אם בקיץ אפשר לסמוך על כך שבכל שבוע יהיה לפחות בלוקבאסטר-בשאיפה אחד, בחורף העניינים הרבה פחות אחידים. אחרי שבוע אחד מלא וגדוש בסרטים חדשים, בשבוע שעבר לא יצאו סרטים בכלל (ולכן גם אנחנו לקחנו הפסקה), וגם השבוע דל למדי; בשבועיים האחרונים, לעומת זאת, יהיה מבול של סרטים מעניינים. אז מה קורה בינתיים:
סילבסטר בניו יורק (New Year's Eve)
שיא הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לקומדיה רומנטית – חוץ מ"סקס והעיר" – שייך ל"יום האהבה", שהכניס 56 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו ב-2010. הסיבה העיקרית לכך היתה, כנראה, רשימת הכוכבים הארוכה באופן חריג שלו. ראו האולפנים כי טוב, ויצרו מעין סרט המשך, עם אותו במאי (גארי מרשל, שעשה פעם גם את "אישה יפה") ואותו קונספט – הרבה הרבה סיפורי אהבה קטנים, עם כמה שיותר שחקנים, על רקע חג כלשהו. הפעם זה סילבסטר. רשימת הכוכבים עכשיו קצת פחות מפלצתית מבפעם הקודמת, וכוללת רק את אשטון קוצ'ר, ג'סיקה ביל, רוברט דה נירו, זאק אפרון, האלי ברי, אביגייל ברסלין, הילארי סוואנק, מישל פייפר, שרה ג'סיקה פארקר, ליאה מישל, קתרין היגל, ואוקיי אולי הרשימה לא ממש קטנה גם הפעם.
קשה להאמין ש"סילבסטר בניו יורק" ישחזר את ההישג של "יום האהבה". חלק חשוב מהגימיק היה שהסרט ההוא יצא באמת ביום האהבה, כך שאם יצאתם לדייט ביום ההוא, לא ממש היתה לכם ברירה. ועכשיו לא רק שלא יום האהבה, אפילו לא סילבסטר. בניו יורק. כשמדובר בקומדיות רומנטיות שיוצאות בדצמבר, השיאן הנוכחי הוא "מה נשים רוצות" (34 מיליון), ואחריו "זה מסובך" (22) ו"יפה במנהטן" (19).
מבוגר אחראי (The Sitter)
ג'ונה היל חוזר לז'אנר שבו הוא מתמחה – קומדיות פרועות עם הרבה גסויות. "The Sitter" הוא קומדיה מדורגת R – כלומר, כמעט למבוגרים בלבד. בקיץ האחרון, שרשרת של קומדיות כאלה זכתה להצלחה מפתיעה ("מסיבת רווקות", "הנגאובר 2", "איך להיפטר מהבוס" ו"מורה רעה"). אבל שוב – ההבדל בעונות הוא מהותי. עכשיו לא קיץ, אין חופש, ותלמידי קולג' ותיכוניסטים פחות פנויים. ג'ונה היל הוא היום שחקן די מוכר, אבל בדרך כלל הוא מופיע בתפקידים משניים לצד כוכבים מפורסמים יותר. זה לא אומר שהוא יכול לסחוב סרט בכוחות עצמו. הדבר הכי דומה לסרט סולו שלו עד היום, "קח אותו ליווני", פתח עם 17.5 מיליון דולר. הסרט הקודם של הבמאי דייויד גורדון גרין, "Your Highness", כשל לחלוטין עם פתיחה של 9 מיליון דולר.
שיכון ותיקים
כאמור, השבוע לא קרה הרבה בטבלה. "דמדומים 4" בילה בקלות שבוע שלישי במקום הראשון, עם הכנסות של 16.9 מיליון דולר (ירידה של 60% מהשבוע הקודם). "החבובות", לצער המעריצים, ספג גם הוא ירידה גדולה של 62%, ל-11.2 מיליון. "הוגו", לעומת זאת – בעקבות הביקורות הנלהבות עד מאוד, וגם העובדה שההפצה שלו הורחבה מעט – ירד ב-33% בלבד, ל-7.6 מיליון דולר.
