למעשה זאת בעיקר גירסה מוארכת של פרסומת הסופרבול של האוונג'רס, הידועים רשמית בשם "הנוקמים". וזה משכנע מאוד.
ויש גם פוסטר חדש שהתפרסם היום:
את זה שהענק ענק ידענו, אבל ממתי גבהו של קפטן אמריקה הוא 15 מטר? משהו קצת דפוק בפרספקטיבה כאן.
תמוהה עוד יותר העובדה שהסרט יופץ בבריטניה תחת השם "Avengers Assemble". אם זו מדיניות כלל עולמית, השם העברי צפוי להפוך למשהו כמו "הנוקמים היכונו". היכונו.
טוב, זה לפחות ייראה טוב בתלת מימד.
ואני חושב שהסיבה לשינוי השם הוא בשביל למנוע בלבול עם הסדרה נושאת השם הזהה.
יכול להיות ששינוי השם קשור לענייני זכויות יוצרים
בבריטניה של שנות השישים הייתה סדרת טלוויזיה בשם "The Avangers" שאח"כ הפכה לסרט קולנוע מעפן עם אומה תורמן.
וואלה, באמת פתאום נזכרתי למה סקרלט נראתה מוכרת
יש איזה קטע כזה שבלונדיניות הופכות לאדמוניות כששמים אותן בחליפת עור שחורה?
היי, היא עושה עמידת אנג'לינה
(ל"ת)
אז הקפטן קצת גדול. בכל זאת, הם פטריוטים.
גם חשבתי שיש משהו מוזר ביד של RDJ, אבל עכשיו אני רואה שיש משהו על גב כף היד שלו, אז לא משנה.
אני מבין שלא מביאים אף אורח מהסרטים הנפרדים שלהם (דון צ'ידל, נטלי פורטמן). זה מובן. מספיק קשה לחלק את הזמן מסך ביניהם, אז עוד אנשים? אבל בכל זאת, נטלי פורטמן הייתה הסיבה שת'ור נשאר בכדוה'א למיטב זכרוני. מעניין איך יקשרו את זה אם לא רואים אותה.
ואם כבר הזכרת שמות, אחד השמות המזויפים והמשעשעים שניתנו לסרט בארה'ב היה Group Hug.
ולסיום, מה שהגבתי לפרסום של קסם – More Jeremy Renner, please!
נ.ב. הדבר הזה בסוף הזכיר לי מפלצת מהמשחק המאוד-מגניב-אבל-לא-ממש-מוכר Shadow of the Colossus.
מחכה לזה בקוצר רוח!
נראה מגניב
אני בטוח שיהיה אחד מהסרטים היותר טובים של 2012.
אפקטים טובים, במאי נחשב ופשוט יהיה כיף.
אבל בכלל לא רואים את ג'רמי רנר!
קיוויתי שיהיה לו תפקיד קצת יותר מרכזי, ובקושי רואים אותו לטריילר, וגם כשרואים זה נראה כאילו הוא נדחף לשם.
קפטן אמריקה לקח סטרואידים, לא טוב בשבילו.
An Epic of Epic Epicness
נראה אדיר. אבל קצת יותר מדי מייקל ביי… נקווה שזה לא כל הסרט ככה…
יתכן שבגלל ש-The Avengers
היא סדרת קאלט בריטית (שכזכור עובדה לסרט גרוע בשם זהה).
http://www.imdb.com/title/tt0054518/
אה שיט, רק עכשיו התעדכן לי שכבר ציינו את זה
(ל"ת)
אני מקווה שלא יהיה רק תלת מימד
וחוץ מזה מבחינת התרשמות, הסרט נראה כמו סרט אקשן כזה לא רציני במיוחד שילדים יכולים להינות ממנו יופי כי הוא "מאאאגניב!!" אבל חוץ מזה אני איבדתי תקווה ועניין בסרטים האלה מאז תור וקפטן אמריקה שהיו נוראיים
אני מתחיל לקבל הרגשה של "אוברלי הייפד" מהסרט הזה.
אוקיי, אז יש שם את כמעט כל גיבורי מארוול ואת ג'וס ווידון, אבל די, כמה טריילרים וסיקורים אפשר? אפילו TDKR קיבל פחות טריילרים עד עכשיו. יש גבול!
זה לא אומר, כמובן, שאני לא עומד לראות את הסרט. להפך, הבכורה שלו היא בחופש ל"ג בעומר, ואני אעשה הכל כדי לראות אותו כבר באותו יום. האקשן נראה נהדר (אם כי הנחש המתכתי שבסוף הוא דז'ה וו מטריד מ"רובוטריקים 3") וכמו שאמרתי, לראות את סמואל ל. ג'קסון, רוברט דאוני ג'וניור ולוקאס לי באותה סצינה יכול לשבור שיאים בכמות המגניבות בעולם.
הפוסטר מזכיר קצת את זה של inception
בעצם מזכיר הרבה.
באמת?
הרשה לי להשוות רגע
איש אחד – הרבה אנשים
מים – אין מים
בניינים יפים ושלמים – בניינים הרוסים
שם הסרט קווי ולא ממש בולט – שם הסרט מאוד מאוד בולט
שם של כוכב אחד – שם כל כולם
אם כבר, הייתי אומר שהם הפכים מושלמים.
לי הוא דווקא הזכיר את הפוסטר של watchmen
(ל"ת)
איה, האוזנים.
למה לצעוק? אני מבין שאני אמור להתרגש ולהתפעל, נשבע. לא צריך להוריד לי פטיש בראש.
איזה סופרהירו אמור להיות החנון עם הקשת?
נראה ממש מאיים. אויש רק אל תירה לי חץ.
Hawkeye
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawkeye_(comics)
גם אני חשבתי שהוא חנון...
אבל אז קיבלתי חץ בברך.
*קם ומוחא כפיים*
הייתי נותן לך 10 פישלייקים אם היה אפשר. גאוני!
למה כולם אהבו את זה? מישהו מוכן להסביר את הבדיחה בבקשה?
גם אני רוצה לצחוק ולעשות פישלייק.
Know Your Meme is your friend
http://knowyourmeme.com/memes/i-took-an-arrow-in-the-knee
זה רק אני
או שגם לכם זה אנס את העיניים??
