החדשות הגדולות של השבוע התרחשו בכלל מחוץ לקופות: בעוד שדי.סי מנסים לרכוש שוב את אמונו של הקהל אחרי כמה שנים קשות, רוב האנשים בעיקר מחכים ל"הנוקמים: סוף המשחק", כפי שאפשר לראות משבירת שיאי מכירות הכרטיסים המוקדמות. "הנוקמים" הוא הסרט הכי נמכר במכירות המוקדמות ב-24 שעות הראשונות – כל כך הרבה אנשים קנו כרטיסים עד שאתרי מכירות הכרטיסים התחילו לקרוס, גם פה בארץ. אנשים אפילו מספסרים בכרטיסים תמורת 15,000 דולר. אם מישהו התערב ש"סוף המשחק" לא הולך להיות ענק, חבל. הוא הולך להיות ענק. אבל עד אז יש לנו סרטים אחרים לדבר עליהם.
"שהאזאם!" פתח במקום הראשון עם 53 מיליון דולר – פתיחה שהיא כמעט בדיוק הממוצע של פתיחות סרטי גיבורי על. הסרט עוקב אחרי בילי בטסון המתבגר שאחרי מפגש עם קוסם מקבל כוחות על בכל פעם שהוא אומר את השם "שהאזאם". למרות שלסרט יש 91 אחוזים ברוטן טומטוז ואפילו ציון A בסינמה סקור, הקהל הרחב לא התעניין במיוחד בסרט. אולי זה בגלל שהאנשים שהיו ממש מעוניינים כבר ראו אותו בהקרנות הטרום בכורה שנערכו לפני שבועיים בארצות הברית, או אולי בגלל שכולם בזבזו את הכסף שלהם על כרטיסים לנוקמים 4. בניגוד לסרטים אחרים של די.סי, ל"שהאזאם!" אין הכנסות מרשימות בחו"ל שיפצו על הסכומים הלא מרשימים בארצות הברית. בסין, למשל, הסרט פתח עם רק 30 מיליון דולר – הפתיחה הכי נמוכה לסרט של די. סי בסין. מצד שני, התקציב המדווח של הסרט (100 מיליון דולר) קטן יותר מסרט הדי.סי הממוצע, אז "שהאזאם!" לא צריך לדאוג יותר מדי. ההכנסות העולמיות של הסרט עד כה עומדות על 158 מיליון דולר.
במקום השני יש עוד סרט חדש, "בית קברות לחיות": משפחה שעוברת לגור בבית חדש בעיירה שקטה מגלה בית קברות לחיות ביער שליד ביתם. כשטרגדיה מגיעה לבית המשפחה הם מחליטים להשתמש בבית הקברות הזה ומשם הכול מתדרדר. זהו עיבוד לספר של סטיבן קינג שכבר עובד לסרט ב-1989. הביקורות והקהל לא מאוד אהבו את הסרט הזה והוא הכניס 24.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון בארצות הברית. זהו מרחק עצום מהפתיחה של "זה", שגם הוא מבוסס על ספר של סטיבן קינג אבל פתח עם 123 מיליון דולר. ובכל זאת, זוהי הפתיחה השנייה בגודלה לעיבוד של ספר של סטיבן קינג ופתיחה די ממוצעת לסרט אימה, שכבר כיסתה את התקציב של ה-21 מיליון דולר. זאת לא הצלחה מסחררת ולא כישלון – סתם עוד עיבוד לסטיבן קינג שכנראה יישכח די מהר בין כל העיבודים האחרים.
במקום השלישי "דמבו" לא רק שלא מצליח לעוף, הוא מתרסק. הסרט הרוויח בסוף השבוע האחרון 18 מיליון דולר שהם ירידה של 60 אחוזים בהכנסות – ירידה תלולה לסרט עם פתיחה כל כך חלשה. הסרט הכניס בכל העולם עד כה 213 מיליון דולר, סכום מאכזב כל כך שאולי הוא יתחיל סוף סוף את קץ עידן חידושי הלייב אקשן של דיסני.
