מעניין, "ספיידרמן המופלא" – הריבוט התמוה של איש העכביש – בחר להישאר מחוץ להילולת הסופרבול, אבל יומיים אחר כך משחרר טריילר – והפעם לא מדובר בטיזר אלא בטריילר מלא וגדוש, עם העלילה, האויבים, סצינות הקרב ו(כנראה) השוטים הכי טובים בסרט. בסוני עובדים קשה כדי להוכיח שהרימייק הזה של ספיידרמן אינו מיותר כפי שהוא נראה.
(אם אתם רוצים, יש כבר גירסה מתורגמת).
נראה טוב יותר מהגרסאות הקודמות
אבל למה שוב הגובלין???
זה לא הגובלין.
(ל"ת)
שניים???
שני אויבים שהם מדענים שבשפעת חומר כימי שהם יצרו הפכו למוטציה ירוקה?
זה לא נשמע לי מאוד מקורי
שמע, במקור זה לא היה ככה
הגובלין "נוצר" בדרך אחרת.
זה לא הגובלין, זה הלטאה
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9C%D7%98%D7%90%D7%94
שהוא אחד האויבים הכי טובים של ספיידרמן
(ל"ת)
your darkly neighborhood spiderman?
הטריילר הזה לא ממש סגור על עצמו. מצד אחד, יש רגעים שזה נארה כמו סרט גיבורי-על קליל כזה, ויש רגעים שנוטים לכיוון 'האביר האפל' (נלחם ב SWAT, המשטרה בעקבותיו). נראה כאילו החליפו את נורמן אוסברון מהטרילוגיה של ריימי באבא של גוון (רק שהוא לא נבל פסיכופת), וגם היא נראית בתפקיד מרי-ג'יין מהסרטים ההם (ה'עלמה במצוקה' שלא יודעת את הסוד שלו).
אילולא סיפור המקור שאני מניח שנמצא שם, זה היה יכול להיות באותה מידה המשך לסרטים ההם, עם הלטאה בתור נבל ופיטר שמגלה דברים חדשים על הוריו (אגב, מוזר שיש התייחסות ל'אוסקורפ' בלי שנורמן או הארי אוסבורן בסרט).
אולי הייתי מתלהב יותר, אם זה היה מגיע יותר מאוחר. עכשיו זה נראה מוקדם מדי בשביל ריבוט. ואני יודע שעומד להיות לי כיווץ קטן בבטן כל פעם שאני אתקל בפוסטר העברי ('ספיידרמן המדהים' נשמע פשוט…מוזר).
מופלא.
(ל"ת)
אפילו יותר גרוע
וגם לא ממש מדויק. 'מופלא' היה מתאים יותר ל'ענק' של 2008 (לפחות עליו פסחו עם זה).
אי אפשר להאשים את המתרגמים המקומיים
בכך שיש מעט מאוד תרגומים אפשריים למילה באנגלית שיש לה הרבה מילים נרדפות, וסטן לי בחר להשתמש בכולן.
וסליחה, לא קשור אליך, יותם
כנראה התכוונתי לתקן אותך אבל ראיתי שמספיק כבר עשו זאת אז עזבתי את זה, אבל בטעות נשארתי עם ההודעה כתגובה אליך.
וואו, אולי סוני מתאמצים אבל זה נראה כל כך מיותר.
לא מיותר בכלל.
ספיידרמן הוא אחד הגיבורים האהובים עליי ותיעבתי את סדרת הסרטים המקורית.
אני דווקא ממש מחכה לסרט, בתקווה שעכשיו כשסרטי גיבורי העל טובים באמת (בדיעבד גם סדרת סרטי אקסן מן המקורית הייתה איומה, בעיקר כשמשווים את זה לאקס מן ההתחלה), אז סוף סוף יהיה עיבוד טוב לספיידרמן.
לגמרי.
סאם ריימי היה גם לדעתי בחירה מאד כושלת לביים את ספיידרמן. מילא טונות הקיטש שהוא דחף לסרטים, אבל הכל היה כל כך קאמפי אצלו.
מארק ווב הוא בחירה יותר מעניינת ומוצלחת לדעתי. השאלה היא איך הוא בביום סצינות האקשן (בינתיים נראה שהוא די טוב בזה).
נראה טוב.
אני לא יודעת כמה זה יתבטא בסרט, אבל בטריילר אין כמעט אקספוזיציה בכלל, זה מעניין. אם באמת הסרט יהיה בעל אקספוזיציה קצרה, או אפילו משהו בסגנון שהענק הירוק של נורטון עשה, זה יכול לפתור את בעיה המיאוס.
עוד משהו מעניין הוא ההתמקדות של היחס של המשטרה כלפי ספיידרמן. אני לא מכירה כל כך את הקומיקסים, אבל לפי מה שזכרו לי מהסידרה המצויירת והמסרטים הקודים, המשטרה די בסדר איתו. זה קצת נראה כאילו הם הולכים לכיוון של האביר האפל ביחס של המשטרה לגיבור עם המסכה, רק מינוס היחס של המפקח שנעזר בו.
בכל מקרה, מהטריילר הסרט נראה כמו העיבוד הראוי לגיבור כמו ספיידי, כזה שלא עושה לו עוול בעלילות מטופשות.
מחכה לו מאוד!
עוד אלמנט שהם גנבו מבאטמן
זה: "אני חייב לעצור אותו, אני יצרתי אותו". מהמעט שזכור לי על ספיידרמן זה לא בדיוק מוטיב של הסדרה
הם "גנבו" את זה
כמעט מכל גיבור-על שהיה אי פעם, לא?
אני חייב להודות
שהבקיאות שלי בקומיקס גיבורי-על היא לא מהמשובחות :)
בד"כ זה הולך כך:
פיטר פארקר במונולוג פנימי: "נראה לי שהיום יהיה רגוע, כמו בכל סיפור בכיכובו של ספיידר-מן" > נורמן אוסבורן בורח מהכלא, גרין גובלין יוצא למסע טבח ברחבי העיר, סתם כי משעמם לו והרגע התפנה לו הלו"ז מחוג המקרמה של בית הכלא > פיטר במונולוג פנימי ובלון דיבור בו זמנית: "אני אשם בזה! אני מוכרח לעצור אותו בכל מחיר!" > דודה מיי נחטפת\מרי ג'יין מאבדת ציפורן\פלאש תומפסון מאבד את המכנסיים בעוד לילה של שכרות > פיטר מתאמן מול המראה: "אוסבורן ישלם על זה!!1!" > דודה מיי חוזרת מהסופר ולא מבינה על מה כל המהומה\מרי ג'יין פותחת אריזה חדשה של ציפורניים מלאכותיות\פלאש מתעורר באמבטיית קרח ללא כליה > פיטר ממשיך לרדוף אחרי גרין גובלין, עימות ביניהם מגיע לאחר חמישה גיליונות > הולכים הרבה מכות, שניהם נפצעים קשה, אוסבורן נותן נאום משמים על מערכת היחסים בינו לבין פיטר בחמשת העשורים האחרונים, פיטר עצבני ולשם שינוי לא זורק בדיחות קרש > אוסבורן על הקרשים, השניים נזכרים בהארי וחווים רגע קטן של אחווה > פיטר דואג לעצור את אוסבורן בכל מקרה ושולח אותו לכלא > פיטר מדבר עם עצמו ליד הומלס שלא מבין מה קורה: "אני לא רוצח, אז כלא עם סוהרים בעלי נטייה לקבלת שוחד יספיק. הכל יהיה בסדר" > וחוזר חלילה
(אפשר להחליף עם כל נבל מוכר של ספיידר-מן, בדוק.)
או במילים אחרות:
חזק ביותר..!!
(ל"ת)
ועבור מי שלא הבין את הסוף:
http://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man:_One_More_Day
איך אתה עושה את זה?
שהסרטון בגוף ההודעה. או שזו פריבילגיה רק לדגים?
פרוטקציות אצל בעלי האתר.
(ל"ת)
אפליה! גזענות! הדרת יונקים! וכאלה...
(ל"ת)
שכחת את JJJ!