לא בקטע טוב.
ועם גיבורי על כאלה, ג'רמי רנר וסקרלט ג'ו נראים מגוחכים לגמרי.
הו, בהחלט, זה רגע קומי מופלא בטריילר:
סופר גיבור אחרי סופר גיבור מכין את עצמו לקרב, וג'והנסן טוענת אקדח. באמת? אקדח? מול הרובוטים המעופפים? ואללה.
והתולעת-רובוט היא כזו גניבה מהסרט ההודי ששמו פרח מזיכרוני.
אם תשימי לב טוב
אחרי שהיא טוענת את האקדח נדלקים לה אורות כאלה על הידיים. נראה לי שיש לה יותר מסתם אקדח.
גם בטריילר הראשון ששוחרר היתה סצינה שלה זורקת משהו שנראה כמו סכיני נינג'ה (שכחתי איך קוראים לדברים העגולים האלה עם החודים) מוארים. לבחורה יש גאדג'טים להגן על עצמה.
זה "שוריקאן"
(ל"ת)
גאדג'טים זה נהדר,
אבל אני מסכים שאקדח וכוכבי נינג'ה נראים מצחיק ליד אנשים שיכולים לפרק בניינים באגרוף…
אז לכאן נכנס הויכוח בין באטמן לסופרמן!
(ל"ת)
לא רציתי להיכנס לזה, אבל אם כבר הזכרת אותו...
אז הוא הפאקינג באטמן, ולא סתם קוראים לו ככה. כבר שנים שבונים את הדמות שלו כגאון טקטי, בדיוק כדי שיוכל לעמוד בכבוד ליד סופרמן ודומיו. תמיד כשעולה השאלה "מי ינצח בקרב בין באטמן לבין X?", נדרשת מיד השאלה "האם לבאטמן היה זמן להתכונן?", כי התשובה עליה יכולה להטות את הכף בכמעט כל מאבק.
לעומת זאת, האלמנה השחורה סתם הולכת מכות ממש טוב…
לא שמתי לב ל"אורות על הידיים"
ולא זכור לי שבהופעתה הקולנועית הקודמת נראה או נאמר שיש לאלמנה יכולות על כלשהן למעט היותה לוחמת מיומנת; אבל בקומיקס היא עונדת, בין השאר, צמידים שיורים מטחי אנרגיה, מעין "עקיצות עכביש". ייתכן שזה מה שראית.
תעצור את הטריילר ב-2:06 דקות ותראה.
(ל"ת)
כן, ראיתי.
לרגע זה נראה כמו סתם אור כחול, אבל אין מצב שווידון ייתן לה את הצמידים הללו וסתם ידביק להם נורות לד כקישוט.
נראה פאקינג אוסום
רק בבקשה שיהיה גם בדו מימד.
הטריילר הזה באיכות יותר טובה:
http://www.youtube.com/watch?v=SwFw5-7_8gc
נראה כיפי
מקווה שההומור יהיה מתוחכם מעל הממוצע כמו באיירון מן ושהענק הירוק יהיה חצי גיבור-חצי מפחיד כמו בקומיקס.
לאחר שהדבר המכני הזה הופיע בסוף, חשבתי לעצמי איזה מזל לפחות שמייקל ביי לא קשור לסרט הזה…
GO WHEDON!
הרובוט חרק-דרקון בסוף מזכיר קצת
את הספינה בצורת חרק מ"רובוטריקים 3".
מאוד שמחה לראות שלא שמו את בלאק ווידו בפוזת גיבורות העל
"בואו נהפוך את עמוד השדרה שלי לפלסטלינה כדי שיכולו לראות לי גם את התחת וגם את הציצי בו זמנית". למרות שהחליטו לשים את הענק בפוזה הזאת, משום מה. גם זה סוג של התקדמות.
אה, הפוזה הזאת?
?f2df00
והשבוע התפרסמה על זה פארודיה מוצלחת:
http://kevinbolk.tumblr.com/post/13332046686/as-promised-heres-the-avengers-parody-namely-of
צק צק רד, השבוע?
הפארודיה בת שלושה חודשים. האמת, רציתי לקשר אליה אבל התעצלתי לחפור בטמבלר שלו. אבל כן, התכוונתי לפוזה הזאת בדיוק. אם זה מעניין מישהו, הנה שתי בנות שמשחזרות את הפוזות האלו בחיי היום יום, ומראות שהן נורמליות לגמרי וכנראה שעמוד השדרה הנשי פשוט גמיש מטבעו- http://maxiandapril.tumblr.com
האמת שגם הענק וגם איירון מן
עושים משהו די דומה בפוסטר הרשמי, וסקרלט היא היחידה שמצולמת ישר מקדימה. אולי יש פה מודעות עצמית לעסק.
התלהבתי ברמות על...
עד הנחש ברזל שמופיע בסוף. וכן, הוא מזכיר להבחיל סצינה מ"רובוטריקים 3".
מכל הטריילר הבומבסטי הזה
השוט היחיד שנחרט לי בזיכרון הוא 0:13:
השלושה שסימנתי משמאל נראים לא קשורים לחיים. הבחורה נדמה לי מחייכת, ההוא לידה מנסה לחקות את הענק הירוק והפרצוף שהאחרון עושה סתם נראה מצחיק.
שכחת את העיוורת, הכושי שרץ לכיוון הלא נכון
ואת סנייפ.
אגב, הגברת המחייכת היא לא אנג'לה מ"המשרד"?
סנייפ?
אני רואה שם את סטיבן טיילר.
עוד שוט מעניין
מ 1:29
/
עיגול אדום – מה זה המבט הזה? לא נראה לי ממש מפוחד..
עיגול כתום – באמת? היה שם רק איש אחד בטוקסידו לבן?
עיגול כחול – מסתבר שיש הופעת אורח של ואל קילמר.
עיגול ירוק – "תראו, שמנו מישהו שחור!" (שלא מתכופף כמו כולם. טוב ברור, הוא שחור, הוא לא מפחד.)
ח"ח על ואל קילמר
הקולה כמעט נשפכה על המקלדת בגלל זה.
זו קבוצה מחתרתית שמנסה להתחרות באוונג'רס ללא הצלחה.
