לפחות דבר אחד טוב קורה בימים החלשים של הקופות: הקהל מפגין טעם. בקיץ כל ג'אנק מקבל מסע פרסום עצום ופתיחה של עשרות מיליונים. בסתיו קצת יותר קשה למכור לאנשים זבל, ואותו זבל בדרך כלל שוקע לתחתית הטבלה, כפי שצריך להיות.
אבל קודם כל: המלך. ארבעה סרטים חדשים יצאו לאקרנים השבוע, ואף אחד מהם לא הצליח להדיח את "מלך האריות" בהפצה המחודשת והתלת-מימדית שלו. כל זה, בערבון מוגבל, אגב – ההפרשים בין המקום הראשון, השני והשלישי הם קטנים השבוע, וייתכן שכאשר יגיעו התוצאות הסופיות יתברר שסדר הסרטים השתנה. נכון לעכשיו, המלך במקום הראשון, עם עוד 22 מיליון דולר וירידה של 27% מהשבוע שעבר. זה השבוע האחרון שבו "מלך האריות" יבלה במקום הראשון, פשוט משום שההפצה המחודשת שלו הוגבלה מראש לשבועיים בלבד – אלא אם כן דיסני יחליטו להאריך אותה עקב הביקוש הגבוה, בצדק מוחלט במקרה הזה. "מלך האריות" הכניס בהפצה המחודשת הזאת בלבד 62 מיליון דולר, יותר מכל סרט אחר בחודש האחרון, ועם עוד כמה שבועות כאלה אולי הוא יצליח לכבוש שוב את תואר סרט האנימציה המכניס ביותר בהיסטוריה (לפחות בארה"ב), שבו החזיק פעם. כרגע ההכנסות של הסרט, בהפצה המקורית והחדשה יחד, הן 390 מיליון דולר, בעוד ל"צעצוע של סיפור 3" יש 415 מיליון ול"שרק 2" – 441 מיליון.
מתחת לאריה, עם 20 מיליון וטיפה ובהפרש זעיר בינהם, נמצאים שניים: "מאניבול" ו"סיפורו של דולפין". "מאניבול" הוא הלא מפתיע מבינהם: סרט בייסבול, בכיכובו של בראד פיט, מבוסס על תסריט של ארון סורקין, יש לו דירוג עגבניות של מעל 90% ומעמד של מתחרה מוקדם על האוסקר. "סיפורו של דולפין", לעומת זאת, הוא סרט מז'אנר ה"ידידות אמיצה בין ילד לבין חיה בסכנת הכחדה", סרטים שבדרך כלל יכולים לגרום סכרת גם ללוויתן זרע, אבל במפתיע גם הוא מקבל ביקורות לא רעות בכלל.
בצד השני של הסקאלה, "יחידת עילית" ו"חטיפה" הם שני סרטי אקשן שגרתיים ומיותרים (ולפחות במקרה של אחד מהם, דביליים במידה נדירה). נכון ש"יחידת עילית" משתתפים רוברט דה נירו וקלייב אוון – זה לא הופך אותו לאיכותי יותר (לא למדנו כלום מ"בלתי נשכחים")? ונכון שב"חטיפה" משתתף טיילור לאוטנר – זה לא הופך אותו ללהיט מסחרי, כי, כנראה, המעריצות אוהבות אותו רק בתור איש זאב, ובסרט הזה הוא לובש חולצה רוב הזמן. כן, מוזר. שני הסרטים נחתו בשני הצדדים של 10 מיליון דולר. כלומר, מעט.
עשו לעצמכם טובה
ואל תלכו בחיים (!) לראות את הסרט "חטיפה". סרט כל כך גרוע וחסר עלילה. זה כאילו יצרו את הסרט רק כדי שהמעריצות של איש הזאב יראו אותו מתנשק עם בחורה יפה וכך ירצו אותו יותר. כל עשר שניות בסרט, יש משפט קיטצ' כל כך גרוע, שאני באמת מתפלא איך הם הצליחו לתפור עלילה בין כל המשפטים הלא קשורים האלה. והסוף – אוהו שלא נדבר על הסוף בכלל.. כל כך חסר משמעות ופואנטה.
ונניח שהסרט הוא סרט ילדים ולא מתאים לגילי – למה לזלזל כל כך באינטילגנציה שלהם ולהפוך אותו לכל כך רדוד ולא מציאותי?
אני מצטער שהוצאתי את זעמי פה, למרות שהכתבה לא קשורה ספציפית לסרט, אבל הייתי חייב לפרוק אותו.