(ל"ת)
להפך, ספיידר-מן נרדף ע"י החוק יותר מבאטמן.
ספיידי נמלט מזירת פשע בכל פעם שנשמעת סירנה מתקרבת, וכשהוא כן נתקל בשוטרים, לרוב הם מנסים לעצור אותו. הפקודה הרשמית של משטרת ניו-יורק היא שספיידר-מן פושע וצריך לבוא על הדין. כמובן שיש פה ושם שוטרים ובלשים שמבינים שלא הכל שחור-לבן ומוותרים לאיש העכביש, או מסתייעים בו.
באופן אירוני, דווקא קפטן סטטיסי שמוצג בסרט כמפקד שנחוש להפיל את ספיידר-מן, היה בקומיקס נציג המשטרה הבולט ביותר שהסתייע בספיידר-מן ותמך בו בגלוי. דווקא ג'יימס קרומוול בסרט השלישי התאים יותר לגלם אותו מבחינה חזותית, שהרי במקור סטייסי היה אדם בגיל העמידה שנתמך במקל הליכה.
באטמן, לעמותו, זוכה בתמיכה והסתייעות רשמית של נציג החוק הבכיר ביותר, קומישינר גורדון. גם בתקופה קצרה לפני פחות מעשור בה גורדון פרש מהמשטרה, תחת מחליפו משטרת גות'האם המשיכה לעבוד עם באטמן. המשטרה מפעילה את הזרקור המפורסם! בגלל זה כש'האביר האפל' הסתיים כפי שהסתיים, ציקצקתי בלשון וסיננתי שזה "נגנב" מספיידר-מן.
גות'אם סנטרל
יש סדרת קומיקס בשם 'גות'אם סנטרל' שעוסקת במערכת היחסים בין משטרת גותאם לבאטמן.
בגדול מתואר מצב שרוב הבלשים לא מתים על התלות שלהם בבאטמן, אבל הם חייבים להשלים עם העובדה שהנבלים של גות'אם פשוט גדולים עליהם.
הגיוני, לא?
אף שוטר לא היה רוצה להיות במצב בו מישהו, שהוא בעקרון פורע חוק, יותר טוב ממנו בעבודה שלו נגד פורעי חוק. זה לא טוב למורל המשטרתי וזה בטח אפילו מדרדר אותו יותר.
אליה התייחסתי כשכתבתי
שגם כשגורדון פרש, משטרת גות'האם תחת הקומישינר החדש המשיכה לעבוד איתו. זה רחוק מהמצב של ספיידר-מן, כשהמדיניות הרשמית של משטרת נ"י היא שהוא מבוקש לחקירה.
החזירו לספיידי את החוש הומור
(ל"ת)
ווי, זה נראה אדיר. וגם אפל.
(ל"ת)
מעניין
אנדרו גארפילד לא נראה מאד משכנע בתפקיד פיטר פארקר, אבל כל השאר נראה די מבטיח (או לפחות מפתח מספיק ציפיות כדי לפשל בקלות ולהתרסק על אדמת המציאות הכואבת, בתקווה שזה לא מה שיקרה).
נראה טוב אבל ללא כל חידוש, עדיין מרגיש מיותר מאד
(ל"ת)
מבחינת אפקטים, נראה שסוף סוף יש לספיידי משקל
דהיינו מסה. הוא מפגין מאמץ, וזז פחות כמו גומי ויותר בשר ודם.
קצת מיותר..
זו הייתה התגובה הראשונית שלי, ככל שהתקדם הטריילר זה היה נראה יותר ויותר מיותר.
עד שהגיעו לחלק המיותר ביותר: בקרוב ב3D.
דה פאק?
אני חושב שזה יהיה אחד מסרטי גיבורי העל היחידים שאני לא אראה בקולנוע.
Oh, crap
פספסתי את החלק הזה. או ששכחתי ממנו. פאק, פאק, פאק.
טוב, יש לי טאגליין: "הריבוט המיותר של השנה, מגיע בגימיק המיותר של התקופה"
נ.ב. עוד מישהו ששם לב שכרגע יש בדף הראשי 4 כתבות על אנשים עם כוחות על? (זה, הנוקמים, כרוניקה ואקס-מן). האם זה שיא עין-דגי חדש?
סוף סוף!
לא מאמין שב-2007 ספיידרמן היה אחד משלושת הסרטים המדוברים באותה שנה שהתחרו על לב הקהל (עם שודדי הקריביים 3 ושרק 3) ואפילו ניפץ את הקופות בסופ"ש, והיום הוא נדחק לפינה וצריך להילחם כדי שיכירו בו כאחד מסרטי הקיץ של השנה. אפילו בסקר "הסרט המצופה ביותר של 2012" בעין הדג הוא לא נכלל.
בכל אופן אני לא מאוכזב מהטריילר, כפי שניתן להבין. שמח ששמרו את השוטים של הלטאה בצללים, ואנדרו גרפילד לא נראה כמו בחירה כזו רעה לתפקיד. רק חבל לי על אמה סטון, אני לא רגיל לראות אותה בתפקיד ה-damsel in distress אחרי "העזרה", "באה בקלות", "זומבילנד" ואפילו "Crazy, Stupid, Love". לעזאזל, אפילו להתרגל לראות אתה בלונדינית אני לא אוכל. ג'ים קארי ודאי מאוכזב.
עוד מוקדם לקבוע, ואני אחכה לביקורות הראשונות כדי להחליט, אבל השוטים בסרט נראים כמו מתאימים מאוד לצפיה בתלת-מימד. נחכה ונראה.
בספיידרמן הראשון היה קסם, כמו בה"פ הראשון.
זו הסיבה שאהבו אותם מאוד. לא כי הם היו סרטים טובים במיוחד (הם לא).
לא סרטים רעים, אבל היחוד שלהם היה קסם ותחושה של "זה ממש כמו שדמיינתי כשקראתי את זה".
אולי לאוהדי שר"ה היה אותו הרגש בזמנו, אני לא יודע.
הם כן
או לפחות השני.
אישית, השני לא היה טוב... הוא היה מצוין!!!
חבל שהשלישי השאיר טעם רע.
אני הולך לפרוק משהו:
אהבתי את הסרט השלישי של ספיידרמן.
מאוד אהבתי את הסרט השלישי של ספיידרמן.
בתום הצפייה הראשונה בקולנוע אפילו טענתי שהוא טוב כמו השני. רק בצפיות הבאות הבעיות התסריטאיות ותצורת המשחק התחילו להפריע לי, אבל אני לא יודע אם זה בעיקר בגלל השפעה של דעת הקהל. אבל באופן כללי, אני לא חושב שהסרט השלישי כזה רע כמו שעושים ממנו, ולדעתי הוא באותה רמה עם מרבית סרטי הסופרהירוז מבית מארבל סטודיו.
זהו. פרקתי.
איך שאתה מרגיש...
אבל אני יצאתי מהקולנוע בהרגשה של VOID – חוץ מההתגשמות הראשונה של איש החול (שהיה מדהים) וצורת הניצחון על ונום כל העלילה התבלגנה לי. אני מתלבט עד היום אם הסרט שווה צפיה חוזרת בשביל לנסות ולהיזכר, או שעדיף להשאיר את המצב כמו שהוא.
אוהבים אותך...בקול רם?
אבל אני לא מסכים. לדעתי הסרט השלישי היה מסורבל (יותר מדי קווי עלילה), גרייס טופר היה נבל לא משהו, ו…אימו-פיטר. Nuff said'. הרגעים הטובים היחידים היו אלה בהם יופיה של ברייס דאלאס הווארד עיטר את המסך.
זאת נראית כמו סיטואציה מתאימה ללנקק לסרטון הזה:
[הקטע הרלוונטי לנושא נגמר ב-0:50, אבל גם שאר הסרטון שווה צפייה]
http://www.youtube.com/watch?v=kqiQokkPMWY
אני עם דמעות פה
תודה, תודה, תודה! הרבה זמן לא צחקתי ככה מסרטון יו-טיוב.
צפיתי בכל הסרטון
וגם אני צחקתי עם כל הלב, סחתיין על המציאה!