סיפורם של צחורת השיניים, רגזני ומשקפי ערק יורחב בסרטון שיצורף למהדורת הבלו-ריי של הסרט.
טוב, אז...
1. ההישג הכי גדול של הפוסטר החדש הוא שלא מבליטים את ישבנה של בלאק ווידו כפי שנעשה בפוסטר אחר. נראה שהמעצב כמעט והתפתה למשוך את הצופים באמצעות עכוזו של האלק, אבל בסופו של דבר הסתיר אותו באמצעות ראשו של טוני סטארק.
2. אולי קפטן אמריקה הענק זה תחליף לג'יאנט מן\האנק פים שלבסוף לא הוכנס לליין אפ הנוכחי?
3. (ספוילר אפשרי) למה פתאום יש לי תחושה בטוחה שג'וס ווידון אכן יהרוג את אחת הדמויות, וזה יהיה הוקאיי?
4. הקרב בין איירון מן לבין ת'ור ביער הזכיר לי סצנה מתוך אולטימייטס 2, שם הקבוצה נלחמת בת'ור ביערות אחת ממדינות סקנדינביה, לאחר שנחשד כבוגד. וכמובן שבסופו של דבר השילוש הקדוש קאפ-סטארק-ת'ור מחזיק ידיים (מטאפורית).
5. בעמוד הסרט נשאל לגבי הסמלים על חזה השיריון של איירון מן, ונראה שאכן הוא מאבד שיריון אחד (עם המשולש) במהלך הסרט ולקרב הסופי טוני כבר מגיע עם שיריון חדש (עם עיגול).
6. תולעת הענק נראתה לי כמו שילוב של 'פחד עד מוות' עם סרטי הרובוטריקים.
בכל זאת, אני לא מאמין שהכניסו "Fury, I think it's time."
באמת?
That's DIRECTOR Fury for you
והיו שם ובטריילרים האחרים שורות יותר צ'יזיות.
אימו, כובע ברט, וי נק גדול מדי, נלקחו ישירות מהאוסקר
ו"היי, תראו! זה הסוודר שסבתא סרגה לי!"
אמור להיות תגובה ל-Mad_Hatter
http://www.fisheye.co.il/avengers_new_full_trailer/?comNum=464696#li-comment-464696
אה, ושכחתי את מאסטר סושי.
(ל"ת)
יש וי נקים גדולים יותר
http://thefw.com/andy-samberg-ben-stiller-battle-of-the-v-necks-saturday-night-live-video/
וואו
אני לא חושב שלפני הטריילר הזה יצא לי מתישהו לפלוט "יואו" קולני בלי כוונה באמצע צפייה בטריילר כלשהו (הסיבה ל"יואו" מתחילה בדיוק בדקה השנייה).
הטריילר הראשון לא היה משהו.
השניים שבאו אחריו מרחו לי חיוך מטומטם וקשה להסרה על הפרצוף.
זה נראה טוב יותר מרגע לרגע
ומטריילר לטריילר. והם עדיין לא מגלים מי הנבלים בעצם! זה נראה לי אחד מסרטי גיבורי העל היותר טובים שיש בפוטנציה
היי! יש שמה את רובין!
והיא לובשת דברים היי-טקים כאילו היא סוכנת חשובה או משהו!
מה היא עושה שם?
אוי, הקנדית המטורללת הזאתי… מעניין מתי טד מספר על זה לילדים שלו…
היא משחקת את מריה היל
http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Hill
הליהוק הזה כבר ידוע די הרבה זמן (בערך שנה)…
מֶה.
מכיל את הפאנץ' ליין אירונמן הכי פחות מוצלח עד עכשיו. חבל, זה מה שהכי אהבתי בטריילרים הקודמים.
הנקודה ה ב א מ ת מדאיגה:
כמות האנשים פה שראו את רובוטריקים 3… איך אני יכול להמשיך לסמוך על שיקול הדעת שלכם?!
לגבי מגה-קפטיין אמריקה: לא להיסחף, הוא ממוקם בין האלמנה לפיורי, מה שעושה אותו בערך 2 מטר. לא נורא. אבל, כן, העימוד של הפוסטר לא משהו.
בין האלמנה לפיורי?
אז הוא לא ענק, הוא סתם למד לרחף באויר.
אבל הוא עומד על ערימת הריסות.
זה, כאילו, כל כך ברור.
די מגניב..
אני לא מכיר את כלל גיבורי העל וכוחותיהם, אבל לא יכולתי שלא לשאול את עצמי אם בסצינה האחרונה, בה כל גיבורי העל עומדים במעגל, מוכנים להלחם בדרקון ברזל ענקי. האם הבחור עם החץ וקשת והבחורה עם האקדח הפצפון לא מרגישים קצת מגוחכים?
ג'וס תמיד מספק את הסחורה
ותמיד נותן למעריצים את מה שהם הכי רוצים לראות.
אני מוכן להתערב שניראה את הענק הירוק מרים את הפטיש של תור
וגם ממשיך להרוס את העיר אחרי שהקרב הסתיים.
למה שהענק יצטרך את הפטיש של ת'ור?
הוא פאקינג הענק הירוק.
אוי, זה כל כך לא מה שהמעריצים רוצים...
יש סיפור שלם עם הפטיש הזה, והענק לא אמור להיות מסוגל להרים אותו סתם כי הוא ממש חזק, אלא רק אם הוא "ראוי".
pushed the Earth downward
Hulk didn't lift Mjolnir. He just simply grabbed onto it as he pushed the Earth downward
http://www.youtube.com/watch?v=m4_TJpv8IpI
הסצנה הזו קיבלה המון שנאת מעריצים.
הייתה גם סצנה דומה ב-HULK VS. THOR, ושם הענק דווקא לא הצליח להרים את הפטיש. אבל גם הקרב ההוא בין צמד השרירנים חטף המון אש מהמעריצים, הפעם בגלל רגע הנצחון של הענק, בו ת'ור צרח כמו ילדה קטנה.