נ.ב. ראיתי את הסרט בחינם, כך שאני אפילו לא רוצה לחשוב מה יגיד מי ששילם.
איילת זורר היא אמא של סופרמן (האמיתית, לא מרתה קנט))
http://www.deadline.com/2011/09/ayelet-zurer-now-playing-supermans-kryptonian-mother/#utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
את אביו האמיתי של סופרמן – ג'ור אל, ישחק ראסל קרואו.
המגיבים שם הזכירו לי שעד לא מזמן
ג'וליה אורמונד הייתה אמורה לגלם אותה. מעניין מה קרה.
כמו שמישהו שם כתב, מבין ארבעת הדמויות ההוריות זו בעלת הנוכחות וההשפעה המועטים ביותר על קאל-אל\קלארק. אני בספק רב אם זורר תזכה להגיד יותר משלושה משפטים.
מנסה למצוא פרטים על ההקרנות המחודשות של צעצוע של סיפור
שהיו ב-2009 ויצאו גם כן בתלת מימד.
הדבר היחיד שאני מוצא זה פרטי הכנסה של שני הסרטים ביחד, כשמעניין אותי כמה כל אחד מהם הכניס לחוד.
הם לא הכניסו לחוד
הם הוקרנו כדאבל-פיצ'ר.
אבל בארץ זה היה בהבדל של חודש (אם זכור לי נכון)
אני מניח שלא גדול מספר בתי הקולנוע שהקרינו דאבל פיצ'ר (ומתוכם כאלה שמקרינים 3D).
אז ההשוואה הזאת בטח לא כל כך נכונה לעשות.
גם בארה"ב הם יצאו בהפרש של חודש
פשוט קנית כרטיס לאחד, קנית גם לשתיים. רק ששם כל סרט הוקרן למשך שבועיים ולא כמו בארץ שלא היתה הגבלת זמן.
נ.ב. אני יודע שכתבתי את זה למטה אבל שיהיה ברור.
ובלי קשר, "עליית כוכב הקופים" עבר את ה-400 מיליון דולר, ובכך מגדיל את הסיכויים להמשך (הלוואי).
יש להזכיר שבשראל
כאן, הם הוקרנו לחוד, כמה זמן שבתי הקולנוע רוצים, בניגוד לארה"ב, שם קנו כרטיס לסרט הראשון במשך השבועיים שבו הוא הוקרן, חיכו שבועיים בלי צש"ס כלשהו בקולנוע ואז השני עלה גם לשבועיים.
לא נכון לגמרי,
אני ראיתי אותם באק-טו-באק בבולדר, קולרדו, מתישהו במהלך חודש אוקטובר 2009.
יכול להיות
אני צפיתי בהם בישראל, וכל זה באמת היה, ועל ארה"ב אני הסתמכתי על מידע של אתר דיסני, ויקיפדיה וכד', לא הייתי בארה"ב באותה תקופה, אז מה שבפועל קרה אני (כנראה) לא באמת יודע…
שאלה קטנה
כל הנתונים האלה הם רק ההכנסות בארה"ב הוא בכל העולם?
ארה"ב.
אני לא חושב שבשלב כה מוקדם ניתן להשיג נתונים ראויים מרחבי העולם.
מאניבול ממחיש מגמה הוליוודית ישנה
סופר כותב ספר, במקרה הזה ספר מאוד מצליח על עולם הסטטיסטיקה של הבייסבול אבל ספר שמדבר על סטטיסטיקה הוא לא ממש חומר לתסריט. הסופר כותב עוד ספר על עולם הספורט, בספר הזה, הוא מדבר הרבה על התפתחות של עמדה מסוימת בפוטבול, אבל חלקו הוא סיפור נוגע ללב על נער אפרו אמריקאי מתחתית הגטו של ממפיס, שמאומץ ע"י משפחה לבנה. הספר הזה מעובד לסרט לא רע ומזכה את סנדרה בולוק באוסקר.
מיד קונים האולפנים את הזכויות לשאר הספרים ומנסים להפוך אותם לסרטים. לפחות ב"מאניבול" הם לקחו תסריטאי מעולה.
אח, ספטמבר
רציתי ללכת השבוע לסרט לחגוג את תחילת החופש. וגיליתי שאין לי לאן ללכת. אז אני מקווה שהמצב יהיה שונה כשאני ארצה לחגוג את תחילת חופש סוכות! בבקשה!