בכל אופן הוא מצביע על המון בעיות שלא שמתי לב אליהם (ומצד שני עשה ניטפיקינג לדברים אחרים…אבל ניחא), אך בשורה התחתונה, למרות שזה הפוך-על-הפוך, ספיידרמן 3 יוצא פה לא כזה רע. או ליתר דיוק, לא *יותר* רע משני קודמיו.
מעבר לעבודה שכן, זה נראה מאוד מיותר
באותה הנשימה, זה נראה מאוד מוצלח. כאילו ומהר מאוד הבינו שכל מה שעשו בשלושת הסרטים הקודמים לא עבד (פרט לעובדה הקטנה של הכנסה כלכלית), והפעם מנסים לעשות את זה נכון. ליהוק הרבה יותר מעניין, משחק יותר משכנע, עלילה קצת יותר מושכת, עבודה טכנית מרתקת. אומנם עדיין מדובר רק בטריילר, אבל נראה לי שאשתדל להשאיר את הספקות שלי מחוץ לאולם הקולנוע, ובאמת לתת לדבר הזה צ'אנס.
לאחרונה הבנתי משהו:
אם אתה מדמיין את אמה סטון בתפקיד דונה כשאתה רואה את "מופע שנות ה-70", הפרקים משתפרים ממש. אני מניח שמאותו היגיון בחרו בה לתפקיד גוון סטייסי (?). אנדרו גרפילד היה ממש מגניב ב"הרשת החברתית", ו-"500 ימים עם סאמר" הוא סרט ההיפסטרים הכי טוב שראיתי (ג'ונו אחריו), ככה שאני מחכה בקוצר רוח.
מה הקשר ל"500 ימי םעם סאמר"?
(ל"ת)
אותו במאי
(ל"ת)
"The untold story"??
טיפל'ה חוצפה לא?
אי אפשר להגיד שאין לחבר'ה החדשים הומור
הצחוק הבלתי נשלט למקרא הדבר הזה זה פחות או יותר הרגש היחיד שהוציא ממני הטריילר הזה.
הסרט מתיימר לחשוף
את הסיפור שעומד מאחורי מותם של הוריו של פיטר, ריצ'ארד ומארי. למרות שזה כבר נעשה בקומיקס ובסדרה המצוירת מאמצע שנות ה-90.
וזה לא היה מי יודע מה מעניין גם אז
אני חושב שלחשוף את מה שהם עשו קצת יהרוס את כל עניין ה"בחור רגיל שמקבל כוח גדול", כי פתאום זה ייתן לו יחוד. יש גם משהו נוסף שמדברים עליו שאולי אבא שלו איכשהו אחראי לכך שפיטר הוא ספיידרמן בריבוט החדש, ואם זה נכון זה יהרוס דברים אפילו יותר. זה יהפוך אותו לסוג של "גיבור נבחר".
בחלק הזה נראה שהם הושפעו במקצת מגרסת האולטימייט.
תגיד תודה שלא השתמשו בניסיון של JMS להוסיף למיתולוגיה של ספיידר-מן אלמנטים מיסטיים (משהו עם כוח שעובר בין הדורות, מקדשים שבטיים ועכביש ענק ורעב).
או את ספיידרמן הופך לעכביש ואז יוצא לו מהבטן.
כן, זה קרה.
אויי
הזכרת לי חלק נשכח מהילדות. אני לא מבין למה ג'טיקס שידרו את הפרק הזה כל כך הרבה פעמים?
...ואז מארוול הדחיקה את מה שפול ג'נקינס עשה
והרשתה ל-JMS לעשות בדיוק את אותו הדבר ב-The Other, שנה מאוחר יותר. במקום להפוך לעכביש, למות ואז "להיוולד" מחדש עם כוחות חדשים – פיטר מת, קם לתחייה, הפך לגולם ו"נולד" מחדש עם אותם כוחות חדשים בדיוק.
אהבתי את הכוחות החדשים, אבל הדרך שבה זה נעשה, ועוד פעמיים… נורא ואיום.
איזה יופי! ספיידרמן לא בוכה!
כל הטון הרגשי של הסרטים הקודמים היה מעצבן בטירוף, והזכיר לי למה לא סבלתי את מארוול בתור ילד: דגש יתר על מוטיב ה"הו, אני גיבור על, מה קשים עלי חיי". בלאכס.
כאן, לעומת זאת, זה נראה מגניב, וזה כל מה שאני צריך.
רק אותי זה שיעשע..
לראות את דניס לירי משחק בספיידרמן החדש? אחרי כל הבדיחות שהוא עשה על זה שתמיד מתבלבלים בינו לבין ויליאם דפו ושאמרו לו כמה טוב הוא היה בספיידרמן…
אני לא יודע מי הביא את הרעיון הזה אבל לא יכלתי לחשוב על שום דבר אחר בטריילר אחרי שראיתי את הפנים שלו.
ידעתי שהשחקן הזה מוכר לי מאיפשהו
לשניה תהיתי למה הם מיחזרו את אחד השחקנים מהסדרה הישנה, ורק אז קלטתי שזה בכלל לא הוא.
מחכה בקוצר רוח
נראה הרבה יותר נאמן למקור, והרבה יותר מוצלח מהקודמים, עם שחקנים יותר מוכשרים ויותר מתאימים, עם ההומור של ספיידי… קיצור יותר טוב. ולמי איכפת שזה בא מוקדם?
נראה לא טוב.
זאת אומרת, לא נראה רע, נחמד. פשוט מיותר.
עוד פעם מספרים את סיפור המקור? שוב הקונספט הג'נרי הצפוי של החנון מבית הספר שהופך לגיבור ואז מציל את היום והעלמה מאיזה נבל רשע? משעמם.
אני ממש לא מרוצה שהוסיפו את תווי הקורים המלאכותיים. ההברקה של ג'יימס קמרון (עניין הקורים שבאים עם שאר הכוחות של ספיידי בא מהדראפט שלו) היתה לוותר עליהם. בסרט שהזמן הוא מוגבל אנחנו לא צריכים לבזבז אפילו דקה על לראות איך ספיידי יוצר את המכשיר שתווה קורים, כשבמקום זה אפשר להתמקד על דברים יותר מעניינים.
אה, ואני גם לא אוהב את החליפה החדשה. היא נראית מוזר, ומה הקטע עם הנעליים הכסופות?
מצד שני
זה דווקא יכול להיות מעניין, שיהיה כמו בסדרה או בקומיקס, שתמיד יש את הפחד והלחץ שאולי יגמרו לו החוטים באמצע קרב סוער באוויר ולא יהיה לו זמן להחליף, אז זה יהיה שווה את זה.
למרות שבספיידרמן 2 היה קטע כזה, אבל התירוץ היה קצת לא אמין בעקבות האילוצים ובעקבות העובדה שהוא שולח קורים מהידיים, וגם זה היה לזמן קצר. הרבה יותר כיף שיש את המתח הזה לכל אורך הסרט, בכל קרב ובכל תעופה.
אני היחיד שמאוכזב מהחליפה?
מה זה הגומי הירוד והעיניים שנראים כמו צעצוע מיובא מסין שמתפרק עוד שניה?
דווקא את זה אפשר להצדיק עלילתית
ספיידרמן הוא בסך הכל טינאייג'ר כושל שמאלתר לעצמו תחפושת (מוטיב חוזר בקומיקסים הוא שאיכשהו הוא מצליח לקרוע לעצמו את המכנסיים וצריך לשבת ולתפור אותם מחדש בזמן שכוחות הרשע משתוללים בחוץ). אישית אני חושב שחליפה מצ'וקמקמת מתאימה יותר לדמות משהו משהו מהוקצע (או במילים אחרות – ספיידרמן הוא כמו קיק-אס, רק עם כוחות על).
הוא ממש לא כמו קיק אס
הוא מדען גאון שהמציא לעצמו מכשיר מהפכני שיכול לתוות קורים חזקים במיוחד.
קשה לי להאמין שהוא לא יכול להכין לעצמו חליפה נורמלית.