אני חושב שיוצרי סרטים יכולים ללמוד מזה משהו, ומקווה שלא יפטרו את זה סתם ב"חובבי קומיקס הם פסיכים שלא ניתן לרצות". ווידון הוא בהחלט לא זר לעולם הקומיקס, ואני מקווה שהוא לקח לתשומת לבו את הלקח הבא:
זה בסדר להעמיד את שני הטיטאנים האלה זה מול זה, אפילו מתבקש שזה יקרה, וגם בסדר לתת לאחד מהם לנצח (כנראה לענק), אבל אסור לעשות את זה בצורה שתבזה את המפסיד, ואסור לשבור את החוקים הבסיסיים של המיתולוגיה.
כאן קיים פרדוקס.
האלק, לדוגמה, לא יכול להרים את מיולניר, אבל הוא כן יכול להרים את ת'ור ולזרוק אותו לעבר בניין סמוך, או לתת לו אגרוף כ"כ חזק שת'ור יעוף עד לצד השני של המדינה – בזמן שהפטיש עדיין בידו של ת'ור. איסור הרמת הפטיש בטל לכאורה כשהוא בידיו של מי שראוי להחזיקו.
זה לא פרדוקס, זה דווקא מתיישב מצוין עם מה שאנחנו יודעים
הרי זה לא שהפטיש כבד בצורה מיוחדת, הוא פשוט מתנגד אקטיבית לשימוש בלתי מורשה.
בדיוק כמו אקסקליבר בסלע.
לא זכור לי אם זה נעשה בסיפור ממשי או הומוריסטי
אבל קיימת לי בראש תמונה של ת'ור מניח את הפטיש על מישהו שהביס בקרב, כדי שהוא לא יוכל לקום.
בכל אופן, הרגע נתקלתי במידע לפיו האלק הוא היחיד עד היום שהצליח להרים את מיולניר לא מפני שהוא ראוי לכך, אלא בזכות כוחו העצום בלבד.
http://marvel.wikia.com/Mjolnir (ב-Properties > Worthiness Enchantment)
לא זכור לי מקרה כזה בקומיקס
אבל זה כן קורה בסרט, ולא בקטע הומוריסטי.
זה ממשיך להיראות לא מעניין.
כלומר, יכול להיות שהם שומרים בסוד את כל ה… ווידוניזם של הסרט, אבל אני מתחיל להטיל בזה ספק. מכל הטריילרים והטיזרים והפרסומות סופרבול, לא שמענו אפילו משהו באמת שנון מאף דמות (ולא- "יש לנו ענק" זה לא קאמבק מוצלח. רגע, בעצם בעברית זה דווקא משעשע).
ולא יודע, אחרי קיק-אס, והאביר, וסופר, וכרוניקה שיצאו בשנים האחרונות, הסופרהירוז הסטריליים של מארבל נראים לי קצת מיושנים ופתטיים. אני כבר לא נהנה מהם כמו בילדותי הרחוקה. למען האמת, לא טרחתי לראות את 'קפטן אמריקה' או 'ת'ור'. אז אולי זו פשוט לא כוס התה שלי יותר, ואין לי מה לקטר. זה פשוט שאת ג'וס -ואני לחלוטין לא מעריץ פנאט- ציפיתי לראות בקבוצה שדוחפת את הז'אנר קדימה למחוזות חדשים, לא לצד אלה שמדדים אחריה עם הלשון בחוץ.
הוא לא אשם. זה בגלל האולפנים המרושעים.
(ל"ת)
מג'וס הייתי מצפה
לבעוט להם בתחת ולעשות מה בא לו
אני יודע בדיוק מה אני מצפה מג'וס:
אקשן טוב, דיאלוגים שנונים, דמויות עגולות (עד כמה שניתן, בהתחשב בריבוי הדמויות ובמגבלת הזמן), לפחות דמות נשית אחת שמראה לגברים סביבה מאיפה משתין הדג, ולפחות דמות אחת שנאהב ונאבד.
בכלל לא פשוט לענות על הציפיות האלה בשעתיים, ולדרוש ממנו שגם ימציא מחדש את הז'אנר זה לא סביר.
ג'וס הוא לא אלוהים.
[/blasphemy]
קודם כל,
זה לא "לא סביר". לבמאים יש רעיונות חדשים ומרעננים. ראיתי את זה במו עיני. זה קורה.
דבר שני, זה לא שאני דורש ממנו להמציא מחדש את הז'אנר (על אף שהוא הוכיח בעבר, בז'אנרים אחרים, שיש לו כשרון לא מבוטל לזה). אקשן טוב, דיאלוגים שנונים, דמויות עגולות? נשמע טוב. אני מקווה שבסרט, שלא כמו בקטעים שנבחרו לקדם אותו, יהיה משהו מזה. אני פשוט חושב שהטריילר לא מעניין. בנאלי. והיות וחתום עליו ג'וס ווידון- במאי עם קול מובחן וכשרון מוכח, זה קצת מאכזב אותי.
צריך לזכור שחצי מהעלילה די קשיחה.
וזה לא קשור לכוח שלווידון יש או אין למול האולפן.
רשע גדול מתקרב, הגיבורים מתבקשים להתאגד, חלק רוצים, חלק לא, בהתחלה נכשלים בנפרד, ואז מנצחים ביחד, ומתישהו יש גם מאבקים בתוך הקבוצה.
גם הדמויות כבר בנויות, ולא באופן כללי בקומיקסים שאפשר לסטות ממנו, אלא באופן מוגדר מאוד בסרטים קודמים שלהם כנראה עוד יהיו גם סרטי המשך עצמאיים.
כל זה אומר שלבמאי/כותב, מוכשר ויצירתי ככל שיהיה, יש גבולות גזרה מאוד ברורים לעבוד בתוכם, ולא הוגן לשפוט אותו *מבחינת חדשנות* למול סרטים כמו כרוניקה. הדברים שאני אשפוט לפיהם, ונראה כאילו בנקודה הזו דווקא הסכמת איתי, הם איכות האקשן, כתיבת הדיאלוגים, ופיתוח הדמויות (לפחות חלקן, יש הרבה מדי).
אם אתה פסימי לגבי הפרמטרים האלה בעקבות הטריילר, אני מציע לחכות לסרט עצמו, כי אלה תחומים בהם קשה מאוד לשפוט לפי קטעים קצרצרים (חוץ מהאקשן, שלדעתי כבר עכשיו נראה טוב).