די קל לומר איפה, בערך, יהיו כל הסרטים האלה בשבוע הבא. אבל איפה הם יהיו בדיוק?
מלחמת המוגבלים
בסיבובים הקודמים של המשחק הזה כבר למדתם שהחוקים בהפצות המוגבלות מאוד – סרטים שמופצים בשבועות הראשונים שלהם באולמות ספורים בלבד – שונים. שם המשחק כאן הוא לא ההכנסות הכוללות, שהן ממילא לא יכולות להיות גדולות מדי, אלא ההכנסה הממוצעת לכל בית קולנוע – זה מה שמעיד עד כמה הקהל קנה את הבאזז ומוכן לנסוע רחוק כדי לראות את הסרט.
שני סרטים מדוברים יוצאים השבוע להפצות אולטרה-מצומצות כאלה. "החפרפרת" (Tinker, Taylor, Soldier, Spy), אחרי שכבר יצא בישראל ובאירופה, מגיע לארה"ב ל-4 אולמות; "Young Adult" מופץ ב-8. ל"החפרפרת", המותחן הקר על המלחמה הקרה, הצליח עד מאוד בביקורות (94% בעגבניות), אם כי הקהל הרחב היה קצת יותר קריר אליו. "Young Adult" מגיע עם צוות מבטיח – ג'ייסון רייטמן ודיאבלו קודי, הבמאי והתסריטאית של "ג'ונו" – ושרליז תרון בתפקיד אנטי-סוציאלי. על הסרט הזה כמעט שלא פורסמו ביקורות בשלב זה, אבל העובדה שהוא כמעט ולא מוזכר ברשימות ההימורים לאוסקר – אחרי ששני סרטיו הקודמים של רייטמן היו מועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר – אומרת דרשני.
[fi_bbb_form game="3" week="3" close_on="2011-12-09 12:15:00"]מה יהיו הכנסותיהם של הסרטים הבאים בסוף השבוע הקרוב?[/fi_bbb_form]
כרגיל, אנחנו ממליצים לכם לא להשאיר את הטופס ריק, אלא להגיש את ניחושכם כבר עכשיו. ככה תוכלו לעדכן אותם בכול שלב לפני סגירת הטופס (יום שישי ב-12 בצהריים) ולא יהיה מצב שבגלל שכחה תחמיצו סיבוב במשחק.
רק בבונוס אני בטוח.
עניתי "יותר" על 7 נקודות, כמו תמיד.
תבדוק שוב מה האפשרויות...
(ל"ת)
אני קורא את שאלת הבונוס באופן הבא:
יש סרט בריטי (כלומר סרט זר לאמריקאים, בהם עוסקת השאלה) שהוא סרט איטי ומסובך, נטול אקשן כמעט (סרט מתח ללא אקשן, אנחנו מדברים על אותם אמריקאים שנהרו לקולנוע לראות את הרובוטריקים 2) ולמרות שלא כל השחקנים הבריטים זרים (יש את אלן ריקמן וקולין פירת') השם של הבמאי, תומס אלפרדסון, לא מוכר יחסית. הסרט השני, שמופץ במספר כפול של אולמות (ואולי מתוך ציפיה להצלחה גדולה יותר), מכיל שחקנית אחת שמוכרת לאמריקאים, יש בו במאי יחסית מוכר בארה"ב, התסריטאית שלו זכתה באוסקר, השחקנים שלו אמריקאים, ואם זה לא מספיק ג'ונו קיבל 7.8 בIMDB, החפרפרת (עם כל ההערכה שהוא מקבל) 7.7, אומנם בקצת אבל עדיין פחות.
אני שם את כל 7 הנקודות על המבוגרת הצעירה.
הפצה רחבה יותר מפחיתה את הממוצע פר אולם
(ל"ת)
אני יודע, מצד שני היא גם אומרת שהמפיצים חושבים
שהוא סרט מוצלח יותר
זה לא אומר את זה
סרטים עם באז אוסקרי לרוב מופצים בהפצה מצומצמת, כמו "היורשים" עם ג'ורג' קלוני, "הארטיסט" ו"החפרפרת" כולם (כנראה) סרטים טובים וגם המפיצים חושבים ככה.
