיה שמממן את זה – יהיה אכפת לעשות הקרנה אחת בחינם. אני בטוח שה"מכה" הכספית הזאת בקושי תורגש בהכנסות של הסרט בארץ.
אבל היי, אם לא ילך, אז לא ילך. אולי נפגש כשנלך להקרנה רגילה.
בכל מקרה לא צריך לריב
אני אשמח מאוד לערוך הקרנה של עלייתו של אם זה יתאפשר. האם זה יתאפשר – הדבר היחיד שאני יודע בוודאות הוא שמוקדם לדעת.
בכל מקרה, בנוגע להקרנות של סרטים מגניבים לגולשי האתר, אני מעדיף להתרכז כרגע בטווח ההרבה הרבה יותר קרוב.
?Hintity hint hint
?You don't mean a certain…INITIATIVE….Do you
כמו "בקתת הפחד"?!
ידעתי!
הי, הוא כתב "מגניבים".
(מה, בלי לרדת על וודוניסטים, אאלץ למצוא תחביב חדש. ופמיניסטיות מרביצות חזק יותר כשיורדים עליהן.)
נסה טבעוניים
אה רגע, יש להם כוחות על. Scratch that.
ועכשיו אני מתחיל לחשוב שאולי זה דווקא כן "בקתת הפחד". התת-כותרת בראש האתר דומה למילים שבטריילר. המממ….
אנשים שמצטטים את פוקו ואת דרידה.
(ל"ת)
לא!
רק לא "בקתת הפחד"!
בטח זה יהיה 16+.
חבל.
את המונח "שאלות קיטבג" אתה מכיר?
יש תהיות שלא מעלים בקול רם.
עכשיו אני מכיר.
מצטער.
איך יכיר, הוא מתחת לגיל 16.
(ל"ת)
אני מכיר את הביטוי הזה מאז גיל 10.
(ל"ת)
סוף סוף משהו רשמי מההפקה של 'דג'אנגו'.
טיזר פוסטר ספרדי הדומה (לא ברור לי איך) לכל הפוסטרים ה'לא רשמיים' שמעריצים עשו.
הטיזר פוסטר הרשמי
ה-fan made (הם מאוד טובים).
- חוויות מצפיה בהקרנת החינם בגבעתיים
של "הערת שוליים":
* אישה מאחור מימין, ששואלת את חברתה אם היא יודעת איך קוראים לסרט (הערה: היה צריך להרשם להקרנה מראש).
* איש מאחור, שתוקפות אותו מדי פעם סדרות של פיהוקים קולניים, בהפרש של דקה אחד מהשני. אז רבע שעה הפסקה והם תוקפים שוב (הערה: השעה היתה שלוש בצהריים).
* האישה מאחור מימין שואלת את חברתה אם זה בראבא (הערה: זה היה באמצע הסרט).
* האיש מאחור שואל את אשתו: "בראבא זה אבא שלו?" (הערה: זה היה אחרי שלושת רבעי סרט).
רבאק. אני לא יודע מה עדיף, אולם מלא בני נוער או אולם מלא באנשים מבוגרים.
טאטומאניה!
שכחו מג'רמי רנר. צ'אנינג טאטום הוא זה שבכל מקום לאחרונה. הוא כבר הספיק לככב השנה ב 3 סרטים ("לא תשכח", "בגידה כפולה" ו"רחוב ג'אמפ 21"), ועוד חודשיים בערך נזכה לראות אותו בשני סרטים נוספים, שיוצאים (בארה"ב) באותו סוף שבוע!
הראשון הוא "כוח המחץ 2", המשך לסרט האשקן מ 2009. לפי הטריילר, נראה שתפקידו יהיה קטן יותר מהסרט הקודם (את מקומו ימלאו דה רוק וברוס וויליס), אבל אולי נופתע.
http://www.youtube.com/watch?v=D0MtG42yy4E&feature=fvst
הסרט השני הוא Magic Mike, בו טאטום מגלם חשפן מצליח, הלוקח חשפן מתחיל תחת חסותו. בסרט מככבים גם מאט בומר, מת'יו מקונהי ואלכס פטיפר.
http://www.youtube.com/watch?v=eMU7s6cwxEM
תמונות מסרט הצילומים של החדש של האחים כהן.
