סופית: אושרי כהן יגלם את מיסטר פריז בהמשך ל'האביר האפל'. אמנם המצאתי את זה הרגע, אבל זה מדויק ואמין לא פחות מיתר מגפת הדיווחיים האידיוטיים על ליהוקים ל'באטמן 3'. הסרט עוד לא נכתב, וזה הדבר היחיד שסופי בעניין. |
25.08.2008
|
יומית
סופית: אושרי כהן יגלם את מיסטר פריז בהמשך ל'האביר האפל'. אמנם המצאתי את זה הרגע, אבל זה מדויק ואמין לא פחות מיתר מגפת הדיווחיים האידיוטיים על ליהוקים ל'באטמן 3'. הסרט עוד לא נכתב, וזה הדבר היחיד שסופי בעניין.
סופית: אושרי כהן יגלם את מיסטר פריז בהמשך ל'האביר האפל'. אמנם המצאתי את זה הרגע, אבל זה מדויק ואמין לא פחות מיתר מגפת הדיווחיים האידיוטיים על ליהוקים ל'באטמן 3'. הסרט עוד לא נכתב, וזה הדבר היחיד שסופי בעניין.
שר היא אשת החתול.
בטח, כמו כפפה ליד.
אם אנחנו כבר בבית האבות, אני בעד ארת'ה קית.
אחת היומיות היותר משעשעות
אבל אם כל מה שנותר לדווח עליו הוא גל דיווחים לא מבוססים, מצבנו לא טוב.
עם כל החיבה בעולם לסרט, הגיע כבר הזמן להניח לו בשקט.
מה שמסקרן אותי
האם אלו דיווחים מומצאים?
כן
מישהו המציא אותם. אני לא יודע מי; אלה לא וואלה ונענע, הם רק חוזרים על דיווחים שהופיעו בכל מיני מקומות אחרים. במקרה של צהובונים בריטיים, זה לא ממש נדיר – הם תמיד ממציאים "חדשות". הטעות היא של מי שלוקח את זה ברצינות.
בכל מקרה,
אני ממש מקווה שזו *לא* תהיה אנג'לינה ג'ולי. עם כל אהבתי לשחקנית הזו, קצת נמאס.
הייתי רוצה לראות אשת חתול מקורית ורעננה, וקצת פסיכוטית ואפלה – לא רק מסוכנת וסקסית.
פסיכוטית, אפלה, סקסית, כל אלה מובילים רק לתשובה אחת:
אומה "אלוהים" תורמן!
פסיכוטית, אפלה, סקסית, כל אלה מובילים רק לתשובה אחת:
יא נכון!
לא חשבתי על אומה!
אומה לשלטון!
עולם של לא
פוי, אומה. את הצ'אנס שלה עם באטמן היא כבר קיבלה.
הצעת נגד: הלנה בונהם קרטר.
בדיעבד רעיון טוב, אבל קשה לי לדמיין אותה עם אוזני חתול.
אגב
אין עדיין שום ראיה לכך שאשת החתול בכלל תשתתף בסרט. זה לגמרי ברמת ה"אולי".
חשבתי שדי סביר שהיא לא
כלומר, נראה שכדמות היא נורא מתאימה וזה, אבל זכור לי ראיון עם נולאן שבו הוא אמר במפורש שהוא לא רוצה לא פינגווין ולא את אשת החתול. אמנם זה היה ביחס לסרט השני בטרילוגיה, אבל הנימוק נשאר רלוונטי גם ביחס לחלק השלישי.
נמ.. אווה גרין?
סקסית ואפלה, פסיכוטית בפוטנציה.
אני שונא את אווה גרין.
היא רזה מדי וחיוורת מדי ולא עושה את זה בעידון, כמו הב"מ (הלנה בונהם קרטר). היא יותר מדי רונית אלקבץ, ויותר מדי רזה, ולכן אשנא אותה לנצח.
אבלאבל היא מגניבה!
כלומר, כן, היא רזה, אבל הן כולן רזות מדי, והיא תמיד יכולה לאכול עוד. חוץ מזה, היא שחקנית טובה ושטויות.
היא עשתה לי חררה בקזינו רויאל וזה מספיק.
היא הייתה שולית בקזינו רויאל.