אלה רק דוגמאות מהסיבובים האחרונים ממכסחי הקופות בגלל שאין לי כוח לבדוק איזה עוד סרטים הופצו בהפצה מצומצמת.
והנה רד פיש מסביר קצת על זה (מהסיבוב הראשון של מכסחי הקופות 3) – "מפיציו בחרו, כפי שדי מקובל לעשות כשמדובר בסרטי איכות עם פוטנציאל אוסקרי, להתחיל בקטן, לתת לשמועה להתפשט ולהרחיב את ההפצה בהדרגה." (על "היורשים")
עם זה אני מסכים, אבל אתה מדבר על משהו שונה
במקרה הזה שני הסרטים (החפרפרת והמבוגרת הצעירה) יצאו בהפצה מצומצמת. אני התייחסתי להבדלים בין ההפצות המצומצמות האלו. אני חושב שההפצה המצומצמת של ה8 אולמות מעידה על זה שיש מחשבה שיותר אנשים ירצו לראות את הסרט שמוקרן בה (הרי אפילו כשרוצים ליצור באז, יש עניין של ביקוש והיצע), מההקרנה המצומצמת של ה4 אולמות.
"החפרפרת" מופץ על ידי Focus feature
בעוד Young Adult מופץ על ידי פרמאונט.
זה לא שהיה לשתי הסרטים את אותה המפיצה והם בחרו להקדיש לאחד מהם הפצה יותר רחבה ולאחד יותר מורחבת, היו שתי מפיצים שונים, אחד בחר "לתת לשמועה להתפשט" כמו שרד פיש כותב, ואחד בחר להוציא את הסרט שלו עם הפצה קצת יותר רחבה (קצת!) אבל בכל זאת לא מצומצמת כמו השני. כך שזה לא אומר ש"מצפים ליותר" מ Young Adult.
אני שם 7 על החפרפרת.
ידוע אם "הוגו" אמור צפוי להגדיל את הפצתו בשבוע הבא?
(ל"ת)
בינתיים, לא ידוע לי.
(ל"ת)
זה לא מוזר שגם עכשיו אין את הנתונים הללו?
גם לא ברור אם "הוגו" מרחיב את הפצתו או לא, ואפילו בכמה בתי קולנוע יוקרן "מבוגר אחראי" ושני מספרים אלה נראים לי חשובים לניחוש, בייחוד עם "הוגו".
הפצתו של הוגו תורחב גם השבוע
קראתי במקומות שונים שההפצה תורחב ב-500 עד 760 תיאטראות.
טוב, מאוחר מידי לשנות.
בהוגו אני כבר לא אקבל את מלוא הנקודות.
25 נקודות על סילבסטר?!
אני אבוד.
קומדיה רומנטית, ועוד סרט המשך? מי יודע?! רק נשים הולכות לדברים כאלה ומי מבין ראש של נשים!
את מבוגר אחראי לדעתי אפשר להשוות לגריק, אבל נראה לי שיפתח חלש בגלל שעכשיו בין החגים ושבכללי הוא לא נראה ואו.
דמדומים בשבוע הרביעי, חבובות והוגו בשבוע השלישי? דאמט למי יש מושג?
והבונוס גם מכשיל ביותר. הימרתי על החפרפרת אבל ברצינות שאין לי מושג.
אחרי סיבוב 2 שהרגשתי מאוד בטוח בעצמי, בסיבוב הזה אני מרגיש ממש לא.
לא רק נשים
נשים,
נשים שגוררות את בני הזוג שלהן,
נשים שגוררות את החברים שלהן,
נשים שגוררות את החברות שלהן…
זה בערך כל העולם P:
אין ספק, התקדמנו.
בתקופה הניאדרטלית הגבר היה גורר את אשתו. אמנם למערה ולא לקולנוע, אבל זה הבדל זניח.