אני חושב שאני הוגן.
אני לא שופט את ווידון אחרת מכל במאי, ואני לא השתמשתי בקשרי עם העולם התחתון כדי להכריח אותו לביים את הפרוייקט הזה, שהוא בעייתי מטבעו.
לגבי הטריילר- אתה צודק בזה שהוא עלול לתת רושם שגוי, לטוב או לא רע. ואני אכן אחכה לסרט עצמו, ואקווה שהוא יהיה טוב. אבל זה לא נכון שאי אפשר להסיק מטריילרים *כלום*. טריילרים נוצרו כדי שהקהל יסיק מהם דברים (והדברים הם: "הסרט נראה טוב! אני רוצה לראות את זה!", אבל להסיק את ההפך זה לגטימי באותה מידה). אני לא מצפה לגלות עד כמה עגולות הדמויות מקליפ בן שתי דקות, אבל אני מניח שעם הסרט מלא במהלכי קרב מלהיבים ובדיחות שנונות, עורך טריילר ירצה לשבץ דוגמית מזה בטריילר.
אבל אני מקווה להתבדות. אני בעד סרטים טובים, בסך הכל.
מסכים בהכל
חוץ מהחלק של "ג'וס הוא לא אלוהים".
זה היה מתבקש
ג'וס ממש לא נמצא בפוזיציה לבעוט לאולפני סרטים בתחת.
(ל"ת)
בדיוק! בעיקר כשהוא תלוי בסרט הזה.
הוא מה שאמור לתת לו מעמד כך שבעתיד הוא *כן* יוכל לבעוט לאולפנים בתחת. בגלל זה עכשיו הוא צריך לשבת בשקט ולשחק את המשחק. כשהוא יהיה "מהבמאי של אוונג'רס" אז הוא יוכל לעשות מה שבא לו.
למה לבעוט בתחת כשאפשר לירות חץ בברך?
(ל"ת)
למה להמציא בדיחות כשאפשר למחזר את הישנות לנצח?
[לא אישי. פשוט הדברים האלה מתחילים להמאס בפעם החמישים בערך.]
אפרופו בדיחות
מה פשר "דובי סגול"? (בראש הדף). התאוריה היחידה שלי כרגע זה רפרנס אקראי ל'צעצוע של סיפור 3'.
הוא לא אמור בכלל להיות ורוד?
(ל"ת)
כנראה לא היה שום דבר לכתוב שם, אז הם סתם שמו משהו אקראי
(ל"ת)
קיבלנו בקשת פיצ'ר לכך שיהיה דובי סגול באתר
ואנחנו קשובים לבקשות הקהל.
אחר כך אני מבקש ג'ירפה בורדו
עם נקודות בכל צבעי הקשת!
מה קורה עם 'ליגת הצדק'?
(ל"ת)
ככל הידוע לי, כלום.
הרעיון לעשות סרט כזה, שהסתובב לפני כמה שנים, קרס. סדרת באטמן הנוכחית תסתיים השנה, ומן הסתם יעברו עוד שלוש שנים לפחות עד שיגיע ריבוט. "סופרמן" החדש יגיע בשנה הבאה, וההצלחה שלו לא מובנת מאליה. גרין לנטרן היה כשלון. אשת חיל לא נראית באופק. אז כל סיכוי ליצור סרט "ליגת הצדק" המבוסס על סדרות סרטים קיימות, כמו שמארוול עשו, הוא קלוש, ואפילו אם יקרה – מרוחק מאיתנו עוד ארבע-חמש שנים לכל הפחות. חוץ מזה, הם בטח מחכים לראות מה יקרה עם "הנוקמים" כדי לראות האם ניסיון שאפתני כזה בכלל שווה את המאמץ.
אני מקווה שהם לא ילכו בדרך הזו
כשאין לך עולם גיבורי על מאוחד יש את האפשרות לקחת יותר סיכונים וכל סרט הוא יותר חזון של הבמאי משל האולפן (ו-וורנר, אם יש משהו טוב שאפשר להגיד עליהם, הוא שהם נותנים לבמאים שלהם מרחב עבודה. כל הסרטים של סניידר הרגישו כמו סרטים של סניידר, ושל נולאן הרגישו כמו סרטים של נולאן).
חוץ מזה, גיבורי העל של מארוול יותר מדי חזקים ומגוחכים ולא יעבדו ביחד כקבוצה בסרט לייב אקשן.
אולי תסריטאי\\במאי מוכשר באמת יוכל איכשהו לגרום לזה לעבוד. מארוול תפסו את ג'וס ווידון אז אולי וורנר-DC יוכלו לתפוס את בראד בירד.
מסכים
כל סרט של DC הוא די שונה. לא ראיתי את 'גרין לנטרן' אבל אני מניח שהוא די קליל והומוריסטי, בניגוד לרצינות של 'האביר האפל', ונראה לי ש'איש הפלדה' יהיה איפה שהוא באמצע. די קשה לאחד אותם ככה בסרט אחד.
לעומת זאת, מארוול די תכננו הכל מראש. כל הסרטים שלהם הם בבירור סרטי קומיקס קיץ כיפיים, שנועדו להיות מבדרים ומלאי אקשן, ולא לתהות על הגבולות בין טוב לרע וכו'. הם גם קישרו כל סרט זה לזה, ויצרו בילד אפ רב-שנים לאוונג'רס, בעוד שבסרטים של DC זה לא קרה כלל. לא שזה ממש חיוני, אבל זה בהחלט תורם לציפייה.
כמו כן, כפי שנאמר, 'גרין לנטרן' היה כשלון, וחוץ ממנו היו סרטים רק לבאטמן וסופרמן. איפה פלאש? איפה וונדר וומן? הוקמן? שוב, הסרטים האלה לא בהכרח חיוניים והם יכולים להגיד 'טוב, בואו פשוט נעשה סרט של ליגת הצדק'. אבל לא נראה לי שזה מה שהם יעשו, בטח שלא בעתיד הקרוב.
אני אסתפק אם בשנים הקרובות
לפחות יהיו סרטים של פלאש ושל וונדר וומן.
על סרט קבוצתי אפשר יהיה כבר לחשוב אחר כך.