כל הסרט בנוי על דניאל קרייג, היא לחלוטין משנית בו. אין לי מושג איך היא הצליחה לעשו לך חררה. היא מתאימה בול לתפקידים האפלים האלה.
בכל אופן, היא עדיפה על הלנה בנוהם קרטר, שכבר נמאס לראות, ובטח שעל אנג'לינה ג'ולי המעצבנת.
אני שונא את אווה גרין.
איך לעזאזל אתה משווה בין אווה גרין לרונית אלקבץ?! גרין הרבה, הרבה יותר יפה והרבה פחות מפחידה. היא לא רזה כמוה, ואני חושב שגם לא חיוורת כמוה. בקיצור, לא מסכים בכלל.
דווקא לא תהיה לי בעיה עם הופעה של אווה
כל עוד היא תעשה בדיוק את מה שעשתה ב"מצפן הזהב" – כלומר תצוץ משום מקום, תגיד שתי שורות באינטונציה המונוטונית להחריד שלה ותיעלם שוב. רק שלא יכנסו לה לראש רעיונות שהיא יכולה להחזיק סרט או משהו, כי ראינו איך זה הסתדר ב"ממלכת גן עדן".
ב'ממלכת גן עדן' היא החזיקה סרט?
היא עשתה שם בדיוק את אותו הדבר – הופיעה, אמרה שתי שורות והלכה. להאשים אותה בכך ש'ממלכת גן עדן' היה גרוע זה כמו להאשים את אנג'לינה ג'ולי ב'אלכסנדר'.
היא קיבלה את התפקיד הנשי הראשי
שכלל את הזווית הרומנטית של הגיבור. נכון שזה עדיין יחסית מעט, אבל בכל זאת היו לה הרבה יותר משתי שורות.
אני לא מאשים (רק) אותה בכמה שהסרט הזה היה גרוע. אם הייתי מונה כאן את כל הסיבות לכך הפוסט הזה לא היה נגמר, אבל הסיבה הראשית היא תמציתית למדי – רידלי סקוץ'-ברייט.
אי-אפשר להאשים אפילו את אורלנדו בלום בגריעות של הסרט הזה.
ואת אורלנדו בלום אפשר להאשים בהרס של לא מעט סרטים.
גם עם קייט בלאנשט, נגיד, זה לא היה הולך. התסריט היה פשוט כ"כ מחריד שפשוט אי-אפשר היה להעביר אותו בצורה אמינה*
חוץ מזה, היו לה מעט מאוד סצנות בסרט, ואת רובן היא בילתה מאחורי רעלה, בחושך, ושותקת. רוב הסרט התמקד בבלום.
אני מאמינה בה בתוך אשת-חתול מגניבה. אהבתי אותה בקזינו רויאל, גם אם היה לא הייתה משמעותית, ובדקה וחצי במצפן הזהב, וב"ארסן לופן".
*אני בטוחה שהיו עוד המון דברים ששנאתי בסרט הנוראי הזה, אבל ראיתי אותו מזמן, ומה שזכור לי במיוחד ממנו הוא התסריט המפגר עד כאב.
דווקא לא תהיה לי בעיה עם הופעה של אווה
את "המצפן הזהוב" עוד לא ראיתי, אבל האם אני היחיד כאן שזוכר אותה לטובה ב"החולמים"…?
היא שחקנית מ-ד-ה-י-מ-ה-!
גם מוכשרות וגם יפהפייה.
ב"מצפן הזהב" היא בסה"כ אומרת 2 משפטים כי כך התסריט הדפוק של הסרט קבע. אבל ב"החולמים" וב"קזינו רויאל" היא הייתה פשוט ענקית.
בקזינו רואיל אף אחד לא היה ענקי.
זה סרט אקשן סטנדרטי. בחולמים היא הייתה מצויינת. אבל קאט-וומן? נו באמת.
לא נראה לי שאפשר להגיד על סרט אקשן
שיש לו 94% ביקורות חיוביות ברוטן טומטוז וציון 8.0 בימד"ב שהוא "סטנדרטי". למעשה, הלוואי שהיה אפשר לקרוא לסרט כזה "סטנדרטי" – היינו בעצם חיים בעולם שיוצאים סרטי אקשן מעולים כל פעם.