האמת
בתקופה ההיא האישה הייתה הרבה יותר יעילה- היא בכלל לא הייתה יוצאת מהמ(טבח)ערה :)
חלש
אני לא פמיניסט אבל זה לא מצחיק
שתי מחשבות
"יום אהבה" זכור לי כסרט די זוועתי ונדמה לי שזו גם הייתה הדעה הרווחת כלפיו (אשמח אם מישהו יתקן אותי). זה יכול להרתיע אנשים מסרט שנראה בדיוק אותו דבר – אבל אולי אני טועה. יש בו גם יותר מדי שחקנים שאנשים יכלו רק בגללם לסרט (ואנשים אחרים יתרחקו ממנו בדיוק בגלל אותם שחקנים).
לגבי ג'ונה היל יש דיבורים לאוסקר לשחקן משנה על תפקידו ב"מאניבול" – אולי זה יכול להקפיץ את המנייה שלו במעט, אם כי אני לא יודע עד כמה, אם בכלל, הקהל הרחב שם לב להימורי אוסקר. אולי "מאניבול" פיתח סקרנות כלפי דברים אחרים שהשחקן הזה מסוגל לעשות, אבל הסרט הזה נראה כחזרה לסגנון הישן של סרטיו.
בדיוק התכוונתי להגיד שאני זוכר את הסרט כסימפטי להפליא
אבל התברר שהסרט שעליו חשבתי הוא "אהבה זה כל הסיפור"…
אתם יכולים אולי להביא את הניחושים של הלוחם ?
(ל"ת)
הוא לא פרסם אותם עדיין.
(ל"ת)
אז אתה לא מביא אותם?
(ל"ת)
הלוחם או מישהו אחר כבר פירסם?
(ל"ת)
ראיתי את Tinker Taylor etc אתמול
ועל אף שהוא סרט מאוד מוצלח הפקתית (סינמטוגרפיה, עיצוב, אווירה, מוזיקה ) הוא לא מדהים מבחינת סרט.
התסריט קצת קשה למעקב (בכוונה), והבימוי מאוד איטי. לוקח לסרט מעל שעה להתחיל לזוז לאנשהו.
ההימורים של הלוחם
סילבסטר בניו יורק – 27 מליון
מבוגר אחראי – 14 מליון
דמדומים – 8 מליון
הוגו- 7 מליון
חבובות- 6 מליון
ניחושים חדים מדי לטעמי.
אתה צופה שהסילבסטר יהיה עם פתיחה בין הטובות ביותר ביחס לקומדיה רומנטית בדצמבר, לדמדומים ולחבובות אתה נותן ירידה של כ50 אחוז ולהוגו ירידה של 10 אחוז..
נראה לי קצת קיצוני.
זה לא הוא, זה הלוחם.
(ל"ת)
ברגע האחרון - מישהו רוצה לשתף את עמדתו בנוגע לבונוס?
אני הצבעתי "החפרפרת" בלי שום סיבה אמיתית. יש למישהו ניחוש יותר מושכל משלי?
אני הלכתי על Young Adult
החלטתי ללכת על "איזה סרט נראה לי יותר מעניין". לא שזה קשור.
שני הסרטים לא מעניינים אותי בכלל, אבל Young Adult נראה קצת יותר מעניין, אז הימרתי עליו ב-3 נקודות.
דווקא ההיפך
מה כבר יש ב young adult
חפרפרת מרגיש כבר מעצם הגדרתו כמותחן רציני, שמרגיש יותר מעניין מאשר קומדיה רומנטית קלילה כלשהי…
רגע, תן לי להבין...
אתה אומר שדעתי לא נכונה וש"החפרפרת" יותר מעניינת?
כן...
למרות שזאת רק דעתך..
בכל מקרה פעם ראשונה במשחק, לא הימרתי.
למדתי מטעויות העבר, אין לי פשוט שמץ של מושג, למרות שליבי עם חפרפרת.
החפרפרת קיבל יותר באז
והוא יוצא מבריטנה ומפסטיבלים עם הרבה ביקורות חיוביות. זה גם בדיוק סוג הסרטים היוקרתיים שקהל אנין טעם נמשך אליו (וצוות השחקנים עטור הפרסים בהחלט לא מזיק). YA, לעומתו, הוא סרט כמעט לא מדובר, וכל מה שלצידו זה הפוטנציאל להיות ג'ונו 2, פוטנציאל שנראה די מבוזבז בטריילר (לא מכיוון שהסרט נראה רע כמו שהוא נראה די שונה, ובעיקר הרבה יותר אפל וציני, מג'ונו). לכן אני בוחרת בחפרפרת.