הוא גם וגם
המצ'וקמקות של ספיידי היא חלק מהקסם שלו. חבל לוותר על זה.
תחשוב על זה ככה
כמה מדענים בכירים אתה מכיר שעוסקים בזמנם הפנוי בתפירה? אפילו לא חייבים חליפה שלמה, כמה מהם יודעים לתפור כפתור?
בהתחשב בכך שהחליפה של ספיידי עשויה מגומי
הייתי אומר שהמונח המתאים הוא "יציקה" :P
נראה כמו הסרטים הקודמים.
פשוט גרוע.
אני יודע שרשמתי בדיוק אותו דבר על הידיעה על אוונג'רס...
אבל אני חייב להגיד את זה בקול:
למה ספיידי בלי מסכה? ועוד כבר בסרט הראשון, באמצע ניו יורק, מול כל העולם ואחותו?
מה קורה פה?!
טוני סטארק אשם.
(ל"ת)
אולי יש לו אפקט 'קלארק קנט'
יש תמונה מהסרט שרואים אותו עם משקפיים. אולי איתם ועם שיער קצת שונה הוא 'פיטר פרקר, החנון המגושם' אבל כשהוא מוריד אותם ומפזר את השיער הוא הופך ל friendly neighborhood spiderman!
אז..
ספיידרמן שוב פעם מגלה את הזהות שלו למאה איש ב"טעות", הוא פריקון סנטר והוא יוצא עם אהבלה שלא יכולה שלא להיחטף כל חצי שניה. שוב.
טוב, לפחות האפקטים נראים יותר טוב מבטיזר.
ככה עושים טריילר (שהאוונג'רס ילמדו).
(ל"ת)
לא היו יכולים לעשות פשוט ספיידרמן 4?
אהבתי את הקאסט הקודם הרבה יותר.
נראה סביר.
ספיידרמן הוא בהחלט לא גיבור שאני אוהב במיוחד, אבל אני אלך לראות את הסרט.
אנדרו גרפילד הוא שחקן ממש נחמד שאין לי בעיה לראות, אמה סטון תמיד יפה אבל אני חייב להודות שבלונד זה לא הצבע שלה והאחרים סבירים. אני מעדיף את הקאסט הנוכחי על פני הקודם (http://www.youtube.com/watch?v=FYUKKz83N7s).
ונראה שהתלת מימד דווקא יתרום לסרט, עם כל הורטיגו.
עם כל אהבתי לאמה סטון, והעובדה שאת גוון אהבתי בקומיקסים והכל, לקהל שלא מכיר את הסיפור של גוון, זה לא כאילו, מיינד פאק? ככה להתעלם מאם.ג'יי?
זה נראה לי כמו סיכון מאד גדול.. להתעלם ממנה ככה. נכון, שגוון הייתה הבחורה השניה, אבל אני לא יודעת אם הקהל הרחב מכיר אותה.. אני מניחה שהם יודעים רק על מרי ג'יין..
או שמא?
יש סיכוי
שהידע של הקהל הרחב (כלומר, אנשים שלא קוראים קומיקס) מסתכם בידיעה מי זה ספיידרמן.
דווקא מיקמיק צודק
רוב הקהל של הסרט הזה שיביא הכי הרבה כסף – צעירים בעיקר, הם כאלו שגדלו על הסרטים הקודמים וסדרת האנימציה משנות ה-90, ושם לא היתה את גוון סטייסי. נכון שהיא היתה בסרט השלישי אבל אף אחד לא זוכר אותה בכלל.
אז מה?
עכשיו זאת בעיה שהסרט הזה עושה משהו טיפה שונה?
לא, זאת בעיה שג'וס ווידון לא מביים אותו.
(ל"ת)
זאת בעיה שג'וס ווידון לא מביים את כל הסרטים
(כן, אני מגזים, אבל אם כבר האדרת ג'וס אז לקחת את זה עד הסוף)
זה היה בציניות.
אני לא חושב שהטריילר של האוונג'רס יותר טוב מהטריילר של ספיידרמן או באטלשיפ, ועדיין אנשים מתלהבים ממנו יותר. לא מהסרט, מהטריילר.
גם התגובה שלי
היה לי ברור שהיא לא נכתבה ברצינות, ובכלל התגובה שלי באה לחזק את שלך. בסה"כ חשבתי שאם כבר מעבירים ביקורת קלה כנגד האנשים (ואני בחלקם) שלפעמים נסחפים במקצת בשבחים לג'וס ווידון (ובפרט באקסיומת מונוטוניות הג'וס: "משהו + ג'וס ≥ משהו"), אז למה לא להקצין את זה לכדי גיחוך.
לא.
אני רק אומר שזה בטח ירגיש מוזר לכמה אנשים שיתהו למה מרי ג'יין לא נמצאת בסרט. פשוט מרי ג'יין יותר אייקונית כאהובתו של פיטר. למרות שלגוון יש חלק חשוב בהתפתחות הדמות בקומיקס.
ומעניין איפה הארי אוסבורן, שהיה חלק חשוב בחייו של פיטר הן בקומיקס והן בסדרות המצוירות והסרטים של ריימי. בכל הגירסאות הם חברים מילדות אבל אם הארי לא מופיע פה אלא בסרט ההמשך זה יהיה קצת מוזר.
בכל מקרה, מה שמפריע לי יותר הוא שהסרט נראה ג'נרי ויותר כמו חיקוי של "דמדומים". וגם אני לא אוהב את החליפה ואת ההסופה של מכשיר תווה הקורים.
דווקא בקומיקס הארי לא היה חלק מחייו
אלא רק לאחר הופעתו הראשונה של הגרין גובלין (אחרי יותר משנה מאז תחילת הסדרה), ובערך בזמן שפיטר הכיר את גוון. לא זכור לי אם היו חברי ילדות, אבל גם בתור החבר הכי טוב של פיטר הוא לא היה בסביבה מהיום הראשון.
לא היו חברי ילדות בכלל
סתם נפגשו באוניברסיטה ובהתחלה אפילו התקוטטו כל הזמן (הארי היה מין תחליף פלאש תומפסון לעניים).
וואלה?
אוקי, טעות שלי.
לא לא, ממש לא.. אני מהאנשים שקראו, והעדיפו את גוון, אז אני דווקא ממש שמחה שזה מה שקורה.. אבל זה די הפתיע אותי, זה נראה לי משום מה כמו צעד נורא נועז..
גוון היתה גם היתה בסידרה המצויירת.
(ל"ת)
אני לא זוכר שהיא היתה...
אני זוכר שהיתה את פלישיה הארדי אבל אני לא זוכר את גוון.
צודק, my bad.
(ל"ת)
לא, לפחות לפי דודה ויקי
Gwen was deliberately excluded from the 1990s animated series, as the creators felt they could neither allow her to live nor deliberately include a character who was going to die. As a result, a variant of the bridge scene occurs with Gwen replaced by Mary Jane. Both Mary Jane and Green Goblin are cast into a dimensional void in the forty-first episode of the series, because they could not get killed, due to Fox Broadcast Standards and Practices.[citation needed] Gwen Stacy did appear in the episode "Farewell Spider-Man" voiced by Mary Kay Bergman. She appears as the fiancée of the high-tech armored Spider-Man (resembling Iron Man) from another universe.
ספוילר?
(ל"ת)
*צודקת 8)
אני לא יודע אם זה הולך להיות סרט מיותר, אבל
מה שנראה לי צירוף מקרים קצר מוזר הוא שלבמאי שמביים את 'ספיידרמן' קוראים מארק ווב (כן.. אני יודע שזה Webb, עם שני b). ועדיין זה כמו שלבמאי של 'וולברין' היו קוראים David Claws (או יותר נכון, Clawss).
הטיזר היה הרבה יותר טוב.
(ל"ת)
אני חושב שאני הולך לאהוב את הספיידרמן החדש
והנה למה:
1. הוא נראה יותר קליל ומשעשע מהבכיין האימו של טובי מגווייר.
2. הוא מוצג כחנון גאון, וזה הכי בולט כשהוא בונה בעצמו את הקורים. של מגווייר לא עשה עלי רושם כמבריק במיוחד, וזה פן של הדמות שהיה חסר לי.