הענק סתם יותר גדול, אני לא חושב שהוא יהיה ככה בסרט
כי קפטן אמריקה, עד כמה שאני יודע (לא ראיתי את הסרט) בגודל רגיל והוא מאחוריי הדמויות (כלומר רחוק יותר) ועדיין גדול יותר.
האמת שזה נראה רע
קודם כל, כבר היו סרטים עם אפקטים הרבה יותר מרשימים. דבר שני, רק מהטריילר יש שם כל כך הרבה דברים שנראים מאולצים שאני כבר מרגיש את הפייספאלם מגיע לפני שראיתי את הסרט בכלל. עזבו את הקטע שאת ההאלק משחק כבר השחקן השלישי בעשור באחרון (זה תפקיד כל כך רע..?), או שלפי הטריילר חצי מהסרט האוונג'רס רק יריבו מכות בינם לבין עצמם – איך לעזאזל זה הגיוני שלצד אל הרעם, בחור שעטוף בחליפת הקרב הכי מתקדמת בעולם, ומוטנט ירוק ועצום שחסין לפגיעות, נלחמת סקארלט ג'והנסון עם לא יותר מאקדח? אתם אומרים שכל צבא ארצות הברית על כל הנשקים הקונבנציונאליים שלו לא מסוגלים להילחם במשהו שאותו אמורה לנצח בין השאר ילדה עם אקדח אחד? נראה לי שיש פה את המקרה הכי חמור של חוסר פרופורציות בין הכוחות של גיבורי-על מרובים שמשתתפים בסרט אחד. בשומרים עם דוקטור מנהטן זה עוד איכשהו היה הגיוני כי היו לו סיבות פסיכולוגיות למה הוא לא הורג את מי שהוא רוצה מתי שהוא רוצה. אבל נראה לי שאם אתה שוכר לעבודה את פאקינג -אל הרעם-, אתה לא צריך עוד חבורה של בני תמותה מסכנים שיעזרו לו.
אין פה יותר מידי בעיה
שורת דיאלוג:
ניק פיורי: ואו, הוקאיי מזל שהקשת המיוחדת שייצרנו לך בנויה בצורה כזו שהיא יכולה לירות חצים עם מטענים מיוחדים שמסוגלים לגרום נזק מעל לרמה של נשק קונבציונאלי כולל חצי נפץ, חצי חשמל, חזי גז, חצי כפפת-אגרוף וחצי חתול.
באזיל אסקפוסישיון: הללויה!
או בקיצור – ברור שיכניסו איזו סצנה לכל דמות כזאתי שבה מראים אותה עושה משהו שהחברה שהגדרת התפקיד שלהם זה "עושים הרבה נזק" לא יכולים לעשות (צולפים במפקד האוייב מרחוק, או מתגנבים לבסיס הסודי או יאדא יאדא יאדא).
אני מופתע שמתלוננים על בעיית חוסר הפרופרציה עכשיו עכשיו למרות שבסרטי האקס-מן היה ברור לכולם שוולברין הוא כל כך חשוב ומיוחד למרות שהיכולת ההתקפית שלו הייתה "יש לי סכינים חדות בידיים" ולצידו עמדו "שולטת במזג האוויר", "יכול להרוג אותך במבט", "יכולה לשתק אותך במחשבה (או להעיף אותך לצד השני של החדר במחשבה".
חלאס כבר עם האנטי-הוקאיי ו BW!
נמאס לי כבר מכל האנשים ששואלים מה הוק-איי והאלמנה השחורה עושים שם. להזכירכם, הענק הירוק חסין בפני כל דבר בערך. הוא צבא של איש אחד! אז אם כבר, למה צריך בכלל עוד אנשים חוץ ממנו? עובדה.
הסרט לא בא להיות הגיוני, מה שברור מאוד לפי הטריילר. כל אחד מארבעת הגיבורים הראשיים יכול להתמודד עם סכנות בעצמו, כפי שראינו בסרטים העצמיים שלהם. מאחדים אותם מסיבה כל שהיא. הוק-איי והאלמנה הם חלק מהאוונג'רס. מה, לא צריכים אותם רק כי לא היה להם סרט משלהם? מצידי תחשיבו אותם בתור סייד-קיקס.
והנה שאלה – למשל הם צריכים לקחת משהו מאיזה חדר מסויים בתוך בניין. אם היו שולחים לשם את הענק, הוא היה משתולל והורס הכל, ואולי גם פוגע באנשים תמימים. צריך גם אנשים בלי יכולות מיוחדות, כאלה שיודעים להלחם טוב (או לירות חצים טוב) שיטפלו בדברים הצדדים בזמן ששאר החבר'ה מתמודדים עם האיום הראשי.
ברור לכולם שחץ או קליע לא מזיז לרובוט / חייזר / ביגפוט וכו', אבל הם חלק בלתי-נפרד מהקבוצה הזאת, ואם הם שם, כנראה שיש לכך סיבה. אז הם שם כדי להישאר, ואני מצפה בקוצר רוח לראות אותם בפעולה.
אוסיף ואומר בנוגע להוקאיי ובלאק ווידוו
שהם היו סוכנים של SHIELD עוד לפני צירוף שאר חברי הקבוצה. מבחינת ניק פיורי – הוא צריך את האנשים הכי טובים שלו בשטח כדי לתמרן מבחינה טקטית / משמעתית את מה שהולך שם.
אחרי הכל – יש לו עסק עם 1 פילנטרופ מגלומן וגאון בחליפה משוריינת, 1 אל נורדי קדום בעל כוחות על אנושיים ומנטאליות ויקינגית, 1 גיבור מלחמה אנרכוניסטי ומנותק שצריך שיזכירו לו כנראה בשביל מה לכל הרוחות הוא עדיין נלחם למען אמריקה, עם יש כזו מדינה להלחם בשבילה עדיין ו-1 מנוע של השמדה המונית שמתחבא מדי פעם בתור גופו של מדען אפאטי.