הניחושים של הגורו
סילבסטר בניו יורק – 24 מליון
מבוגר אחראי – 11 מליון
דמדומים – 8 מליון
חבובות – 7 מליון
הוגו- 7 מליון
אז ההימורים שלי הם כאלה..
משלב בין ההימורים של הלוחם והגורו, תחושות אישיות שלי, כמות הפצה ובאזז של סרטים ו.. אממ, זהו בערך. בכל מקרה:
סילבסטר: 26, המבוגר יקבל 11 (למרות שלא הצלחתי למצוא מקום שכותב בכמה בתי קולנוע בדיוק הוא יופץ), הערפדים יסתפקו ב-8 מיליון נוספים והחבובות והוגו יחלקו ביניהם 7 מיליון. לגבי שאלת הבונוס, התלבטתי אם להמר אבל החלטתי ללכת על זה בכל מקרה (למרות שטעיתי בפעם האחרונה), הפעם על "החפרפרת" ו-3 נק'.
סיכום הניחושים לסיבוב זה
ניחושים (סולידיים) ממוצעים:
סילבסטר בלי טוויטי: 26.5
מבוגר אחראי: 14.6
דמדומים: 9.5
החבובות: 7.5
הוגו: 6.5
בונוס: 60% חפרפרת
השבוע אני קרוב לתודעה הקולקטיבית
זה אומר מקום טוב באמצע הטבלה, אני מקווה…
ההימורים שלי
סילסבטר בלי טוייטי- 30
מבוגר- 12
דמדומים- 8
חבובות- 8
הוגו- 6
בבונוס בחרתי במבוגרת.
מבחינה איכותית, זה הולך להיות סוף שבוע מעפן ומדהים באותה מידה. 'מבוגר אחראי' לא התקבל באהדה (20% טריות) ונראה כי 'אננס אקספרס' הייתה ההברקה הקומית היחידה של דיוויד גורדון גרין. 'סילבסטר' נשחט לחלוטין (5%), מכיוון שאדם סנדלר לא מופיע בסרט הזה, אוותר עליו לחלוטין. לעומת זאת, 'החפרפרת' ו'מבוגרת צעירה' מתקבלים באהדה (90% ו-79%, בהתאמה). גם 'בוא נדבר על קווין' הוא סרט טוב, מסתבר (84%).
מתברר שהייתי אופטימי לגבי סילבסטר, כנראה
נתתי לו 31. עקרונית, אני מאוד מקווה שהוא יכשל, אבל אני צריך שהוא יצליח קצת מעל לצפוי לצפי של האתר.
הניחושים שלי-
בעניין הסילבסטר הייתי מאוד לא אופטימי, נתתי לו רק 23. תחילה אף נתתי לו פחות אבל אז שיניתי קצת את הניחושים בעקבות ההערכות הגבוהות יותר, ובכל זאת אני לא רואה אותו מתקרב לשיא של יום האהבה. הוא משתווה פחות או יותר, ביכולתו למשוך את הקהל, לסרט- זה מסובך, שהיה בעל אופי מורכב יותר והכיל אונם רק כוכבת אחת, אך כוכבת גדולה וזוכת אוסקרים- מריל סטריפ. מלבד זאת אנחנו ממש לפניי קריסמס, כך שפחות אנשים ילכו לבתי הקולנוע, ויידחו את מועד ההליכה לסרט לחג, בעיקר שלא מדובר באמת בסילבסטר בסילבסטר, ואין צורך להיחפז.
בקשר למבוגר אחראי, אני לא רואה הרבה מבוגרים אחראיים, או בכלל הרבה אנשים הולכים אליו, לכן הוא קיבל ממני רק 13- טוב זה קרוב לממוצע.
בעניין הערפדים הייתי אופטימי, ונתתי להם 11, אף שבמחשבה שנייה, וסקירת הכנסותיו של דמדומים השני, הייתי נותן להם פחות.
החבובות קיבל 8.
והוגו קביל 7.
שניהם קרובים לממוצע.