3. יש לו חברה שדי מהר מגלה את הסוד שלו, אז יש לו עם מי לדבר, במקום לבכות למראה (ואני מקווה שידלגו על החלק של "לעזוב אותה כדי להגן עליה"). גם העלילה עם אבא שלה ששונא אותו בטח תהיה מהנה, feel good movie כזה של אהבה שמנצחת.
4. אני אוהב את השחקן. ראיתי אותו רק ברשת החברתית, אבל הוא קנה אותי שם, והוא נראה מתאים לתפקיד.
וחוץ מזה, מרטין שין בתור הדוד בן… אם צריך את המילים המהדהדות with great power comes great responsibility, מי יכול לומר אותן טוב יותר מהנשיא ברטלט?
בקיצור, זה היה נראה כמו רימייק מיותר ומוקדם מדי, אבל אם הם לא יבזבזו יותר מדי זמן על מחזור סיפור ה-origin, זה יכול להיות שיפור גדול בהשוואה לקודמים.
אם כבר עוסקים בגיבורי על
'וולברין 2'. סליחה, 'הוולברין', ייצא ב-26 ביולי 2013. מה שגם הופך את 2013 לשנת גיבורי העל, עם סופרמן, איירון מן, ת'ור ועכשיו וולברין.
*שנת הסיקוולים של גיבורי-על
לא כולל MOS
פאק, קיוותי שהוא יצא השנה!
(ל"ת)
(גם) אני מהמתלבטים,
בין התחושה ש"לא עבר מספיק זמן", לבין השמחה שספיידרמן, שהוא באמת מגניב, יזכה לגרסה יותר נורמלית מהגרסאות של טובי מגווייר. באמת שניסיתי לחבב את טובי מגווייר, אבל כל מה שאני יכול לחשוב עליו כשאני מנסה לראות מה אני זוכר מהסרטים ההם, זה קיטש. אולי הסרט השלישי מאפיל על קודמיו, אני לא יודע, אבל זה הרושם שנותר אחרי שלושת הסרטים.
הפעם זה מרגיש רציני יותר מהרבה בחינות, וגם אם זה לא אפל כמו "האביר", אולי הוא יעשה לטרילוגית ספיידי מה ש"האביר" עשה לקוודרולוגיה של באטמן. פתאום הכל ייראה משחק ילדים, למרות שסרטי באטמן, לפחות הראשונים, נחשבו בזמנו וואו. הזכירו מעליי את אותו אפקט גם לגבי אקסמן ו"ההתחלה". אני לא יכול לשפוט בנידון כי לא ראיתי את כולם.
בקיצור, בתור מי שלא קרא שום קומיקס שלו, בתור מי שהסדרה המצוירת היחידה שהוא זוכר וכללה את ספיידרמן היתה עם שלושת חבריו (איש הקרח המאאאגניב, אשת האש ו…? או שהם היו רק שלושה? אני חושש שעברו מעל 20 שנה…), ובתור מי שראה את סרט ספיידרמן הראשון בהרבה ציפיה, ראה גם את שני האחרים ולא זוכר הרבה משלושתם – אני יחסית מרוצה.
הזכרת לי נשכחות אז הייתי חייב לבדוק גם
http://www.youtube.com/watch?v=cgN0g4vqYMg
אז כן, רק שני חברים. ומשום מה נראה ששלושתם גרים ביחד. ומה הקטע של הדירה המשוגעת הזאת?
אני בספק
למרות שבין הטרילוגיה של ריימי לזאת של X-מן יש דמיון (שני סרטים נחמדים ושלישי שהרס הכל), אני בספק שלסרט הזה יהיה אפקט כמו של 'התחלה' בגלל שני מגרעותיו הגדולות (לדעתי) שצוינו כאן – הוא מוקדם מדי, והוא בתלת-מימד.
אני לא hater, באמת שאני רוצה לאהוב את זה. יש שחקנים מעולים, וזה נראה יותר טוב (אני מאלה שבעד המכשיר קורים. הקטע שזה חלק מה'כוחות' בטרילוגיה היה מגוחך לגמרי), אבל שני הבעיות הנ'ל מציקות לי באיזה שהוא מקום. יכול להיות שאני אוכל את הכובע (Literally), אבל כרגע אני 'על הגדר', מה שנקרא.
תגובה ל subatoi...
(ל"ת)
אבל התלת
נראה ממש נחמד, עם כל סצינות הגובה.
אבל אי אפשר לסמוך על זה.
כמו שכתבתי,
לגבי אקס מן אני לא יכול להגיב כי לא ראיתי את כל הסרטים ואני גם ככה לא זוכר כלום. גם מטרילוגית העכביש אני לא זוכר הרבה מלבד תחושת קיטש דביקה אחת גדולה (שכמו שאמרתי, יכול להיות שנובעת רק מהסרט השלישי, שעליו אני כן זוכר שהוא היה קיטשי יותר מקודמיו). מה שכן, כמו שקוודרולוגית העטלף נראית היום במבט לאחור סתמית (יחסית) לעומת "האביר האפל", אולי גם הסרט הזה יעשה את זה לקודמיו.
הוא לא חייב להיות סרט גדול בשביל זה ברמה של "האביר האפל", הוא לא צריך עיתוי טוב בשביל זה או לא להיות נגוע ב-3D. הוא יכול להיות סתם סרט טוב מהם. אבל התחושה שלנו, בסופו של דבר, כן תהיה מושפעת גם מהגורמים האלה, מה לעשות. אנחנו לא אובייקטיבים.
נראה לי שעכשיו, ממבט לאחור,
אפשר להסתכל על ארבעת הבאטמנים שבאו לפני כריסטופר נולאן בתור שתי דואולוגיות ולא בתור קואדרולוגיה אחת – לשני הסרטים של טים ברטון וג'ואל שומאכר יש שחקנים שונים, סגנון שונה ושום קשר עלילתי ביניהם whatsoever – במיוחד כששני הסרטים של טים ברטון ענקיים, והשניים של שומאכר הם איומים ונוראים. אדם הזכיר פעם איך כל סרט של משימה בלתי אפשרית משתנה ללא היכר מבמאי לבמאי: יפה לראות שזה ככה גם עם "באטמן".
אלפרד נשאר :)
(ל"ת)
אוף. טוב, עדיין תאוריה חמודה
(ל"ת)
אני לא מבין
אם הדעה הגורפת היא שהקאסט של הסרטים הקודמים היה מעפן. ושהאווירה שלהם היתה קיטצ'ית ומטופשת.
ושהסרט השלישי היה זוועה. אז מה זה משנה אם נקבל עוד הרפתקאה של ספיידרמן רק עם קצת ריענון?
אז תהיה רבע שעה שבה מציגים לנו את הדמויות ואיך הוא הופך לספיידרמן. אני בטוח שרוב הגולשים באתר ידעו איך פיטר הופך לספיידרמן גם בסרט מ-2002, פיתאום זה כל כך מפריע?
ואל תשכחו, נחסך מאיתנו לראות את הפרצוף המעצבן של טובי מקגוואיר על המסך, מה שנשאר לנו זה להגיד תודה ולקוות לסרט כיף.
צודק לחלוטין.
באמת שאני לא מבין מה התלונות על הריבוט הזה. ואם זה היה ספיידרמן 4 עם טובי מגווייר וקירסטן דאנסט תחת שרביטו של סאם ריימי זה היה בסדר?
למזלנו הרב סאם ריימי פוטר בגלל אי הסכמה עם סוני על הסרט הבא וכך מגווייר ודאנסט פרשו איתו.
אז למה שבאמת לא נקבל סרט חדש של ספיידרמן, ועוד אחד כזה מגניב כמו שזה נראה בינתיים?
תכלס, עושה רושם שרוב התלונות בינתיים פשוט קטנוניות.
כי זה משעמם.
וכי כבר ראינו את זה. תחשוב שכל סרט בסדרת ג'יימס בונד תחת במאי שחקן חדשים היה נפתח בפרולוג שאומר שהוא סוכן חשאי, שהוא בריטי, שהמספר מזהה שלו הוא 007. תחשוב שכל סרט באטמן ראשון תחת ברטון, שומכר ונולאן היה נפתח בהצגה כמעט זהה של האקספוזיציה.