רגע,
רק אני נרדמתי ב'קיזנו רויאל'?
לא, באופן מפתיע
נתקלתי בהרבה אנשים בישראל שלא אהבו את הסרט.
רגע,
לא יודע אם רק אתה, אבל אני ממש לא. לטעמי, הוא היה אחלה סרט, ובבחינת דם חדש ומרענן לסידרת בונד העייפה והמנוונת.
אז זהו
שמעבר למרדף המופלא בהתחלה, הרגשתי שהסרט היה אפעס עייף ומנוון. אולי נעביר את זה לדף הביקורת של הסרט?
הופה.
היא באמת מתאימה לתפקיד!
את הצ'אנס שלה עם באטמן אומה כבר קיבלה?
אני חושב שהדבר האחרון שאפשר להגיד על הסרט הזה, הוא שהסרט נתן צ'אנס למישהו מהמעורבים בו לעשות משהו כמו שצריך. אני הייתי מתחשב בנסיבות ומוחק לה אותו מהרקורד.
אם כבר, הסרט הזה צריך להזקף לרעתה מסיבה אחרת
"ב— ור—" היה כבר הסרט השני עם שומאכר על ההגה, כך שלא היה לה את התירוץ שהיא לא ידעה שזו תהיה זוועה. הרי ל-ואל קילמר הספיקה פעם אחת בשביל לתפוס מרחק של קילומטרים מהפרנצ'ייז.
אם כבר, הסרט הזה צריך להזקף לרעתה מסיבה אחרת
אמנם זה כבר עניין של טעם, אבל לדעתי הראשון של שומאכר עדיין יותר טוב מהשני. אולי לא בהכרח היה אפשר לדעת מראש שזה יהיה עד כדי כך גרוע.
נשאלת שאלה
ואני חושב שהיא דווקא כן לגיטימית. אם מישהו גילגל את השמועה הזו, למה לא ייתכן שמדובר בשמועה שגולגלה במקור ע"י האולפנים.
א. הרי ידוע שישנם תסריטאים שכותבים את התסריט עם ליהוק ספציפי בראש.
ב. הרבה יותר קל לשכנע כוכב להופיע בסרט אחרי שכבר פרסמת את שמו כמועמד אפשרי / ודאי לתפקיד.
ג. למה לא ליצור באזז תמידי לסרט שיצא בשנת כוס-אמ-אמו ואחד, רק לשם הבאזז?
אז כן, אני גם די בטוח שמדובר בשמועה מטופשת שאין לה ביסוס ודאי, אבל אני גם די בטוח שאת השמועה התחילו האולפנים ולא נניח 'דיילי מירור' (או 'דיילי פלאנט' ).
סחתיין אגב על אושרי כהן. צחקתי הרבה.
דרך אגב, מוחלט. איך עושים לטקסט קו תחתון, או הדגשה, או קו חוצה או בקצרה, אפקטים של word?
לא נראה לי שהאולפן צריך להמציא
רגע לפני תחילת הצילומים, בהחלט יהיה מקום לחרושת שמועות. כרגע, כשעוד אין בכלל תסריט וככל הידוע לי, האחים נולאן עוד לא חתומים רשמית על סרט באטמן נוסף, שמועות על ליהוקים לתפקיד שבכלל לא בטוח אם יהיה בסרט, נראות חסרות תועלת.
בנוסף, האינטרס של האולפן הוא ליצור שמועות כדי להגביר את העניין בסרט, הן של הציבור והן של שחקנים להם התפקיד יוצע. בהתחשב בכך ש"האביר האפל" עדיין נמצא בחצי העליון של טבלת ההכנסות ויהפוך אוטוטו לסרט השני בהיסטוריה שמרוויח מעל 500 מיליון דולר בארה"ב, ממש לא צריך ליזום שמועות כדי למשוך שחקנים לסרט.
לשאלת ה:
כרגע לא עושים.
באותו הקשר
לאחרונה מסתובב ברשת פוסטר שנעשה בידי מעריצים לסרט באטמן הבא. למרות שניתן להבחין בנגיעות פוטושופ פה ושם, מדובר בעבודה די מרשימה ורק בזכותה כבר שווה שהרידלר יהיה הנבל הבא.