יש מה לראות
אני לא יודע איזה סרטים אתה אוהב או מה כבר ראית, אבל מוצגים עכשיו בקולנוע "ממלכת החיות", "ג'ו ובל", "טיפש, מטורף, מאוהב" ו"כוכב הקופים", כולם שווים צפיה.
גם לי קרה אותו דבר.
הייתי היום בסינמה סיטי בכוונה לראות סרט אך חזרתי מבלי לראות כלום כי לא היה סרט מעניין אחד (היה את "בוקר טוב אדון פידלמן" אבל אף אחד מהחברים לא רצה לראות), את "ממלכת החיות" ראיתי מזמן (חביב, הילד בתפקיד הראשי די עיצבן אותי) ולא מזמן גם את 'טיפש' ו'קופים' ועל "ג'ו ובל" לא שמעתי עד כה (איך זה יכול להיות!?), אני מוכרח לומר שזו הפעם הראשונה בחיי שהלכתי לראות סרט וגיליתי שאין אפילו *אחד* מעניין שאפשר לראות, ונראה שלא יהיה סרט כזה עוד כחודש עד להגעתו של "50/50" (גם "פלדה אמיתית" שמגיע קצת לפני יכול להיות די כיפי, אחכה לביקורות לפני שאחליט אם לראות). מתי כבר נובמבר :(
ועכשיו יש גם רימייק ל"רובוקופ",
כשהמועמד המרכזי לתפקיד הראשי הוא… מייקל פסבנדר?
http://collider.com/michael-fassbender-robocop/116610/
למה לא?
גם בגרסה המקורית מי שהיה בתפקיד הראשי היה שחקן טוב, ולא גיבור פעולה סטנדרטי. זו אחת הסיבות המרכזיות לכך שמדובר בסרט מצוין.
שחקן טוב שלא הצליח יותר מדי אח'כ
מעניין מה הם מתכננים לרימייק. מהציטוט של הבמאי/תסריטאי בכתבה הנ'ל נראה שהוא רוצה לעשות משהו חדש לגמרי. אני מקווה שזה לא יגמר בסתם שעתיים של פיצוצים בהילוך איטי.
איך הסרטים האחרים שלו? שווים משהו?
מבדיקה קצרה בIMDB
הבמאי של הרימייק, ג'וס פדליה ביים גם את הסרט 'יחידת עלית' (Elite Squad) שנחשב לסרט טוב (8.0 בIMDB) ואת ההמשך שלו (8.3 בIMDB). כך שאפשר לפתח ציפיות אופטימיות מהרימייק.
ראוי לציין
שאלה סרטים ברזילאיים, שנחשבים למשובחים, כאמור, ואין להם שום קשר לסרט בשם "יחידת עילית" שמוקרן בקולנוע כרגע.
"המשחק של אנדר" מתחיל בשלב הליהוקים!!
http://www.slashfilm.com/enders-game-casting-call/
אז כנראה שזה באמת הולך לקרות סוף סוף!
אומנם הייתי מעדיף במאי אחר מגווין הוד, אבל כל עוד התסריט טוב ונאמן למקור והאפקטים והשחקנים יהיו טובים אני מניח שלא תהיה בעיה.
וואו, אני לא באמת שזה באמת זז...
אני מסכים עם מה שכתוב בסלאשפילם, זה באמת מרגיש כאילו הסרט הזה היה בפיתוח מאז ומעולם.
שאלה בנוגע להכנסות של 'מלך האריות'
כשנכנסים לדף של סרטי 1994 במוג'ו, רואים כי 'פורסט גאמפ' הרוויח 16 מיליון דולר יותר מ'מלך האריות'. עכשיו, בזכות הגרסה התלת מימדית, 'מלך האריות' עקף בהמון מיליונים את 'פרוסט גאמפ' בטבלה של כול הזמנים, אך לא בשל 1994. אך יש מספר אתרי בוקס אופיס שמחשיבים עכשיו את 'מלך האריות' כסרט הכי מצליח של 1994 (שזו, אגב, גם השנה שבה נולדתי). אז האם צריך להחשיב את 'מלך האריות' כמעפ"ג וכסרט הכי מצליח של 1994 או ש'פורסט גאמפ' עדיין שולט?
אני חושב שזה תלוי בך.
אני לדוגמה מחשב את כל אחת מההוצאות של כל סרט כאל סרט נפרד.
נראה שליינוסגייט במרדף אחר הפרנצ'ייז הגדול הבא
הם כל כך חוששים מהסיום המתקרב של סדרת "דמדומים" שהם קונים את הזכויות על כל סדרת ספרים שיכולה להפוך למשהו גדול כך נראה.