לא, זו לא אנלוגיה טובה.
ג'יימס בונד היא סדרת סרטים בהמשכים. ההנחה היא שכל סרט מתרחש אחרי הסרט הקודם (כן, גם אחרי החלפת קאסט מלאה), גם אם אין שום התייחסות לזה. זה היה נכון לפחות עד הריבוט האחרון, בו באמת קיבלנו מעין סיפור אוריג'ין לבונד, כולל המקור לכינוי שלו ולחיבתו לוודה מקטיני מנוערת.
סדרת באטמן של שנות ה-80-90 היתה גם היא סדרה אחת. זה שהחליפו במאי ושחקנים באמצע זה לא משנה. כשנולאן עשה ריבוט לסדרה, הוא הרגיש צורך לספר את הסיפור של באטמן באמצעות האוריג'ין שלו. ברטון, לדוגמה, לא עשה את זה. וזה גם בסדר.
כש"איש הברזל" ייצא, אני מאמין שגם הוא יתחיל מסיפור אוריג'ין כזה או אחר, למרות שזה לכאורה מבזבז זמן או טחון לעפר מר.
ככה זה כשאתה עושה ריבוט – אתה מספר מחדש את הסיפור, ולא מניח שהקהל שלך כבר מכיר אותו.
אולי הדוגמה של 007 הייתה לא מוצלחת,
אבל עדיין, מאחר שלא עבר כ"כ הרבה זמן מאז ספיידרמן של סם ריימי, והרבה מהאנשים שראו את הסרט ההוא ילכו כנראה לראות גם את הסרט הנוכחי, זה נראה לי קצת חבל לספר את אותו סיפור כמעט בדיוק, ולפי הטריילר נראה שההתחלה לפחות די חופפת לסרט הראשון.
דהיינו, פיטר פארקר הוא ילד לא מקובל בתיכון, שסובל מהצקות, ננשך על ידי עכביש, מגלה שיש לו כוחות על, מתקרב תוך כדי למרי ג'יין, מחזיר בחזרה לילדים בתיכון על ידי הוצאת השיניים שלהם בטלפתיה (לא.. בעצם זה שייך לסרט אחר).
בכל מקרה, למרות זה שמדובר בריבוט, עדיין הייתי שמח לגרסה קצת יותר מקורית. גם טים ברטון וגם נולאן השתמשו בג'וקר בתור נבל. אחד מהם היה גירסה מהודרת של ג'ק ניקולסון שלבשה חליפות מצועצעות. השני היה פסיכופת', חובב כאוס, שאין דרך לדעת מה הוא יעשה בהמשך. ובמקרה, לשניהם קראו הג'וקר. זה שמספרים מחדש את הסיפור זה בסדר. זה שמספרים בדרך דומה לסרט שנעשה כבר, זה פחות בסדר.
אבל הסרט עוד לא יצא.
אתה לא יכול להגיד "אני חושב שזה יהיה אותו דבר, למרות שלא ראיתי את זה ואני רק מנחש עפ"י קטעי וידאו קצרצרים בטריילר".
כשהסרט יצא, תשווה ותחליט אם זה מיותר או לא.
טכנית, מותר לי אבל בסדר.. אני מסכים שזה מוקדם מדי
לשפוט ובכלל אני מקווה שזה יהיה אחרת. אני מסמפט את הבמאי מאז '500 ימים של סאמר', וגם את השחקנים הראשיים, אז אני די בעדו.
עכשיו אני לא סגור על זה ,אך זכור לי שנאמר רצח של הוריו של ברוס ע"י מישהו מהסרט כך או כך מהבט חפוז בוויקפידיה מראה דוקא שהוריו של רובין נרצחים במהלך הסרט כך שהם עדיין יוצרים עקביות תסריטאית מחורבנת הם רצחת אז שלמת,היגיון המחורבן של הוליווד,סיבה למה חבבתי את באטמן מתחיל כל כך
אתר מסתורי שקשור לסרט
מישהו חשף מסר סמוי בטריילר, שמוביל לאתר http://www.markofthespider-man.com/ , שכרגע יש בו רק סמל של עכביש ו 6 מסכים עם 'שלג', שמסומנים בקוד ה HTML כ"ערים".
לעוד מידע:
http://www.superherohype.com/news/articles/169511-what-is-the-mark-of-the-spider-man
מגניב.
כשחושבים על זה, בהשוואה לפעם, זה מגניב שאנשי השיווק מתכננים ומחביאים דברים בהנחה שיהיה לפחות מישהו אחד שימצא אותם וגם אכפת לו ומעניין אותו מספיק כדי להפיץ את זה אח"כ ברשת.
אם יהיו חידושים נוספים בנידון, לפחות אני אשמח לשמוע. וכנ"ל לגבי האביר, אם מישהו עוקב אחרי מה שקורה שם.
טוב, איכשהו יצא שדווקא אני מדווח על זה,
אבל הנה, חלו שם שינויים באתר הזה, ועכשיו באמת יש בו "ערים". וחשבונות טוויטר. העסק מתחמם שם.
http://www.markofthespider-man.com/
מהמעט שניסיתי להבין, נראה שאנשים נשלחו ל"משימות" לחפש את הגרפיטי שמופיע שם. מזכיר קצת את הקידום הויראלי (היחיד שאני מכיר) של "סטארטרק".
ויש דיסקליימר משעשע בתחתית.
איך הם מסומנים כערים?
אני לא רואה שום זכר לזה בקוד, אלא אם כן newestnoise1 עד newestnoise6 אלה רפרנסים למשהו.
לא יודע...
אין לי מושג קלוש ב HTML אז לא יודע מה להגיד לך. זה מה שרשום בכתבה:
at the moment, seems to consist solely of six static screens marked in the HTML as "cities."
כן, נראה לי שהכתבה מקשקשת
כלומר, ייתכן שהם קיבלו את המידע הזה ממקור חיצוני, אבל לא מקוד ה-HTML. אולי זה כמו הבדיחה על קלינטון שמתקשר ללאה רבין להביע את תנחומיו על הרצח, נענה ב"איזה רצח?" וממלמל "שיט, הפרשי השעות".
מה זה כל החרא שהסרטים של ריימי מקבלים פתאום.
הסרט הראשון היה נחמד, הוא הזניק את גל סרטי גיבורי העל והיו מלא מלא צרות בהפקה, השני היה מקובל על רבים כסרט הקומיקס הטוב ביותר, עד שהגיע האביר האפל, והשלישי היה סביר, לא שיקוץ נוראי כמו בטמן השלישי או הרביעי ויותר טוב נניח מאקס מן השלישי.
שני הספיידרמנים הראשונים אלה סרטים שגם לא גיקים בני עשרה יכולים להנות מהם, דווקא בגלל שאין להם את היומרה של האביר האפל, ובגלל הקאסט הכריזמטי- קירסטן דאנסט, אלפרד מולינה, ג'יימס פראנקו…
אני אומר זאת פעם אחת:
ספיידרמן 2 סרט גדול. זה לא רק האקשן – סצנת הרכבת היא אולי אחת מהסצנות הכי טובות שראיתי בסרט גיבורי על כלשהו.
בדיוק מה שאני חושב (למעט אקס-מן 3)
והייתי מוסיף שאין גם מה לפסול את ספיידרמן החדש כל כך מהר, יכול להיות שהוא יהיה טוב בעצמו ללא קשר לסדרה הישנה. כמו שהסרטים של באטמן הפתיעו לטובה בגישה החדשה שלהם.
הסרט הראשון היה נחמד אומנם,
אבל ספיידרמן מעולם לא נחשב בתור משהו הטוב ביותר. אקס מן השני נחשב תמיד כטוב יותר (והטוב ביותר) עד שהגיע האביר האפל.
