טריילרים: החתול והפנדה

טריילרים לשני ההמשכונים של דרימוורקס אנימציה: "קונג פו פנדה 2" ו"החתול במגפיים"

2011 לא נראית כמו שנה טובה לאנימציה, לפחות לא מהאולפנים הגדולים, שמעסיקים את עצמם בהמשכונים. פיקסאר מוציאים את "מכוניות 2" – בזבוז משווע של משאבים שהיו יכולים להיות מנוצלים כדי ליצור סרט של פיקסאר שאינו "מכוניות 2". בינתיים, דרימוורקס, שאצלם המשכונים הם השיגרה מוציאים שני סרטי המשך/ספין אוף, כדי למשוך זמן עד "מדגסקר 3" ו"הדרקון הראשון שלי 2". היום החברה שחררה, בצמוד ל"רנגו" (שאינו סרט של דרימוורקס, אבל מה זה משנה) שני טריילרים חדשים ליבול השנתי שלה, וקשה לומר שיצאתי מגדרי מרוב התלהבות לגבי אף אחד מהם.

הראשון הוא טריילר מלא ל"קונג פו פנדה 2", אחרי שכבר שוחררו טיזרים. ועדיין, זה נראה בדיוק כמו "קונג פו פנדה" הראשון. אם סרט ההמשך מחדש משהו, הטריילר מסתיר את זה היטב.

דרימווקס קצת רימו כשהבטיחו ש"שרק לנצח" יהיה הסרט האחרון של שרק. זה אולי נכון, אבל זה לא יפריע להם להוציא ספין-אוף בכיכובו של החתול במגפיים. זה נשמע כמו רעיון נפלא. ב-2004. הטיזר הזה גורם לסרט להיראות מאוס ומיותר אפילו יותר מ"שרק 5".

אגב, אזהרה: בחודש הבא אמור לצאת בארץ סרט אנימציה בשם "החתול במגפיים – הסיפור האמיתי". למרות שהחתול נראה בדיוק אותו הדבר, ולא במקרה, זה לא הסרט של דרימוורקס אלא חיקוי, שהמטרה שלו היא לגרום לכם לעשות את הטעות הזאת. אם ספרתי נכון, זאת העתקה של ספין-אוף של המשך של פארודיה. האנשים שעשו את זה בטח נורא גאים בעצמם.