קודם "משחקי הרעב" אז "המשחק של אנדר" ועכשיו משהו בשם "כאוס מתהלך":
http://www.slashfilm.com/lionsgate-adapting-ya-trilogy-chaos-walking/
סדרה מעולה, דרך אגב
קשה לי להאמין שאפשר לעבד אותה באופן מוצלח, כי היא תלויה מאוד בקול הפנימי של הדמויות הראשיות, אבל בהחלט שווה קריאה (ובחודשים האחרונים ראיתי את הכרכים שלה כמה פעמים בסטימצקי).
בעקבות ההצלחה האדירה של 'מלך האריות 3D'
הנה עוד כמה סרטים שלא ברור איך נחייה בלי גרסת 3D שלהם: 'היפה והחיה' (13 בינואר 2012), 'מוצאים את נמו' (14 בספטמבר 2012), 'מפלצות בע"מ' (18 בינואר 2013) ו'בת הים הקטנה' (13 בספטמבר 2013).
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=82897
קולנוע או בלוריי?
זה נראה לי קצת יותר מדי סרטים… דיסני הגזימו.
היחיד שמגיע לו לדעתי הוצאה מחודשת ב-3D זה מפלצות בע"מ, וזה רק בגלל אוניברסיטת המפלצות.
'13 מתנקשים'
ליתר בטחון, היה פה במקרה דיון על הסרט ופספסתי?
(החיפוש לא העלה דבר).
לא שזכור לי
(ל"ת)
מתוך סקרנות, אתה שואל בעקבות השידור ביס?
בכל מקרה, מומלץ מאד לקרוא את מה שכתב אהרון קשלס (הבמאי של "כלבת" בין היתר) על הסרט:
http://pkarina2.wordpress.com/פנטזיה-2011-המתנקש-ה13-חלק-א-זהירות-ספויילרים
וגם את החלק השני על גרסת הבמאי.
הקישור הנכון
http://pkarina2.wordpress.com/2011/08/05/%D7%A4%D7%A0%D7%98%D7%96%D7%99%D7%94-2011-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%A7%D7%A9-%D7%9413-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%90-%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8/
אפשר להגיד שכן
חיפשתי עליו פה פחות או יותר מאז שקראתי ת'טקסט של קשלס בזמן אמת אבל רק שלשום הזדמן לי לראות אותו. תודה.
אני יודע שזה אוף טופיק רציני אבל קצת משעמם לי
בכל מקרה, יש לי הצעה לסקר חדש – הסרט הכי אוברייטד של 1999 (פשוט שמתי לב שזאת שנה מלאה בסרטים אוברייטדים ולא ריאליסטיים). והמועמדים הם:
אמריקן ביוטי
מועדון קרב
מגנוליה
המטריקס
החוש השישי
דוגמה
גו
RUN לולה RUN
חמש ילדות יפות (שאני עדיין מאוד אוהב אבל מדכא הרבה אנשים)
להיות ג'ון מלקוביץ' (שאני כמובן אוהב, אבל הקומה השבע וחצי גנובה מהארי פוטר)
סיפור פשוט (שאהבתי בזמן אמת אבל בטלוויזיה שיעמם אותי רצח)
עוד רעיונות, מישהו?
לאיפה נעלמו הסקרים באמת?
אגב, אני חושב שהחוש השישי מנצח פה בגדול
יש גם את השאלה של היחס ליומרה
לא נראה לי שהאחים וורשובסקי או מ. נייט שאמלאן חשבו על הסרטים שלהם בתור יצירות מופת, גם אם יש כאלו שתפסו אותם ככאלו. מועדון קרב, מגנוליה ואמריקן ביוטי אמורים להיות "עמוקים", ולפחות בעיני מועדון קרב הוא הכישלון הכי גדול מהבחינה הזו.
איך הקומה השבע וחצי גנובה מהארי פוטר?
(ל"ת)
רציף תשע ושלושה רבעים
שצריך לעשות משהו מיוחד כדי להגיע אליו (להתנגש בעמוד בהארי פוטר, לתקוע מעלית במלקוביץ'). אבן החכמים יצא ב-1997, מלקוביץ' ב-1999, תעשו את החשבון.
ובל נשכח
שרעיון הקומה החסרה שצריך לתקוע מעלית כדי להגיע אליה הופיע כבר בבבילון 5!