במקום הרביעי נמצא "אנחנו" עם הכנסות של 13.7 מיליון דולר. אני חייבת להודות שהסרט מאבד מומנטום די מהר בשביל סרט שיצא רק לפני שלושה שבועות. הוא סבל מירידה של 58 אחוזים השבוע, שהם קצת יותר מדי למספרים כאלה קטנים. למרות זאת, הסרט מזמן כיסה את העלויות המזעריות של 20 מיליון דולר וההכנסות העולמיות שלו עומדות על 216 מיליון דולר, לא רחוק מה-255 של "תברח".
במקום החמישי נמצא "קפטן מארוול". הסרט הכניס בסוף השבוע האחרון 12.4 מיליון דולר ויש לו את הירידה הכי קטנה בעשיריה, של רק 40 אחוזים. הוא חצה את המיליארד דולר בסוף השבוע האחרון והקרול קורפס (כן, זה השם של מעריצי קפטן מארוול) צוהל ושמח. זה סרט מארוול השביעי שחצה את הסף הזה, והסרט השלישי שהוא לא סרט קבוצתי (אלא אם מחשיבים את "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" בתור סרט סולו). הסרט גם הגיע למקום השלושים בטבלת הסרטים הכי מצליחים בכל הזמנים ועקף על הדרך את "האביר האפל". כש"הנוקמים 4" יגיע לקולנוע ואנשים לא יצליחו להשיג כרטיסים לסרט, אני מצפה שתהיה עוד עלייה בהכנסות של "קפטן מארוול".
במקום השישי נמצא סרט חדש, "The Best of Enemies" בכיכובם של טראג'י פ. הנסון וסם רוקוול. הסרט מתאר את היריבות בין פעילת זכויות האזרח ונשיא הק.ק.ק האזורי, אשר לאחר עשור של יריבות מחויבים לשתף פעולה. הסרט פתח עם 4.4 מיליון דולר פושרים וביקורות מעורבות, מה שהופך אותו לסרט בינוני ולא מזיק – לא סרט לעונת פרסים (אבל את זה כנראה ידעו כשבחרו לשחרר אותו באפריל) וגם לא הצלחה בקופות.
בתחתית הטבלה אין משהו מפתיע או מיוחד מדי: במקום השביעי "Five Feet Apart" הכניס עוד 3.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. במקום השמיני " Unplanned", סרט אנטי-הפלות נוצרי מדורג R שנראה כאילו כל העולם נגדו וכנראה בצדק, ירד בעוד 48 אחוזים שהם הכנסות של 3.2 מיליון דולר. "פלא של פארק" ממשיך את הגסיסה האיטית שלו במקום התשיעי עם הכנסות של 2.1 מיליון דולר, ובמקום העשירי אנחנו נפרדים לשלום מ"הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר" שהכניס בסוף השבוע האחרון 1.9 מיליון דולר ומסיים את הפרנצ'ייז ואת השהייה שלו בעשיריה בכבוד.
בסוף השבוע הבא אמורים לצאת שלושה סרטים חדשים: "הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים", ריבוט שאני לא בטוחה שמישהו רצה ואני די בטוחה שאף אחד לא מנסה באמת לשווק, ושבטח יהפוך לאחד הכשלונות הגדולים של התקופה הקרובה; "בוסית בקטנה", על אשת טכנולוגיה מצליחה ומרושעת שמתעוררת יום אחד בתור ילדה בת 13 אחרי שנערה מתבגרת מטילה עליה קללה; ו"מיסטר לינק", סרט האנימציה החדשה של לייקה, בו הגיבורים יוצאים למסע כדי למצוא את החוליה החסרה האגדית. למרות צוות השחקנים המרשים ביותר שמדובב את הסרט הוא כנראה לא ממש יצליח בקופות, אבל זה לא מצב חדש עבור אולפני לייקה.
בינתיים נראה שוורנר די מרוצים
כי עכשיו הוכרז שהתסריטאי של הסרט הראשון, וכנראה גם הבמאי, צפויים לחזור לסרט ההמשך.