(מכיל ים קלים לאביר האפל)
אכן
פוסטר מצוין, אבל הבעיה היא שהוא הופך את הרידלר לג'וקר 2. הסגנון שלו מאוד מזכיר את האתרים ה"מושחתים" על ידי הג'וקר במסגרת הפרסום של 'האביר האפל'. הנולאנים מן הסתם יעדיפו לתת לנבל הבא, מי שלא יהיה, סגנון מובחן ושונה, במקום לסבול מטענות שהם מנסים לשחזר (בחוסר הצלחה, מן הסתם) את ההצלחה המטורפת של הג'וקר.
למה לעזאזל הסרט יצא רק ב2011?
מה הסיבה לטמטום?
א. עדיין אין תאריך יציאה לסרט.
ב. בוא תסביר למה, אם הוא ייצא ב-2011 (מה שסביר), זה יהיה "טמטום".
כי שלוש שנים זה המון זמן.
מספיק זמן בשביל להשמיד כליל באז, 2010 הוא תאריך אידיאלי.
כל כך לא נכון.
שלוש שנים הן הזמן הסטנדרטי בין המשך אחד לשני, כשמדובר בשוברי קופות. 'ספיידרמן 2' יצא שלוש שנים אחרי 'ספיידרמן'. 'ספיידרמן 3' יצא שלוש שנים אחרי 'ספיידרמן 2'. 'שודדי הקאריביים 2' יצא שלוש שנים אחרי הראשון. 'האביר האפל' יצא שלוש שנים אחרי 'באטמן מתחיל'. האם הבאז של כולם "הושמד"?
בנוסף, שלוש שנים הם זמן מספיק בשביל לעבוד על התסריט ועל הסרט כמו שצריך, בלי להילחץ ובלי למהר יותר מדי. כשממהרים, עלולים לקבל 'אקס-מן 3'.
גם ''אקס-מן 3'' יצא 3 שנים אחרי ''אקס-מן 2''..
היה להם מספיק זמן לעשות יצירת מופת.. אותו דבר כנ"ל זוועת "ספיידרמן 3".
ותיקון קטן: "ספיידרמן 2" יצא שנתיים אחרי "ספיידרמן".
'ספיידרמן' יצא ב-2001.
'ספיידרמן 2' ב-2004.
אתה בסדר?
אתה זה לא מי שדיווח על שבירת השיאים המטורפים של "ספיידרמן" כשיצא במאי 2002 בקולנוע בארה"ב?
אני יודע שהסרט היה אמור לצאת ב-2001, אבל הוא לא.
תשמרנו מפלצת הספגטי, אתה צודק.
זה… מוזר.
לא רק זה,
אני גם זוכר שפעם כתבתי באתר שהרווח בין "ספיידרמן" ל"ספיידרמן 2" הוא קטן יותר מהרווח שבין "ספיידרמן 2" ל"ספיידרמן 3" ושלמרות זאת "ספיידרמן 2" יצא הרבה יותר טוב (לדעתי ולדעת חצי מהעולם בערך). אז אתה באת לעזרתי (אני כמעט בטוח שזה היה אתה) ואמרת לי שלמרות הרווח בין שנות היציאה לקולנוע את "ספיידרמן 2" התחילו גם לפני שיצא הסרט הראשון בסדרה והוא תוכנן הרבה יותר מוקדם.
לא נורא, גם מסטרים טועים.
אקס-מן 3
עלולים לקבל גם כשמחליפים במאי מוכשר שעבד עם הסדרה מאז תחילתה באפס חסר כשרון.
לדעתי זו אקסיומה שצריכה להיקרא "חוק באטמן לנצח". מי בעד?
רק שצריך, אה, לכתוב לסרט תסריט. ולצלם אותו. ולערוך.
ו2008 אוטוטו נגמרת.
כי שלוש שנים זה המון זמן.
בהתחשב בעובדה שאפילו עוד לא התחילו לעבוד על התסריט, 3 שנים זה לא הרבה לסרט בסדר גודל כזה:
1. כתיבת תסריט טוב תיקח זמן. הרי אין להם ספר שאפשר להתבסס עליו ובסרטי קומיקס אאל"ט לא נהוג לבסס סרט שלם רק על גליון אחד. אז זה אומר שצריך להמציא הרבה דברים מאפס ולשלב אותם למשהו קוהרנטי אחד וזה יקח הרבה זמן וויכוחים בין תסריטאים, במאי והאולפנים.