לפעמים רעיונות שנראים ממש מקוריים הם בעצם שטיקים שאנשים ממציאים כל פעם מחדש. אולי הרעיון אכן נגנב מהארי פוטר, אבל אני לא חושב שהוא מחוכם או חדשני מספיק כדי שזו תהיה "גניבה".
הרעיון גנוב מהחיים האמיתיים
בדיסקים מסוימים יש שיר מינוס אחת שכדי להגיע אליו צריך ללחוץ על פאוז ולהריץ אחורה עד שאי אפשר יותר. יש לי די הרבה דיסקים כאלה אבל המערכת החדשה שלי כבר לא נותנת להשתמש באפקט הזה. באסה.
אפשר דוגמאות?
יכול להיות שיש לי דיסקים כאלו ומעולם לא ידעתי?
כאן
http://en.wikipedia.org/wiki/Pregap
הרסת
היה צריך להזכיר את גרים פנדנגו בדרך בתור המקור לשניהם, ואז להביא את בבילון. אי אפשר להביא את הדוגמה הכי מוקדמת על ההתחלה. (אלא אם למישהו יש משהו מלפני 94?)
קשה להגדיר כאוברייטד סרטים כמו
גו או RUN לולה RUN, שאף אחד מייחס להם איזה עומק של יצירת מופת (אם כי ראן לולה ראן הוא סרט מאוד משפיע מבחינה סגנונית). אני הייתי מתלבט בין המטריקס למועדון קרב. המטריקס הוא סרט אקשן מצויין וסוחף, אבל שרחוק מלהיות עמוק בשום צורה שהיא (יש בו הרבה רעיונות טובים, אבל שום דבר מקורי באמת). מועדון קרב עשוי מצויין ונהדר בחלקו הראשון, אבל ככל שהוא נהיה קיצוני יותר הוא נהיה הרבה פחות אמין. נראה לי שאני אבחר במועדון קרב גם בגלל שיש לו יומרות הרבה יותר גבוהות, וגם כיוון שבדיוק סיימתי לקרוא את "רדופים" ובא לי להקיא על צ'אק פלאניוק.
אוקיי, עכשיו אנחנו באמת מסכימים לגמרי.
מתסכל להיות גבר, אין ספק.
תוכל לתת דוגמאות לסרטי קולנוע עם רעיונות מקוריים באמת?
כי בדרך כלל כל רעיון כבר הוצע על ידי איזה פילוסוף או סופר מתישהו.
מטריקס טוב לא כי הוא מביא בשורה פילוסופית חדשה לאנושות. הוא טוב כי הוא מביא בשורה פילוסופית לאנושות עם Guns. Lots of Guns.
המטריקס זה כמו המופע של טרומן בלי הומור
(ל"ת)
ועם רובים, אל תשכח
(ל"ת)
אם אתה רוצה תשובה רצינית, אז שוב: סינקדוכה ניו יורק.
כמובן שגם הוא מבוסס על אינסוף רעיונות קודמים, אבל הוא בכל זאת די sui generis – זאת לא בדיוק דרמה, זאת לא בדיוק פנטזיה, זאת לא בדיוק קומדיה, זה לא בדיוק סרט אימה, זה גם לא שילוב של כולם. הסרט הזה פשוט מוציא את הטעם מכל שיטת דירוג שהיא – אותיות, מספרים, כוכבים.
לצערי לא ראיתי
אבל מהתיאור שלך אני לא בטוח שזה עונה לשאלה שלי.
אני מסכים איתך
אבל אני לא בטוח אם זה מה שנמרוד דיבר עליו כשהוא ביקש רעיונות מקוריים.
להקיא במובן המטאפורי או הממשי?
(לא בדיחה, עלי Guts השפיע בדרך המפורסמת)
יש דברים שעלולים לגרום לך להקיא באמת
כמו הסצנה של מיסטר קריאוסוט בטעם החיים. סינקדוכה למשל גרם לי לרעידות בלתי נשלטות, כאב ראש, סחרחורת ובחילה. מעניין אם סיידי גולדשטיין עצמה מסוגלת לצפות בו, ז"א, אני לא מאלה בעין הדג שטוענים שלילדים באופן כללי אין בגרות נפשית ואני באמת חושב שזה תלוי באופי של הילד, אבל שחקנית בת תשע ששיחקה רק בסרט הזה ובסרט על פדופיליה… לא יודע, אותי זה היה מפחיד.
אני לא אוהב את המונח "אוברייטד".