אתה צריך כמה שיותר גורמי שליטה לא שינפנפו בחרבות / רובי לייזר, אלא שידאגו שאח"כ כל הבלאגניסטים האלה לא עושים אחורה פנה ומשמידים את המקום ממנו באו. ואני מבטיח לך – אם לווידון יש שכל בראש, שליש מהקרב הסופי יהיה בתכלס – לוקי משתלט על ההאלק או שההאלק מאבד שליטה על עצמו ויוצא כנגד האוונג'רז- ובדיוק מה שאתה צריך עכשיו זה בחורה עם לוק של סקרלט ג'והנסון (בהעדרן של ליב טיילור וג'ניפר קונלי, אולי הבחורות היחידות בהוליווד שיותר יפות ממנה- ששיחקו את אותו התפקיד של בטי רוס) שתרגיע את המפלצת, ואת הוק-איי עם חץ של רימון גז-הרדמה לסיים את המלאכה.
טא-פאקין-דם.
לי הוקאיי ובלאק ווידו לא מפריעים בכלל ואני לא מבין איך אפשר להתלונן על כך שהם "מגוחכים מדי" אבל לא להגיד מילה על קפטן אמריקה. לאורך כל הסרט שלו תהיתי איך לעזאזל בן אדם רגיל, עם קצת יותר שרירים, יוכל להיות חלק מהאוונג'רס ולא לצאת מטופש, לידו בלאק ווידו והוקאיי נראים כמו פאקינג סופרמנים. סתם מוזר לי שכולם עסוקים בלהתלונן על השניים האלה ולא על הקפטן.
קפטן אמריקה
הוא תולדה של שימוש בסמים, ארר… נוסחת חייל על. יש לו יכולות שכל אדם בריא בכושר מעולה מסוגל להן אם ישיקע בכך את מירב מאמציו, רק באמצעות קיצור דרך. טרם צפיתי בסרט הסולו שלו ומעולם לא עקבתי בקביעות אחר הקומיקס שלו, אבל קאפ אמור להיות חזק מאוד (לא בעוצמה של סופרמן ואפילו ספיידר-מן*, אבל כן – כפי שכבר כתבתי – ברמה הסבוהה ביותר שאליה אדם יכול להגיע), אתלטי מאוד וזריז מאוד (שוב, לא כמו פלאש או קוויקסילבר; השימוש המיטבי של המהירות של קאפ ראיתי לפני שנים ספורות בגיליון למיון 65 שנה להופעתו הראשונה, שם בסיפור פלאשבק הוא נאלץ להחיש את הסיידקיק שלו באקי לטיפול רפואי בכפר מרוחק באדמת אוייב).
לבלאק ווידו והוקאיי אין כוחות על של ממש, אבל שניהם מיומנים מאוד במה שהם עושים. נטשה לוחמת מעולה פנים-אל-פנים ובנשק מכל הסוגים, ויש לה ציוד נוסף בהתאם לדמותה (כמו צמידי "עקיצת עכביש" כפי שהזכרתי בהודעה אחרת). הוקאיי מיומן גם הוא בלחימה פנים-אל-פנים (אספקט שלא הובלט עד השנים האחרונות, אז קלינט אימץ דמות סודית חדשה, רונין) ובנשקים, אלא שהמיקוד שלו הוא בנשק לירי מטווח רחוק ובעיקר חץ וקשת. גרסת האולטימייט שלו מובלטת יותר בהיבט של "מומחה לירי מטווח רחוק" מעבר ל"סתם" חץ וקשת והוא מעין שילוב של הוקאיי מיקום 616 ובולסאיי.
בעניין הזילזול בשני האחרונים, חובה לציין שבקומיקס נטשה לחמה נגד כוחות חזקים ממנה לאורך השנים ושרדה. היא גם שיתפה כוחות לא אחת עם קאליברים כמו וולברין וקפטן אמריקה, והוכיחה שהיא לוחמת שווה בדיוק כמותם. הוקאיי גם הוא, כאוונג'ר ותיק, לקח חלק כמעט בכל אירוע גדול והשיא היה כשהקריב את חייו לפני כמה שנים וריסק מטוס על חללית אם של גזע חייזרי בשם קרי, כשנראה שהם עומדים לתקוף את כדוה"א (כן, מאוד 'היום השלישי' מצידו). בגרסת האולטימייטס שלהם, השניים הוצגו תחילה כצמד סוכני שילד שנשלחו לחסל מפקדה סודית של הצ'יטאורי (גרסת האולטימייט לסקראלס), בניין משרדים במרכז מנהטן, והשניים מחסלים את ישובי המקום במו ידיהם עם נשק חם וחיצים. טוב, הייתה גם תיגבורת של כוח חילוץ חמוש במידת בצורך.
* לפי מארוול, לפחות בעבר, כוחו של ספיידר-מן היה ביחס פרופורציונלי לזה של עכביש, כך שהוא יכל להרים משא עד פי עשר ממשקל גופו. אח"כ זה שודרג ל-10 טון (ובשנים האחרונות, כשיכולותיו שודרגו ועד הריבוט, המשקל אף הוכפל).
הבעיה עם קפטן (בסרט)
היא המגן שלו. הוא עשוי מהמתכת הכי קשה בעולם, זה כל החומר שיש, יאדה יאדה, אוקיי – אבל הוא גם זורק אותו מדי פעם, והמגן תמיד חוזר לו ליד – ולפחות בסרט, זה לא מוסבר או אפילו מתורץ בשום צורה.
התקן אלקטרוני מגנטי על הזרוע והמגן
היה עשוי להיות תירוץ סביר. לא זכור לי אם זה כך גם בקומיקס (כאמור, לא ממעריצי והעוקבים אחר הדמות), אבל בכל הופעה בסדרה\סרט מצוייר של קאפ המגן פעל באותו אופן בומרנגי שתיארת.
הסיספונדומט שלי כבר מותאם לטפל בבעיה הזו -
התאמתי אותו עוד בימי "זינה"
נתסרות הן דרכי הוייברניום
(ל"ת)
כן, זה היה דבילי
אבל לפחות הם הצליחו לגרום לזה להיראות טוב יותר מאיך שדמיינתי את זה.