ובעניין הבונוס, הימרתי על ב7 נקודות(כמו תמיד) על Young Adult, לא בגלל שאני פחות מעריך אותו מן החפרפרת(ההפך הוא הנכון), אלה בעקבות השילוב של שחקנית מוכרת עם במאי מוכר, והעובדה שהוא הרבה יותר נגיש לצופים, ומקל עימם יותר מאשר החפרפרת הכבדה. סיבוב שעבר שיחק לי "המזל " בבונוס, נקווה שכך יהיה גם השבוע.
הערכות ראשונות: זה נראה רע.
6.5 מיליון לסילבסטר, מה שמיתרגם לבערך 19 מיליון לסופ"ש; פחות מ-10 מיליון למבוגר אחראי. בעניין שלושת הסרטים הותיקים, המספרים כל כך קטנים שלא הייתי סומך על ההערכות בשלב זה. יש אפילו דיווחים מעורפלים על הסרטים בהפצה מוגבלת, שעל פיהם עושה רושם ש"החפרפרת" מנצח.
http://www.deadline.com/2011/12/first-box-office-new-years-eve-1-breaking-dawn-2-the-sitter-3/
עדכון: זה נראה עוד יותר רע
ההערכה העדכנית מדברת על 16 מיליון לסילבסטר. מבחינת המשחק, זה יהיה "תזיזו ת'רגליים 2" all over again: לא רבים ניחשו מספרים כל כך נמוכים.
מצד אחד, עצוב לי בשביל עצמי
כי הניחוש הראשון שלי היה 20 ובסוף שוכנעתי ע"י הניחושים כאן להעלות אותו ל-25.
מצד שני, אני שמחה בשביל כולנו, כי כל סרט כזה שנכשל בקופות הוא צעד קטנטן לקראת העתיד הנפלא שבו לא יצרו סרטים כאלה יותר.
מעניין כמה מבין האנשים שמנחשים פה,
מנחשים באופן גבוה כי *הם* אוהבים ללכת לקולנוע יחסית הרבה.
סתם תהייה, כי נדמה לי שרוב הסטיות מתרחשות לכוון מטה, כלומר המשתתפים במשחק היו אופטימיים מדי בהימורים שלהם. בכל מקרה, זה קורה לי גם הרבה (אם כי במקרה של סילבסטר נתתי 19, אחרי שהפנמתי את זה בדרך הקשה). לפעמים אני חושב שהרבה אנשים ילכו לסרט מסוים (נאמר החבובות) כי היה לו הייפ מטורף, ו*פה ובעוד כמה מקומות בהם אני גולש* דיברו עליו מלא ואני שוכח שאני דווקא בעמדת מיעוט. רוב האנשים בעולם לא כל כך היו מודעים אליו ויותר מזה, רוב האנשים בעולם לא בהכרח רואים הליכה לקולנוע בתור צורת בילוי מועדפת.
רק על עצמי לספר ידעתי -
הניחושים שלי נוטים להיות הרבה יותר אופטימיים וכבר *שנים* שאני לא הולכת לקולנוע. פעם הייתי הולכת הרבה הרבה יותר. בין 3 ל-6 סרטים בחודש, אאז"ן. אם להודות על האמת, הניחושים שלי בטח מוטים קצת ממה שהייתי רוצה שיהיה אבל בעיקר סוג של מסתמכים על מה שהיה פעם, ואז אני "נוחתת" ומתקבעת על מספר ש"הרגיש טוב לבטן שלי", מאיזו סיבה שלא תהיה.
במשחק הראשון הסתמכתי על תחזיות שונות והצלחתי הרבה יותר. מצד שני, בזמן המשחק הראשון התינוק שלי רק נולד והיה לי המון, המון, המון, המון זמן להרוג. מאז הוא גדל קצת, וככל שהוא גדל, ככה מצטמק לי הזמן הפנוי לשטויות.
עדכון: זה נראה אפילו יותר רע
הגורו מעדכן שסילסבסטר עשה 5.1 מיליון ליום שישי מה שיביא אותו ל-14 מיליון.
10 מיליון למבוגר אחראי, וממוצע ההכנסות לבית קולנוע של חפרפרת כפול מהממוצע של צעירה לגילה.