פירוש המילה הוא "מוערך יתר על המידה", אבל השאלה היא – מהי "המידה" הזאת? מי בדיוק קבע איזו מידת הערכה מגיע לכל סרט וסרט? יש מין חקו שאומר שהמדיה האידאלית לסרט מסוים היא 9, ושלהעריך אתו מעל או מתחת לזה הופ אותו לאנדרייטד או אוברייטד? זה יותר מדי כללי וקבעוני.
לכן, לדעתי, המונח הנכון צריך להיות מנוח פחות כללי ויותר אישי – "כולם אוהבים אבל אני שונא". ובמקרה הזה, אין ספק שהתשובה שלי בסקר הזה היא "מגנוליה". לא סתם סרט רע, אלא באמת אחד הנוראים שראיתי. הרבה לפני "עוד שנה", פול תומאס אנדרסון הוכיח במו ידיו את מה שרד אמר השנה בטקס דג הזהב – "אני יודע שזו פיסת-חיים ריאליסטית ומשוחקת מעולה. אבל, הנה מבזק: חיים ריאליסטיים הם בדרך כלל דבר מאוד משעמם*".
(אדם והעט המרקד בטח שואלים את עצמם איך להגניב אולר לקון הבא )
* טוב, סצינת הסיום לא כל-כך ריאליסטית, אבל היא עדיין לא מצליהל את שאר הסרט מאבדון השיעמום.
אהבתי את התגובה
לא אהבתי את מגנוליה, כך שאתה לא לבד.
אז יכול להיות ששיניתי במו ידי שם של קטגוריה
בפינגווין הזהב?
לא
(ל"ת)
עוד אוף טופיק
המלצתי פה בעבר על האתר של אריק די סניידר, מבקר הקולנוע האהוב עליי. השנה גיליתי שיש לו גם טורים קבועים באתר Film.com, כולל פינה בשם "הסרטים הגרועים של אריק". זהירות – זה ממכר, במיוחד כשחלק מאותם סרטים איומים גם משודרים בערוץ MGM בכבלים ובחלקם צפיתי רק בגללו. מאק ואני, למשל – זוועת אייטיז מגוכחת אך נוגעת ללב לפרקים עם משחק מזעזע וכן פרסומת אינסופית למקדונל'ס, קוקה קולה וסקיטלס (על הסרט של חבורת הזבל ויתרתי, בכל זאת רציתי להיות מסוגל לאכול אחר כך.) מבעד למעטה הציניות וההומור השחור, סניידר עצמו הוא גם בן אדם נחמד מאוד ואפילו ענה לי בדואר אלקטרוני כשהצעתי לו את מלחמת המינים לפינת הסרטים הגרועים. חוץ מזה יש באתר שלו גם מדריך פרקים אינפורמטיבי ומעולה לסדרת האנימציה המוצלחת אך הנשכחת ד"ר כץ. עוד בטורים שלו בפילם.קום – פינה בשם "מה הביג דיל?" שבוחנת האם סרטים ישנים שנחשבו לקלאסיקה בזמן אמת התיישבנו או לא וכן ביקורות מחודשות לסרטים שסניידר ביקר בזמן אמת. לפעמים הוא גם משנה את דעתו (ספיי קידס הראשון כבר התיישבן, ארנב חום נעשה יותר גרוע). שווה לבדוק.
טריילר ל"Young Adult" של ג'ייסון רייטמן:
http://www.youtube.com/watch?v=okfAW8OztkI
אה… בסדר?
מישהו רוצה לעבוד ביח"צ של סרטים?
יש לזה בדרך כלל בונוסים נחמדים – רואים סרטים הרבה לפני כולם, וכאלה. המשרד המדובר הוא משרד היח"צ הגדול בארץ לענייני קולנוע. אני מצטט מהפייסבוק של אבנר שביט:
הצעת עבודה מעולה! משרד יחסי ציבור מוביל, משובח וסימפטי עד מאוד בתחום הקולנוע מחפש – סטודנט/סטודנטית או סתם מישהו צעיר שרוצה לעבוד ואולי גם מחבב קולנוע כדי שיעבוד אצלם במשרד יומיים בשבוע ויעזור עם ארגון החומרים לסרטים החדשים ועוד מיני דברים נחמדים ולא מסובכים.
פניות וקו"ח – omer@canda.co.il
נשמע נחמד
אם אני בן 17.5, יש סיכוי שאני יכול להתקבל או שיש הגבלת גיל מסויימת?
אין לי שמץ. אני עשיתי קופי ופייסט.
(ל"ת)