"Inside Llewin Davis" אמור לעסוק בעולם הקאנטרי של ניו יורק בשנות ה-60, ונראה שמבחינת תלבושות ותפאורה, האחים כהן קלעו בול. השחקנים כוללים את ג'סטין טימברלייק, קארי מוליגן ותפקיד הראשי משחק אוסקר אייזק, אלמוני עד היום שכנראה זאת תהיה הפריצה הגדולה שלו. ב-IMDB הסרט מתוארך ל-2013, אבל אם הם צילמו את "אומץ אמיתי" באפריל-מרץ והוציאו אותו בדצמבר, אין סיבה שאת הסרט הזה, שצילומיו החלו בפרואר, הם לא יסיימו על סוף השנה.
http://www.zimbio.com/Justin+Timberlake/articles/sn7j22iZ5cm/Justin+Timberlake+Films+Inside+Llewyn+Davis
*סט הצילומים.
(ל"ת)
Lawless VS Lawless
גם השנה וגם שנה הבאה יוצאים סרטים בשם Lawless. זה שיוצא השנה (באוגוסט) מספר על אחים שמייצרים אלכוהול לא חוקי בתקופת היובש, ומסתבכים כשהרשויות רוצות חלק מהרווחים. אם אתם רוצים לראות את שאיה לאבוף, טום הארדי, גאי פירס וגארי אולדמן לבושים כמו מאפיונרים עם תתי-מקלע, זה הסרט בשבילכם. מככבים שם גם ג'סיקה צ'סטיין, מיה ואסיקובסקה, ואפילו דיין דהאן (אנדרו מ"כרוניקה").
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XKu8dhKHpUU
Lawless השני, שיצא בשנה הבאה, מתרחש בטקסס, ומספר על משולשי אהבה, אובססיות ובגידות. ואם אני מבין נכון, הוא יהיה מוזיקלי. משתתפים – כריסטיאן בייל, ריאן גוסלינג, רוני מארה, נטלי פורטמן וקייט בלנשט.
http://www.imdb.com/title/tt2062700/
קולנוע מוזל לירושלמים, פעם בשבוע, כנראה.
יוזמה לקבוע יום אחד בשבוע בו ירושלמים יזכו לכניסה מוזלת לקולנוע:
http://www.jerusalemnet.co.il/article/42303
(ואם יורשה לי להציע הרחבה של כללי האוףטופיק – בזמנו כשנקבע שמותר לפרסם בדוחק"ואים או בקצרצרים, היו יותר כאלה. וכבר הרבה זמן שאין הרבה כאלה, וללכת בכל פעם לנבור בארכיון ולחפש את המקום המותר האחרון, זה קצת מייגע. מה גם שמי שלא עוקב אחרי המתמשכים שלו, לא יראה את זה בחיים כי זה לא בעמוד הראשי וכאלה. אולי אפשר להתיר ב"הגיגים" או ב"בקטנה". או משהו. תודה)
יוזמה מבורכת.
כאן בלונדון יש קולנועים שמציעים את האופציה הזו, ימי שני או שלישי מוזלים. כרטיס ביום הזה יכול להגיע גם לחצי מחיר.
נקודה טובה.
(ל"ת)
רק כדי להבהיר
למרות המחסור הנוכחי, ולמרות שבטח יעבור לא מעט זמן עד שנממש את הפתרון המתוכנן האחר שלנו, אין לפרסם אוף טופיק בכתבות מקטגוריית הגיגים או בכתבות בקטנה.
אז בינתיים נשארים עם דוחק"ו
25 במארס? אוקיי
חשבתם שנגמרו הסרטים שאפשר לריימק?
טעיתם! סם ריימי יפיק את הרימייק של 'פולטרגייסט'
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89703
קלואי מורץ מספרת על הרימייק של 'קארי', שבו היא משתתפת
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89713
ואל תשכחו את הרימייק של 'מוות אכזרי'
http://www.comingsoon.net/films.php?id=11094
פלישה עולמית - זורקים פה דינוזאורים!