אישית זה מפתיע. חשבתי שיכול עד הסופ"ש השני לפני שיתחילו דיבורים על סרט המשך…
מצד שני, צריך להכניס סרט כזה להפקה די מהר כי השחקנים הצעירים גדלים…
https://deadline.com/2019/04/shazam-sequel-henry-gayden-screenwriter-returning-1202591584/
עוד מלפני ששהההההאזאם יצא הם כבר החתימו את
דה רוק שמשחק את בלאק אדם – לסרט המשך / סולו.
והסרט קיבל ביקורות מעולות (91% RT) – שזה אולי הנכס שהיה הכי חסר יקר בDCEU.
יש מבקרים שאומרים שזה "אחד מסרטי הסופר גיבורים הכי טובים שנעשו בשנים האחרונות בלי קשר לדי סי או למארוול"
ויש כאלה שאומרים שהוא כבר "בדרך להפוך להיות סרט קאלט לערבי חג המולד."
וביקורות כאלה יכולות לגרום שיהיו לסרט רגליים חזקות.
ומאפשרות סרט המשך
ועדיין הייתי מחכה קצת
לפחות עוד סופ"ש. לראות את הירידות שלו בארצות הברית ובשאר העולם.
ובנוגע לדה רוק כבר שנים יש דיבורים על זה, וממש לאחרונה הוא שוב התחיל לתת על זה טיזינג.
שהאזאם הוא הסרט הכי גדול בשבועות הקרובים עד שהנוקמים יוצא, אז סביר להניח שהירידות לא יהיו גדולות מדי.
יצא לי לקרוא בכמה מקומות שגם הכנסות באזור 350-400 יהיו סבבה לגמרי (בהתחשב בתקציב, כמובן), אם כי ברור שכמה שיותר עדיף.
אבל בגדול אפשר להבין אותם. אחרי הביקורות המצויינות מהמבקרים והקהל, הם בטוח בעננים.
מה גם שהקהל אהב את וונדר וומן ואקוואמן, כך שבמקרה הזה במקום להסתיר ש"מהאולפן שהביא לכם את באטמן נגד סופרמן וליגת הצדק שלא אהבתם", הם יכולים להכריז בביטחון "מהאולפן שהביא לכם את וונדר וומן ואקוואמן".
עכשיו גם סוני במצב דומה. כשיצא "ספיידרמן: השיבה הביתה" לא ממש התמקדו בהם, כי זה האולפן שחירבש את הסרטים הקודמים. אבל עכשיו הם יכולים לקדם את הסרט הבא בתור "מהאולפן שהביא לכם את ספיידרמן: השיבה הביתה ואת ספיידרמן: ממד העכביש!"
לא יודע מה איתכם
אבל לדעתי הלבוי נראה ממש מגניב. לא היה מצחיק או מעניין במיוחד, ללא דמויות מסקרנות ובלי שהבנתי למה הרימייק הזה בכלל נחוץ. זה נטו משהו בעיצוב ה"עטיפה-של-אלבום-של-איירון-מיידן" שפשוט קנה אותי.
חוסר ההצלחה של דמבו לא ישים קץ לעיבודי הלייב אקשן, אלא קץ לקריירה של ברטון.
(ל"ת)
כן, במיוחד שבקיץ עוד מחכה לנו הרימייק ל"מלך האריות"
שלדעתי יש לו את כל הפוטנציאל שבעולם להיכנס תוך לא הרבה זמן לטופ 5 של הסרטים המרוויחים בכל הזמנים.
כף המאזניים יהיה "אלאדין"
אם "אלאדין" יצליח, נזכה למטר גדול וברטון פשוט ייעלם. אם הוא לא, לעומת זאת – בהחלט ייתכן חישוב מחדש של כל הטרנד, כאשר לא יפסיקו אותו לחלוטין, אבל כן יבחרו בקפידה איזה ומה ולא סתם כל דבר יקבל אישור (בדיוק כמו שקרה עם מלחמת הכוכבים אחרי "סולו").