בעיה אחרת שהיתה לי היתה שעשה רושם שכל מה שהמכונה עשתה לסטיב היתה להפוך אותו מנמוך ורזה לגבוהה וקצת שרירי. קפטן אמריקה אמור להיות שרירי ברמה של שוורצנגר ואפילו יותר. אז הבעיה פה היא בשחקן. בגללו הקפטן נראה במקום שיא היכולת האנושית כמו סתם אדם שרירי רגיל בחליפה מטופשת שהנשק שלו הוא מגן שהוא זורק כמו בומרנג…
שמישהו יסביר לי מה הקטע של האיש עם החץ וקשת
*אין לי בעיה שהוא שם*. באמת אין לי. אבל אני רוצה להבין מה כבר יכול להיות בחץ וקשת שאין לצלף מומחה עם כלי נשק מודרנים.
אין קטע
הוא פשוט צלף ממש ממש מ-מ-ש טוב ואוהב חץ וקשת
אם הוא יהיה כמו באולטימייטס ויזכיר את
"בול פגיעה" מדרדוויל שאף פעם לא מפספס ויכול להרוג אותך אפילו עם אחת הציפורניים שלו בזכות אותה יכולת צלפות מדהימה, אז הוא יהיה איום לא קטן.
מניקור מעולם לא נראה מגניב יותר.
הקטע, בקומיקס לפחות, הוא שאפשר להתקין על החץ כל מיני מטענים (חץ נפץ,חץ מחשמל וכו'…) שרי אפשר להתקין על כדורים (כמובן שחץ עם משקל נוסף בקצה יהיה לא אוירונאמי לחלוטין, אבל זו אם כבר הגענו לכאן ריאליזם בליסטי הוא לא הבעיה שלנו).
http://www.youtube.com/watch?v=yd1HYu-2YrY&feature=relmfu
מדגים את זה לא רע
חץ הטריק הטוב ביותר של הוקאיי
הוא זה שמשמש לבדיקות רקטליות.
סימן שאלה גדול ????...
ממש לא ידוע אם הסרט הןלך להיות סרט טוב או לא אבל כבר שמתי לב למספר פרטים בטריילר.אין את כל הגיבורים של מארוול בסרט כמו ספיידר מן,חברות אקס מן ביניהם"וולברין,ג'יין,,ארבעת המופלאים ועוד.אך עם זאת,יש איזו הקלה שלסרט הזה לא דוחפים את כל הגיבורים של מארוול כי אז זה יהיה דחוס יתר על המידה.
אני לא מבין גדול בקומיקס,
אבל לפי תגובה בכתבה אחרת אני יודע שאקס מן וארבעת המופלאים שייכים ליקומים אחרים שאין להם קשר עם הנוקמים. בנוגע לספיידרמן – הזכויות אליו שייכות לפוקס.
הם כולם דמויות מארוול ומאותו יקום.
בעולם הסרטים הדברים שונים מכיוון שלפני שמארוול הקימה אולפן הפקות העצמאי, זכויות ההסרטה של חלק מהדמויות נמכרו לאולפנים אחרים (ספיידר-מן בסוני; אקס-מן, FF ודרדוויל בפוקס.)
פשוט- הם לא חלק מהאוונג'רס
כל הקטע של הקרוס-אוברים נועד כדי לתת חיזוק לקומיקסים שנחלשו, האוונג'רס קיבץ את הרבה דמויות שסבלו מירידה במכירות, ספיידי X-MEN וארבעת המופלאים די הסתדרו בעצמם רוב הזמן. ונכון- אין מקום לכולם.
תמונות חדשות של קובי סמולדרס
אם ה'כוכבים' של הסרט הם הענק, קפטן, איירון מן ות'ור, ויש גם את הסיידקיקים השוליים הוק-איי והאלמה השחורה, זה אומר שהיא דמות שולית-שולית. מעניין כמה זמן מסך יהיה לה.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=87671
*פה הייתה אמורה להיות בדיחה שובניסטית על איזה משוכלל המטבח שלה, אבל יש לה אקדח אז אני אשמור אותה לעצמי*
כנראה מספיק זמן להראות אותה
משלבת ידיים עם פרצוף מודאג, שמה ידיים על המותניים עם פרצוף מודאג, יורה עם פרצוף מודאג, אוכלת עם פרצוף מודאג, קוראת ספר עם פרצוף מודאג, שרה עם פרצוף מודאג, מתקלחת עם פרצוף מודאג, שומעת מוזיקה עם פרצוף מודאג, נוסעת ברוורס עם פרצוף מודאג, רוקדת את ריקוד הציפורים עם פרצוף מודאג וכמובן – עם פרצוף שמח עם פרצוף מודאג.
נו, מתי מלהקים אותה בתור וונדר-וומן?
(ל"ת)
זה בקלות אחד מהפוסטרים היותר גרועים שראיתי בחיי
עזוב את זה שהפרופורציה עפה מהחלון, כולם שם מרחפים לחלוטין באוויר כמו לא יודע מה, איירון מן נראה כאילו גזרו אותו מפוסטר ממש ישן והדביקו אותו עם סלוטייפ על זה, ומלבד ת'ור כולם שם נראים כאילו העירו אותם לפני חמש דקות.. :\
לפחות הוא לא מגוחך כמו זה
http://www.thegeektwins.com/2011/12/if-all-avengers-showed-butts-in-movie.html
רק דבר אחד לא הבנתי בסוף של הטריילר
מה עושות שם שאריות הפח מהסרט האחרון של מייקל ביי? וודון מאמין גדול במחזור מתכת?
ראיתי היום את הפוסטר העברי של "הנוקמים" בסינמה סיטי
אני לא מאמין שהם אשכרה מפרסמים את הפוסטר הזה בבתי הקולנוע, הוא פשוט נראה כל כך רע.
מישהו ערך קטעים מסדרות האנימציה
של מארוול משנות השישים (למעט ניק פיורי – שנים לפני שהפך לסמואל ל. ג'קסון – מתוך סדרת איירון-מן של שנות התשעים) יחד עם פסקול הטריילר.
http://youtu.be/hjwBfgDVUS0
יש גם סרטון שמשווה בין המקור לבין האנימציה.
http://youtu.be/LQoCyZnwQiE
לא יודע...
כול הסרטים על גיבורי על נראים לי אותו הדבר:P
מצבך עוד טוב.
תחשוב שכל הסרטים על בני אדם היו נראים לך כאותו הדבר.
איכס, בני אדם.
מי צריך אותם בכלל?
אבל פה יש הרבה מהם!
(ל"ת)