במעגל הסובבים אותי (ולמרות שאני חנון חבריי לא נחשבים כאלו) הסרטים האלו נחשבים כחרא אבל עם אקשן סביר. בסרט השני כולנו נרדמנו בקולנוע (מקרה שקרה רק עם פייצ'ק לפניו), ואת הסרט השלישי לא הצלחנו להשלים. באמת שאני לא יודע מה הסיבה לאהבה שהסרטים האלו קיבלו, אבל זה קורה שוב עם רובוטריקים (כן, השוויתי את שניהם!).
מצד שני, מה אני מבין? 'הענק' (הראשון, זה מ-2003) נחשב בעיני כאחד מסרטי הקומיקס הטובים ביותר, וקיק אס kicking האביר האפל'ס ass.
וואו...
'הענק' מ 2003? זה עם אריק באנה? באמת? אהבתי כל סרט אחר שציינת בהודעה שלך יותר מהסרט הזה (כן, אפילו רובוטריקים!). אף פעם לא נרדמתי בקולנוע (למרות שהייתי ממש קרוב באיזה סרט איטלקי שיצא לפני כמה חודשים), אבל היו הרבה סרטים שהצטערתי ששילמתי עבורם. והיו סרטים שרציתי לעקור לעצמי את העיינים בזמן הצפייה בהם. במקום הראשון בסרטים האלה נמצא 'מקס פיין', אבל 'הענק' מ 2003 בהחלט בטופ 5.
הבנת אותי לא נכון.
להירדם בקולנוע זה לא משהו נפוץ אצלי (גם לא בבית וגם לא בסרטים שזו אינה הפעם הראשונה שאני צופה בהם), אבל ספיידרמן 2 היה מזעזע (על פייצ'ק אני לא צריך להרחיב) וספיידרמן 3 איבד אותי איפשהו במהלך הסרט (כנראה שבסצינת הריקוד). סרטים גרועים ממש נחשבים אצלי כאלו שאני מרגיש מועקה בחזה כשאני ממשיך לצפות בהם, כאלו שהגוף שלי נוהג באופן אימפולסיבי להסיט מהם את העיניים, לנסות להתרומם מהכיסא ולצאת מהחדר בזמן שהמוח שלי מנסה לשכנע אותו בכוח להישאר עד הסוף. קרה לי בספיידרמנים האחרונים, רובוטריקים השני וכמובן במסיבת רווקות.
אבל לענייננו, אני חושב ש'הענק' אחד מסרטי הקומיקס הטובים שיצאו אי פעם. צפיתי בו מספר פעמים ובכל פעם אהבתי אותו יותר. הבעיה העיקרית עם הסרט הייתה שהוא שווק כסרט אקשן קיצי כשהוא לא. זו אשמת האולפן והמפיצים, ומגיעה להם הביקורת הרעה על כך, אך לא ליוצרים שנראה כי לא התכוונו כלל ליצור סרט אקשן שמזכיר במשהו את ספיידרמן. עוד לפני שצפיתי בו שמעתי ביקורות מחבריי על כך שהוא גרוע, אין בו אקשן, מדברים בו מלא ועוד כאלה ועל כן הגעתי מוכן. אני מניח שאם מישהו היה ממליץ לי לצפות שוב בסרט כמו מסיבת רווקות הייתי מוחק את הודעותיו עם טיפקס על המסך, אבל אם תהיה במצב רוח המתאים תנסה לצפות ב'הענק' שוב, כשאתה יודע למה אתה מגיע. התקופה בה הוא יצא ידועה בסרטי הקומיקס הקלילים שלה, והיום אחרי סרטים כמו 'האביר האפל', 'קיק אס', ועוד אפלים למיניהם אולי כן תצליח להתחבר אליו.
אגב, זוהי הביקורת לסרט באתר :http://www.fisheye.co.il/hulk/ ולמרות הביקורת הקוטלת, יש שם מספר תגובות, כולל שלי בתור טרול צעיר וזועם, שנהנו מאוד מהסרט.
יש בזה משהו...
אולי האפקטים הגרועים, המחסור באקשן טוב והקיטשיות התאימו לתקופה, אבל זה לא תירוצים, הסרט עדיין גרוע מאוד לדעתי. גם לא נראה לי שצפייה חוזרת תעזור, גם אחרי סרטים אפלים, בדיוק כמו שאם עוד שנה-שנתיים תצא קומדיה שתעשה לקומדיות מה ש'האביר' עשה לסרטי קומיקס, זה לא יהפוך את 'מסיבת רווקות' לפחות נורא מהקטסטרופה שהוא.
אני מבין אותך, יש סרטים שבצפייה שנייה דעתי משתנה עליהם לגמרי (לטובה או לרעה), אבל הסרט הזה פשוט חקוק לי כמשהו ממש גרוע שאני לא רוצה לחוות שוב בזמן הקרוב. בדיוק כמו 'מקס פיין' ו'מסיבת רווקות'.
אם אתה משווה בין רובוטריקים וספיידרמן ...
אז שה שהמונים הלכו אליהם זה לא אומר ששניהם היו טובים, כמו שאווטר שבר שיאים של צפייה אבל ידוע שהסרט שרובו בינוני הצליח בזכות תלת מימד איכותי, יופי ויזואלי מדהים ובאאאאאאזזזזזז מאוד גדול.
ונגיע להשוואה של ה"קהל"
רובוטריקים 2: עגבניות – קהל 76, מדד 20. ימדב – 5.9
ספיידרמן 2: עגבניות – קהל 81, מדד 93. ימדב – 7.5
למרות ההתמסחרות של השנים האחרונות, סרט בימדב שמגיע ל7.5 זה די מכובד.
לא, אווטאר לא הצליח בגלל הסיבות שמנית,
הוא הצליח כי אנשים אהבו אותו ואהבו את סרטיו של ג'יימס קמרון. ה"באזז" הגדול שאמורה להיות לו השפעה בסופ"ש הראשון בעיקר הכניס לו "רק" 77 מיליון דולר.
עם כל הכבוד לציונים בימד"ב והעגבניות ש*הקהל* נותן, אהבה כזו נמדדת לפי הכסף שהסרט הכניס, כי לא כולם נכנסים לדרג את הסרטים שלהם. 'דמודמים' אהוב על מעריצות דמדומים, ולכן הן חוזרות כל שנה לצפות בסרט בסדרה. את ספיידרמן הראשון מספיק אנשים אהבו כדי שבסופ"ש הראשון של הסרט השני הוא יכניס 88 מיליון דולר (פחות מהסרט הראשון אגב). רובוטריקים הצליח להחזיר יותר אנשים בסופ"ש הראשון ולהכניס 109 מיליון דולר ו-402 מיליון בכל תקופת הקרנתו. ספיידרמן 2 הכניס "רק" 373 מיליון.
אז אם כך, לא טענתי שסרט שמכניס הרבה כסף הוא בהכרח סרט טוב, אלא סרט שאנשים אוהבים ומוכנים לשים עליו כסף, וזה תקף עוד יותר על סרטי המשך בסדרה.
עדיין, אני לא מבין איך סרט כמו ספיידרמן 2 מקבל בעגבניות 93%, כשסרט הקומיקס הכי טוב בכל הזמנים, קיק-אס, מקבל רק 76%, אקס מן ההתחלה מקבל 87%, ואקס מן 2 מקבל 88%. גם אהוב האתר, סקוט פילגרם, קיבל רק 81%.
עניין קיק-אס לא מפתיע כל כך
זה סרט מצויין, אבל עם קטעים שנויים מאוד במחלוקת שהקפיצו לחלק מהמבקרים את הפיוזים וגרמו להם לתעב את הסרט. באופן כללי לא צפוי שסרטים שאינם "לכל המשפחה" יצליחו לקבל ציונים כמעט מושלמים בעגבניות.
לא ידעת
ניקולס קייג' מוריד אוטומטית 15% מאיכות סרט בהשתתפותו.
קיק-אס הוא הסרט האהוב עליך בכל הזמנים
לא בהכרח על כולם.