לא מסכים, יותר נוטה לדעה של שנאוצר.
מלך האריות, גם לדעתי, הולך להיות אחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים. גם בגלל עבודת האפקטים הנהדרת שנראה שעשו, וגם בגלל שהוא אהוב יותר (הרבה יותר) מספר הג'ונגל. אני מהמר שמלך האריות יצליח להתקרב לאווטאר בהכנסות בארה"ב (אולי יעבור את טיטאניק אפילו), ובהכנסות בכל העולם הוא יתקרב לשני מליארד (יעבור את עולם היורה). במצב כזה ייקח כמה וכמה שנים, או כמה וכמה כשלונות מהדהדים (לא סתם חוסר הצלחה) כדי שדיסני יפסיקו לנסות.
שוב, אני לומד מ"מלחמת הכוכבים"
דיסני מבינים שהם לא יכולים להציף את השוק והם בוחרים בקפידה מה ומי לעשות. הם יכלו בכיף להגיד לעצמם "טוב, סולו היה חד פעמי, רק לפני רגע פרק 8 היה להיט עצום" – אבל הם זיהו את הסנטימנט. אם גם אלאדין, לא תגיד סרט ברמת "אליוט הדרקון" שבכל מקרה לא ממש ציפו שיהיה להיט, יהיה כישלון – הם יסיקו מסקנות. מה זה אומר תכלס?
מבין ה-5 סרטים שעדיין אפשר לעצור: פינוקיו, בת הים הקטנה, לילו וסטיץ', הגיבן מנוטרדם וקרואלה, אני מניח שלא כולם ישרדו. הראשון שלפתע יתמסמס יהיה "פינוקיו" (דומה מדי ל"דמבו" בכל מובן), ואז השאלה שלגבי "הגיבן" ו"לילו" תהיה זאת: כמה תקציב הסרטים רוצים. מתחת למאה? קחו, תהנו. מעל למאה? ביי. זה משאיר אותנו עם שני סרטים – אחד שהוא בכל מקרה לא בדיוק לייב אקשן רימייק ("קרואלה") ועם השני היחיד שיש לו סיכוי לשחזר את האולי-הישגים של מלך האריות: בת הים הקטנה.
גם בניתוח אני לא מסכים.
לילו יירד לפני פינוקיו, ולגיבן מנוטרדאם יש את הפוטנציאל הטוב ביותר להיות הרווחי מבין חמשת הסרטים האלה.
מילא לילו-פינוקיו
הגיבן מנוטרדם?! על בסיס מה ההשערה הזאת?
חוץ מתחושת בטן? לא הרבה האמת.
אני מניח שגם לך אין בסיס מדוייק למה אתה חושב שבת הים יצליח יותר.
אבל התחושה שלי מבוססת על הכנסות לא רעות, ובעיקר על הסיפור. נכון, לבת הים יש את פקטור הנוסטלגיה של הילדות שכנראה יותר חזק מאשר הגיבן, אבל לגיבן גם יש את זה, וגם הוא סרט שמתאים הרבה יותר לעיבוד לייב אקשן כזה. האנשים שצפו בו בתור ילדים התבגרו, ויהיו שמחים לקבל את הטייק האפל יותר בוגר יותר שממש מתאים לסרט, ושדיסני התאמצו להמעיט בו בגרסא המצויירת.
אולי אני טועה והוא לא יצליח יותר, אבל עם עבודה נכונה אני די משוכנע שהוא יכול להיות סרט הרבה יותר טוב.
הסיבה שאני חושב את זה על "בת הים הקטנה"
היא ש"בת הים הקטנה" היא עדיין נכס עצום לדיסני – השירים שלה מוזכרים תדיר ב"פלייליסט דיסני האולטמטיבי", היא חלק ממותג הנסיכות שחזק בהרבה מכל סרט שאינו במותג הנסיכות, ושוב, השירים האלה.