אחרי חייזרים, רובטריקים ומה לא, עכשיו גם דינוזאורים יתקפו את לוס אנג'לס בסרט שנמצא בתכנון בימים אלה.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89737
אבל כבר עשו את הסרט הזה, לא?
פארק היורה 2?
המועמדים לפרסי MTV
השנה הם:
'מסיבת רווקות', 'משחקי הרעב', 'הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2', 'העזרה' ו'דמדומים שחר מפציע חלק 1'.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89773
תנו לי לנחש, 'דמדומים' ינצח.
אני מנחש שאתה טועה
אני לא בטוח בזה, אבל נדמה לי ש"משחקי הרעב" האפיל בפופולריות שלו בקרב פלח האוכלוסיה שמצביע ל-MTV על "דמדומים". מה שבטוח זה שלאף אחד מהמועמדים האחרים אין סיכוי.
השאלה הגדולה היא:
"דמדומים 4א" – סרט פנטזיה רומנטי לילדים נוער, מועמד.
"הארי פוטר 7ב" – סרט פנטזיה אפית לנוער, מועמד.
"משחקי הרעב" – סרט מד"ב ואקשן לילדים ונוער, מועמד.
"מסיבת רווקות" – קומדיית פלוצים, ומה אנחנו יכולים לצפות מאותם אנשים שנתנו פרס ל'מגודלים'? מועמד.
"העזרה" – דרמה אנושית וריאליסטית הבוחנת ענייני גזענות וניצול במיסיסיפי של שנות ה-60. רגע, מה?! טוב, אני לא עד כדי כך מזלזל בנוער של היום, אבל קצת מוזר לי לראות אותם נותנים מועמדות ראשית לסרט שכזה. נכון שאותו נוער נתן בשנה שעברה מועמדויות "הרשת החברתית", "התחלה" ו"ברבור שחור" אבל בכל אחד מהסרטים האלה היה משהו שהפך אותו לנגיש יותר לבני נוער (פייסבוק, אפקטים, נטלי פורטמן ומילה קוניס עושות את זה). ב"העזרה" הדבר היחיד שיש שיכול לעשות את זה הוא אמה סטון, ואני לא אופתע אם השם שלה הוא מה שגרם להםם להצביע לסרט הזה.
ואן הלסינג נגד סיינטולוגיה
צמד המפיקים / תסריטאים רוברט אורקי ואלכס קורצמן חתמו על חוזה עם "יוניברסל", ומתכננים לעשות רימייק (לפי מה שהבנתי) ל"המומיה" ו"ואן הלסינג", שאותו כנראה יפיק וגם יככב טום קרוז.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89777
בקרוב בסינימה סיטי
חברת מילניום פילמס, שכידוע יש לה קשר מאוד הדוק עם סינימה סיטי, פרסמה פוסטרים לסרטים הבאים שלה. ביניהם: 'לאבליס' (עם אמנדה סייפרד, ג'יימס פרנקו ושרה ג'סיקה פרקר) ועוד כמה סרטים רוברט דה נירו, ניקולס קייג' וניקול קידמן. כנראה ממש חסר להם כסף, או משהו.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89801
!It's supper time
ג'וזף גורדון-לוויט מפתח ואולי גם יככב ברימייק ל"חנות קטנה ומטריפה" המשעשע. את התסריט יכתוב רוברט סאקאסה, שכתב את ההצגה של ספיידרמן, Turn off the dark. נקווה שבסט של הסרט לא יפצעו כל-כך הרבה אנשים כמו בהצגה…
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89875
ספק אם מישהו יוכל להתעלות על ניק מורניס וסטיב מרטין
ולא ממש ברור לי למה לנסות.
ריק מורניס
שלצערי הרב פרש מהשתתפות בסרטים כבר בסוף שנות ה-90 והיום עוסק בגידול הילדים ולפעמים הקלטת שירים: http://www.rickmoranis.com/
עוד דבר משותף להארי פוטרים, הספיידרמנים
והדמדומימימימים, את כולם 'משחקי הרעב' עקף. http://boxofficemojo.com/alltime/domestic.htm
בארה"ב.
בעולם כולו, עדיין רחוק מזה. http://boxofficemojo.com/alltime/world/