2. הצילום עצמו זה לפחות חצי שנה. אם מסתכלים על זמני הצילום של הסרטים הקודמים ניתן לזהות פונקציה מונוטונית עולה (אם לא מתחשבים ב"באטמן ורובין", ואני מניח שאף אחד לא יתנגד לכך). לנולאן לקח 6 ו-7 חודשים לצלם את "באטמן מתחיל" ואת "אביר האפל" (בהתאמה) אז את הגיוני שלסרט הבא יקח לפחות 7 חודשים להצטלם.
3. העיבוד האוחר יכול לקחת הרבה מאוד זמן (תלוי בכמות האפקטים, בצורך לצלם מחדש וכו'). ישנם סרטים שהעיבוד האוחר שלהם נמשך גם שנה שלמה.
4. צריך לפחות חצי שנה כדי ליצור באז מספיק לפני שאפשר יהיה להוציא את הסרט.
5. האולפנים יעדיפו להוציא גם את הסרט הבא בקיץ, ז"א שגם אם (וזה אם גדול) הסרט יהיה מוכן בעוד שנתיים (אוגוסט 2010) הם יחכו איתו עד לקיץ שאחר כך.
6. בטח בשנים הקרובות תהיה איזה שביתה של תסריטאים/במאים/שחקנים/ניצבים/צלמים/מאפרים/פעלולנים/נהגים/עוזרים אישיים/נערי מים/כל תפקיד אחר שמופיע בקרדיטים וזה יאריך עוד יותר את זמן העבודה על הסרט.
7. לסיכום – 3 שנים זו הערכה מאוד סבירה.
אוקיי שכנעתם אותי, דיי!
שלוש שנים זה לא באמת הרבה זמן. עמכם הסליחה!
שאלה היפותטית
מה הסיכוי שאולי באטמן החדש לא יצא בקיץ?
כי זה מלנאתלפים שנים!
'' סופי'' חחחח...
אני לא מבין , הם לא לוקחים בחשבון שיש אנשים שקוראים באתרי הסרטים הרציניים ? ( Film School Rejectsa aintitcool slashfilm לדוגמא ) ושהם עושים מעצמם צחוק ?
'' סופי'' חחחח...
Aintitcool הוא רציני?
הכל יחסי
AICN הוא לא אתר רציני, הוא לעתים קרובות מפרסם שמועות לא מבוססות, אבל אפילו הוא רציני מספיק כדי לא לטעון שג'וני דפ לוהק לתפקיד הרידלר, "סופית".
הבנתי
אני הבנתי כבר שג'וני דפ בטוח ישחק את הרידל, זה כאילו כבר סופי, כל השאר שמועות
מה פתאום? זה יהיה .
הבנת לא נכון.
אני לא מבין
למה בעצם רוצים למחזר דמויות שכבר נוצלו בעבר?
אין מספיק רשעים חדשים בעולם של באטמן?
אי אפשר להמציא רשעים חדשים?
דעתי על השמועות הנ"ל:
גם ג'ים קארי וגם דני דה ויטו היו לא רעים בכלל בתפקידים שלהם ויצרו דמויות יחודיות. אם ממחזרים את הדמויות האלה אז יהיה צורך לשנות את אופיים. זה הצליח אצל הג'וקר אבל האם זה יצליח גם במקרה הזה? לא בטוח.
הליהוק של אשת החתול מאוד תלוי בבאטמן. צריך להיות ביניהם מתח מיני וכימיה ולא ניתן להשיג את זה בין כל שחקן ושחקנית. לפחות יהיה להם הרבה יותר קל לחפש כי יש להם כבר את כריסטיאן בייל שרק צריך להתאים לו מישהי.
האמת שאני מסכים איתך
הג'וקר זו דמות מאוד שנויה במחלוקת, שאפשר לקחת אותה בכמה מובנים.
אבל נגיד אני לא יכול לדמיין קאטוומן יותר טובה ממישל פייפר, שהייתה פשוט ענקית כאשת החתול. אותו דבר גם עם הפינגווין, שאני באמת לא רואה איך אפשר לעשות אותו בצורה שונה ממה שדני דה ויטו עשה.