"הגיבן" הוא אחד הסרטים ההרפתקנים, המעניינים, והחריגים של דיסני – ולכן אני לא רואה איך רימייק שלו מצליח, בטח באקלים של ימינו.
+ לין מנואל מירנדה
לא יודעת כמה זה באמת שיקול של הקהל הרחב, אבל זה שיקול של דיסני שלא כ"כ מהר ירד מהפרק.
זה סרט שמיועד להיות האוסקר שסוגר ללמ"מ איגוט.
ועם הנסיבות המצערות של היום, הגיבן ירוויח *הרבה* יותר מבת הים הקטנה.
(ל"ת)
לא הבנתי מהן הנסיבות המצערות של היום
(ל"ת)
נוטרדאם נשרף.
(ל"ת)
רגע, אז אם היא לא נשרפה כולה
אפשר לומר שהיא קוואזי-נשרפה?
אתה מניח כמובן שהכנסיה שלו מבוטחת בסכום רציני.
(ל"ת)
שכחתי מהסרט על קרואלה
יש לי תחושה שדווקא הוא הראשון שיתחיל ללכת לאיבוד.
יש גם מצב שכמו במקרה היפהפייה והיחפן, הם בסוף יפיקו את כל הסרטים, אבל חלק מהם פשוט ייצאו לסטרימינג שלהם.
נקודה על אלאדין, זה שקשה לי להאמין שהסרט ממש ייכשל בקופות. אחד הדברים שדפקו את סולו היה העובדה שמחוץ לארצות הברית לאף אחד לא היה איכפת ממנו. עשה שם פחות מ-200 מיליון.
אלאדין, לעומת זאת, מוכר ואהוב בכל העולם, פחות או יותר. הוא יצטרך להיות ממש גרוע כדי להיכשל ברמה של סולו. כל עוד הביקורות סבירות, הוא יהיה די בסדר.
אגב, עוד עדכון חשוב מה-Cinemacon: דיסני בדיונים על המשכים ל- הנוסע השמיני, כוכב הקופים והרץ במבוך.
מה לעזאזל?
הסרט הקודם בסדרת הנוסע השמיני לא כזה הצליח, וזה עוד בלשון המעטה.
וטרילוגיית הרץ במבוך (שבניגוד להרבה אנשים, אני מאוד אוהב אותה, אם כי השני הכי פחות) הסתיימה לגמרי בלי למשוך מעריצים חדשים.
רק כוכב הקופים יכול להיות מוצדק באופן כלשהו. כי למרות שהטרילוגיה הסתיימה, נפתח הרבה לעוד אופציות. אבל קשה לי להאמין שהם לא יהרסו את הטרילוגיה המצוינת הזאת.
שוב, שום דבר לא רשמי, אלא הכל דיונים. אולי במקום לעשות המשכים תעשו… עיבוד ראוי לסדרת פרסי ג'קסון? לא חסרות אפשרויות…
הנה הקישור:
https://www.cbr.com/fox-plans-more-sequels-to-popular-movie-franchises-post-disney-merger/
קרואלה נמצא בתהליכי עבודה יותר מתקדמים מהאחרים
הוא אומנם לא התחיל לצלם, אבל יש לו צוות מגובש לחלוטין וצריך שיקרה משהו חריג על מנת שיבוטל, לדעתי.
בנוגע לאלאדין – למה, את דמבו המקורי מישהו שנא? לא הכיר?
לא
אבל אלאדין הוא סרט הרבה יותר מוכר מדמבו, לפחות מבחינת אהבה ונוסטלגיה.
דמבו יצא לפני למעלה מ-70 שנה. אלאדין יצא בתחילת שנות ה-90. הוא חרוט אצל מיליוני אנשים, הרבה מהם היום באזור שנות ה20-30. והוא הרבה פחות רציני, מדכא ומוזר מדמבו.
ממה שאני זוכר, כששני הפרוייקטים החלו תהליכים, כולם התרגשו הרבה יותר מאלאדין ובקושי התייחסו לדמבו.
אולי אני טועה, אבל זה מה שנראה לי.