ואם נחזור לרובוטריקים, הוא בין המרוויחים ביותר. למה, כי זה סרט קליל שאפשר להעביר איתו ערב. אבל כמו שאתה בעצמך אומר איך לקיק-אס היו פחות צופים, הרי זה הסרט הטוב ביותר…
אבל אם נתייחס לימדב, זוהי קהילת סרטים בדומה/שונה לעין הדג. ולהם דעות מגוונות לגבי סרטים. נכון שיש קהל מסויים עיקבי שהולך לדימדומים, ומכניס יופי של כסף. אבל לפילוג האוכלוסיה של חובבי סרטים הוא נחשב סרט פחות טוב מבחינות רבות כמו עלילה אקשן מתח וכו. זה לא אומר הרבה על כמות הצופים בו. ואם תראה את הציון של קיק-אס אז הוא עומד על 7.9 , בין הגבוהים לסרטים בסיגנון זה (יותר מספיידרמן).
מסקנה: אהבה וכסף לא הולכים ביחד…
לא טענתי שזו האמת המוחלטת.
זוהי רק דעתי, והדיעה הרווחת באתר שהסרטים שמניתי יותר טובים מספיידרמן 2, ועדיין השיגו ציונים נמוכים יותר.
מה שאני בא להגיד הוא, שאנשים יילכו לסרטים שהם אוהבים. אני לא אומר שספיידרמן או רובוטריקים היו טובים לפי אמות המידה שלי או של מבקרים מסויימים, אלא שהם היו טובים ו*אהובים* מספיק באמות המידה של הציבור כדי שהם יחזרו לסרט השני בסדרה. כמו ששודדי הקאריביים 2 הכניס מלאנתפים כסף כי הראשון היה כל כך מוצלח. כמו שאיירון מן 2 הכניס מעל 130 מיליון כי הסרט הראשון היה ממש טוב. אם כך, לפי טעמו של הציבור רובוטריקים הראשון היה מספיק טוב על מנת שיחזרו אליו הרבה אנשים בסרט ההמשך, ואותו דבר עם ספיידרמן. זוהי ההשוואה שדיברתי עליה, ולזה התכוונתי כשאמרתי שאני לא מבין את הקהל שהולך בהמוניו לספיידרמנים או רובוטריקים.
מצד שני, אני גם לא מבין את הציונים הגבוהים יחסית שהסרט הזה מקבל. כאילו, דיעה שונה, פלורליזם וכהנה אבל נראה כאילו נסלח לסרט הזה על כל בעיותיו מסיבה כלשהי.
לא אמרתי שאתה טועה בטעמך
בימדב רובוטריקים 7.2 ספידרמן 7.4 סקוט פילגרים 7.6 וקיק אס 7.9. כך שרוב האנשים שצפו בהם כן חושבים כמוך. רובוטריקים הוא סרט קל לעיכול עם עבר מפורסם (ראה הדרדסים) שנכנס בדיוק לקטגוריית סרט קיץ. אבל שאתה שואל תכלס את האנשים האם הסרט הזה באמת שווה, אז אתה רואה מה הציון שלו, וימדב לדעתי די קולע (לאורך זמן) בציונים שלו.
אתה יכול לראות גם את ההבדל בין ספיידרמן השני שהציון השתפר במעט ל 7.5 לעומת רובוטריקים השני שירד ל 5.9 ועדיין הכניס יותר מכל שאר הסרטים פה.
שוב, אני פשוט מנסה לעשות הפרדה בין הכנסות של הסרט לבין דעת הקהל על הסרט. ושניהם יחד שונים גם מהגדרת איכות הסרט (ראה "סירטי סינמטק")
זה לא בדיוק רימייק לסרטים הישנים
בשנים האחרונות, כדי להתחבר אל הנוער, חברות הקומיקסים עשו רימייקים לגיבורים שלהם, תחת הסיפור שיש הרבה יקומים מקבילים ובכל אחד מהם יש גיבור-על קצת שונה מהעולמות האחרים. הספיידרמן הזה מבוסס על הקודם אבל הוא שונה בכל מיני פרטים: אין את מרי ג'יין כמו ששמתם לב, ועוד כל מיני שינויים.
מה גם שהסרטים הקודמים היו ממש גרועים ולגיבור כמו ספיידרמן מגיע לקבל סרט הולם.
אה ולקומיקסים החדשים קוראים the amazing spiderman
(ל"ת)
כך קראו גם לקומיקס המקורי
או שהכוונה לכך שקוראים לו Spiderman במקום Spider-man?
DT מתייחסת לשינוי שנעשה לאחר OMD.
(ל"ת)
נאלצתי לגגל כדי להבין
אני גיק קומיקס גרוע מאוד…
עכשיו נדמה לי שהוא בילבל בין שתי סדרותשני יקומים...
(ל"ת)
(מסתבר שלא ניתן להשתמש בסלאש...)
(ל"ת)
נראה לי שאתה מבלבל בין אולטימייט
לאמייזינג אחרי OMD. בשניהם יש את מרי ג'יין, על כל פנים (בין אם כחברה לשעבר או… אישה-חוקית-שנמחקה-תודות-לדיל-עם-השטן-ועכשיו-היא-חברה-לשעבר.)
דיל עם... השטן?
תרשה לי לקוות שקו העלילה המסוים הזה לא יראה אור מצלמה…
בהתחשב בתגובות הנאצה שהתקבלו מכל כיוון
כש-One More Day התפרסם, אני בספק אם מישהו יהיה מעוניין לעבד אותו למדיה אחרת. מעבר לכך, הסיפור נכתב במיוחד עבור ההמשכיות ביקום 616, במטרה לשנות את הסטטוס של פיטר פארקר מאדם נשוי לרווק בלי "התסבוכת" הכרוכה בגירושין (כאילו למכור את האושר שלך ואת הקשר הרומנטי הכי חשוב שהיה לך אי-פעם תמורת חייה של דודה זקנה שכבר מזמן הייתה אמורה להיקבר ליד בעלה, זה לא מסובך) וכי "ספיידר-מן רווק" זה בסיס מעניין יותר לסיפורים, כך ע"פ העורך הראשי של מארוול דאז, ג'ו קסאדה.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man:_One_More_Day
http://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man:_Brand_New_Day#Mary_Jane_Watson.2C_Bobby_Carr.2C_and_Jackpot
וכאן
(מתחיל בערך ב 29:55)
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/linkara/at4w/27731-at4w-top15comicsineverreview
25:99, סליחה
(ל"ת)
רוצה לנסות שוב?
(ל"ת)
בתוך הטארדיס זמן נמדד אחרת.
(ל"ת)
על מה אתה מדבר?
בדקתי את זה, זה עכשיו בסדר
99 שניות?
(ל"ת)
...אופס
25:55
(ל"ת)
אעאעאעאעאע אמה סטון!
כן אני פנגירל, תהרגו אותי.
האמת שזה נראה קול לאללה, אולי זה סתם כי כשראיתי את סרטים הקודמים הייתי די קטנה אז לי זה נראה מזמן, אותי באופן אישי זה יותר מושך מלדוגמה האוונג'רס
וואו, ממש לא כדאי להיות בריון בבית ספר הוליוודי בימינו
פעם יכולת לדחוף אנשים לשרותים של הבנות או לנעול אותם בלוקר בלי בעיה, היום לכל חנון יש כוחות על.
וואלה, איפה מקבלים?
צריך להגיע עם מסמך המאשר את היותי חנון או שהם כבר יבינו לבד?
צ'רנוביל / סינמטק ת"א.
מספיק להגיע מחופש לדמות מהסרט האהוב עליך. [אני שוקלת לבוא כדוק בראון, כולל חליפת קרינה.]
אנחנו מדברים על הוליווד
אם אתה חנון, ממילא אין לך הרבה אופציות- אתה לבן, ממושקף, לבוש ברישול ויש לך jewfro . הם כבר יבינו לבד.
אפרופו...
היום, או שיש לחנונים כוחות-על, או שהם הופכים למיליארדרים (*אהמ* מארק צוקרברג). אז או שהחנון שעשית לו Wedgie בתיכון ישרוף אותך עם ראיית חום, או שהוא ימציא משהו מהפכני, יהפוך למגלומן וידאג שלא תעבוד בארץ הזאת יותר במשרה יותר בכירה משרת.