וואו.
14 מיליון לסילבסטר זה כבר הרבה מעבר לפאדיחה, זה כשלון מדהים.
ואני עוד הייתי מרוצה מעצמי בגלל שהייתי "פסימי" לגביו. הפסימיות שלי היתה אופטימית להפליא, מתברר.
מה שהכי משעשע בכישלון של סילבסטר
(מבחינה ביקורתית וקופתית) זה שעכשיו לכול מיליון וחצי השחקנים שמופיעים בו יתווסף כישלון אחד לקריירה שלהם. חלקם כבר מנוסים הרבה זמן בכישלונות (שרה ג'סיקה פארקר, האלי ברי) וכמובן שהסרט הזה לא ממש יציל את הקריירה שלהם.
יותר מעניין אותי מוסר ההשכל:
אי אפשר ליצור סרט מצליח רק בזכות הכוכבים המשתתפים בו. ולא משנה כמה מהם תביא.
כבר חשבתי שאכלתי אותה
נתתי לסילבסטר 18. אז אני חושב שאני במצב טוב.
כבר הייתי בטוח שאני במקום 700 בסיבוב הזה
כי נתתי 17 לסילבסטר, 10 למבוגר, דמדומים 11, חבובות 8 והוגו 6, ופתאום זה נותן תקווה…
אוי ואבוי.
סילבסטר כבר לא יקבל 31, נכון?…
אוף, נתתי לסיטר יותר מאשר לסילבסטר.
(ל"ת)
אבל מי יודע, אולי הפסימיות תציל אותי הפעם.
(ל"ת)
אני הולך לכתוב מכתב חריף ללוחם ולמוג׳ו
(ל"ת)
Count Me In!
(ל"ת)
תוסיף למכתב החריף גם את הגורו
(ל"ת)
סכומים משוערים לפי מוג'ו
סילבסטר- 14
מבוגר אחראי- 10
דמדומים- 8
חבובות- 7
הוגו- 6
בונוס- חפרפרת
אם זה ככה,
יש לי שני ניחושים מדוייקים ושני ניחושים קרובים מאד. מקווה שזה יפצה על הפשלה הנוראית עם הסילבסטר הארור הזה. היו לי בערך חמש דקות למלא את הטופס ואמרתי לעצמי שעדיף לזרוק מספרים מאשר לא למלא בכלל ושאולי ייצא לי לחזור לזה בהמשך השבוע. לא יצא ונשארתי תקועה עם ארבעים מגוחך. אז אין לי נקודות על הסעיף הראשון…
הרי לכם ההוכחה שסילבסטר היה צורר אנטישמי.
הסכום המדויק נשמע עוד יותר גרוע
13.7. לסרט שקודמו בסדרה (בערך) פתח עם 56.
זה באמת נשמע עוד יותר גרוע :)
הסכום הזה לא מכסה אפילו את המשכורת של רבע מהשחקנים
ביזיון
מצד שני, זה מה שהופך את המשחק לכל כך מעניין…ומותח :)
אם ההערכות מדויקות
אני מגיע ל42 נקודות בסיבוב הזה. ובהתחשב בהפתעה הענקית שקרתה עם סילבסטר זה ממש לא רע
תוצאות אמת
סילבסטר – 13 מליון נפילה אדירה
מבוגר אחראי – 10 מליון
דמדומים- 8 מליון
חבובות – 7 מליון
הוגו- 6 מליון
בונוס-חפרפרת
וואו.
העקביות של סילבסטר מרשימה: פחות ופחות ופחות ופחות עם כל הערכה.
בסילבסטר פיספסתי בגדול
אבל קלעתי לא רע באחרים (כולל הבונוס!)
אבל פה בדיוק נמצאת "הבעיה"
הסילבסטר הוא עם סך הנקודות הכי גדול שאפשר להרוויח.
לכולם היה ברור ש-דח"ה ירוויחו פחות מ-10 מיליון, ובסכומים כאלו קטנים מאוד קשה לטעות.
אני לא ראיתי את הסטטיסטיקה, אבל אני מנחש שרוב המשתתפים צדקו ברמה של מיליון-לפה-מיליון-לשם בדח"ה.