ויש גם את הקאסט
למלך האריות יש קאסט מטורף שכולל את queen B בכבודה ובעצמה.
היא כל כך אהובה בארה"ב שזה, בעצמו, יכול לתרום להכנסות.
חלק ניכר מהקאסט (לפחות מהדמויות המרכזיות) הוא אפרו-אמריקאי, כך שיכולה להיות כאן גם תמיכה סטייל "הפנתר השחור".
מלך האריות עשו הרבה דברים נכון מבחינה שיווקית עוד לפני שהסרט יצא. אני שומעת על מלך האריות הרבה לפני ששמעתי על אלאדין למרות שאלאדין יוצא קודם. זו תהיה הפתעה עם מלך האריות לא יצליח, בלי קשר לכל נושא הלייב אקשן כמגמה.
אני חושבת שגם לאלדין יש פוטנציאל להצליח (בהנחה שיש מספיק ילידי שנות ה80-90 שזוכרים לו חד נעורים כמוני), אבל אני לא חושבת שהצלחה או אי הצלחה של אלאדין יכריעו את הכף, כי מלך האריות יחזיר את הגלגל לאחור, והלייב אקשן כאן כדי להשאר.
מלך האריות יצליח
הסיכויים שלא יצליח הם כמעט אפס.
אבל ציינת נקודה חשובה בנוגע לקאסט. חלק מכל הבאזז הוא עליהם. קאסט מרשים ביותר.
אני אפילו לא חושב שצריך עוד טריילר בשביל הסרט, כי מה שראיתי הספיק לגמרי. הדבר היחיד שמעניין אותי זה איך טימון ופומבה ייראו.
מלבד זה, באמת השיווק מצוין.
טריילר חדש!
רק דיברתי, והנה יצא טריילר חדש של מלך האריות!
רואים את סקאר, הצבואים, וגם את טימון ופומבה לשניה חטופה…
תהנו!
https://www.youtube.com/watch?v=7TavVZMewpY
זה נראה כל כך עלוב
ונחות בהשוואה למקור. לא בגלל שהCGI גרוע או משהו. להפך, בגלל שזה כל כך מציאותי זה לא נראה כמו סרט עם דמויות אלא כמו נשיונל ג'אוגרפיק בלי הבעות פנים ובלי שום רגש
הכל נכון....
על פניו נראה בזבוז זמן, מה זה הסרט הזה… וכל הסופרלטיבים השלילים האפשריים.
אבל ברגע שהמנגינה עולה אין ברירה אלא מלהתחיל לזמזם את it a circle of life
ורק לחכות לסרט הזה ולראות אותו עוד איזה 70 פעם…
קברניטי דיסני יודעים טוב מאוד למה הם מוציאים את הסרט ולמה הוא יצליח..
נוסטלגיה
למען הגילוי הנאות
ראיתי את הטריילר בעבודה ללא סאונד, אולי בגלל זה כל כך התאכזבתי, אבל אני בספק אם המנגינה באמת יכולה לשפר את הסרט הזה… במקרים כאלה עדיף פשוט לראות את המקור
כן, אני חושבת שעל מלך האריות אין ויכוח
הטענה שלי היא אחרת. הטענה שלי היא שלא משנה מה יקרה עם שאר הסרטים. כשמלך האריות יצליח (ויצליח זה לאו דווקא יהיה טוב, אבל הוא ירוויח הרבה), דיסני ישתמשו בזה כסימן להמשיך עם הלייב אקשן בלי קשר להצלחה של שאר הסרטים…
אבל הם לא מחפשים תירוצים - הם מחפשים לדעת מה יעבוד
אם כולנו יכולים להסכים שבהנחה (הלא ברורה מאליו) ש"אלאדין" יאכזב בקופות, אז שני רימייקים ברצף שנכשלים לא מפצים, לא משנה כמה ענק יהיה "מלך האריות" על הסנטימנט הכללי של "נחנקנו.. אבל "מלך האריות"". אם הם הפנימו מהר מהצפוי את הנושא לגבי סרטי ספין-אוף של "מלחמת הכוכבים" (למרות ששוב, פרק 7, 8 ורוג אחת כולם היו להיטים עצומים), למה שדווקא פה הם יפספסו את המסר?
אהבתי
שבניגוד להרבה אנשים אתה מסכים עם זה שרוג אחת ופרק 8 היו להיטים עצומים, בייחוד על פרק 8.
נמאס כבר מכל אלה שמתנהגים כאילו פרק 8 הוא כישלון ענק, וממשיכים לבכות על זה שהוא הכניס "רק" 1.3 מיליארד…
נכון
הדבר היחיד שישים קץ לעיבודי הלייב אקשן זה אם מלך האריות יאכזב בצורה קיצונית, וקשה לי להאמין שזה הולך לקרות.
אלאדין הולך להיות מעניין מאוד גם מבחינה ביקורתית וגם מבחינה קופתית. הוא יוצא בסוף מאי, בסוף השבוע המקולל של דיסני – סולו, אליס בארץ הפלאות 2 ועוד רבים מהכשלונות הגדולים שלהם יצאו אז.
מליפיסנט 2 זה סימן שאלה גדול. אבל אני אשפוט לפי הטריילר.
ולא לשכוח ששנה הבאה יוצא מולאן, עיבוד לאחד הסרטים הכי אהובים של דיסני. וזה משהו שהרבה אנשים מתרגשים ממנו, לפחות לעומת עיבודים אחרים.
לא זוכר אם זה כבר הוזכר באתר (סליחה אם כבר הוזכר), אבל עושים גם גירסה מצולמת לסרט לילו וסטיץ'…
https://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/lilo-stitch-live-action-disney-remake-works-1148811?
talk about disney remakes
מלך האריות הולך להיות אירוע קולנועי – הוא הולך לנפץ את הקופות להיות עם רגליים ארוכות ולהרוויח משהו באיזור 2-3 ביליון עולמי לפחות.
רוב הסיכויים שהוא גם יהיה הרימייק הכי טוב של דיסני כיוון שהוא היחיד שנשאר מצוייר לגמרי רק עובר לתלת מימד היפר ריאליסטי עם רקעים מצולמים.
– כל הרימייקים של דיסני היו גרועים עד עכשיו
משום שהיה להם הצורך לשנות בכוח דברים שעבדו בצורה זורמת מאוד בגרסה המצויירת
(כמו להפוך את הסרט הג'אזי והקטן ספר הגונגל לסרט ענק עם אש מלחמה ותמרות עשן, לנסות לגרום לעליסה להיות לוחמת במקום נערה בלונדינית מבולבלת וסטלנית, ועוד ועוד
ואלאדין פשוט נראה זוועה מכל כיוון שאפשר להתסכל עליו הסרט נראה קטסטרופה
גם היפר-ריאליסטי יכול להשתבש
זה יכול להיראות מכוער מאוד – עוד לא היה טריילר אחד בו ראינו את אחת הדמויות מדברת, ואני חושש שיש לכך סיבה…
אני לא חושב שמלך האריות הולך להרוויח יותר משני מיליארד דולר
בגלל שני סיבות:
א. הוא לא ירוויח מספיק בארה"ב. עם כל הכבוד למלך האריות – זה עדיין לא סטאר וורס. יש פער של 200 מיליון דולר בין הכח מתעורר (900 מיליון) לבין פנתר שחור (700 מיליון) והוא אפילו עקף את אוואטר במכירות כרטיסים.
ב. הוא לא ירוויח מספיק מחוץ לארה"ב כי באופן כללי בשאר העולם פונטציאל המכירות של סרטים מצויירים הוא אפילו קטן יותר. ונקודה יותר ספציפית – פרוזן הוא הסרט המצוייר עם הכי הרבה הכנסות מחוץ לארה"ב אבל אם הוא היה מוכר את אותה כרטיסים היום ההכנסות שלו היו נמוכות יותר בלפחות 10% כי הדולר התחזק מאז.