מצד שני, להמציא נבל חדש יהיה קשה יותר, מסובך יותר, ופחות יקרוץ למעריצי הקומיקס למיניהם.
שתי המועמדות שלי לגלם את אשת החתול: זואי דשנל ומוניקה בלוצ'י. לדעתי שתיהן יכולות להביא לתפקיד ניחוח מקורי ומרענן, שלא כמו אנג'לינה ג'ולי, שלדעתי קצת מיצתה את עצמה בסרטי פעולה.את ג'ולי, אגב, הייתי שמחה לראות בסרט עצמאי, או להבדיל, בסרט של יוצר אירופאי מסקרן. הטאיפקאסט ההוליוודי שלה זקוק דחוף לריענון.
זואי דשנל כן
לגבי מוניקה בלוצ'י, אני לא יודע. קצת קשה לי לדמיין אותה מתנהלת באקרובטיות חתולית בחליפת עור צמודה. אני חושב שהיא תהיה עסוקה מדי בלנסות לנשום בלי שהחליפה תקרע.
דווקא זואי דשנל ממש לא
לטעמי היא לא יפה במיוחד, היא שחקנית נוראית שמדברת בצורה מונוטונית, ואני מאוד מקווה שהיא תתרחק מכל סרט שאני רוצה לצפות בו.
ולמי שתוהה, יצא לי לראות אותה בלא מעט דברים: מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, המיני סדרה איש הפח, וממלכת טראביתיה.
מש''א
אני כבר מזמן קורא לה "גבינת" דשנל.
חייבים להפסיק את גל השמועות!
כל יום מישהו אחר בעבודה מיידע אותי על הליהוק החדש לסרט הבא וכבר התעייפתי מהלתווכח ולהגיד שאלה רק שמועות וזה לא מבוסס ("אבל כתבו על זה בעיתון!").
או הכי מצחיק
ארנולד שוורצנגר בתור פריז
אפילו יותר מצחיק
ארנולד שוורצנגר בתפקיד ראש העיר של גות'אם סיטי.
הנה, חמישה אוייבים לסרט באטמן הבא:
http://3e.org/g210l – יש פה כמה באמת מעניינים.
חוץ מזה, אני בספק אם הרידלר יהיה – כאילו, עוד דמות מופרעת עם חוש הומור מעוות, באמת?
אני הייתי מהמר על דמות נשית, ככל הנראה קט-וומן, אף על פי שאני לא סובל אותה. אולי פוייזן אייבי P:?
פויזון אייבי לא חייבת להיות על טבעית
אפשר לוותר על זה שהיא הורעלה ע"י עשבים עתיקים/ניסיוניים שנתנו לה כוחות, ולהביא אותה פשוט כביוכימאית שמתמחה בבוטניקה ויוצאת למלחמת חורמה בעיר שהורסת את הטבע.
אבל לדעתי מישהו אחר יצטרך להיות הנבל הראשי, והיא רק משנית.
ואכן, בסדרה שלמה
של חוברות קומיקס, היא ביוכימאית שהפכה לאקו-טרוריסטית. נולאן יכול להוריד ממנה את הדברים הלא-ריאליסטיים, כמו שעשה לג'וקר.
מצד שני, הארלי קווין היא פסיכיאטרית שטיפלה בג'וקר והתחרפנה, כך שגם זה סיפור בסיסי שהיה אפשר לבנות עליו – וסביר שזה לא יקרה. אחרי אופן הצגת הדמות הנשית (האחת) באביר האפל, קשה לי להאמין שנולאן ישים דמות נשית בתפקיד מרכזי.
מה גם
שלא נראה לי שהג'וקר של נולאן יתקרב בחיים לפסיכיאטרית. או להיפך.
כן, אבל
אפשר לעשות שהארלי ראתה את הפעולות שלו בעיר והתחילה לחקור אותו בתור תיק פסיכיאטרי עד שנהייתה אובססיבית אליו והחליטה לחבור אליו/להיות ממשיכת דרכו או משהו. או שהוא דווקא חשב שזה יהיה מגניב או מגה אירוני לגרום לפסיכיאטרית לעשות -משהו מתחכם ואפל שתסריטאי מסוגל לחשוב עליו אבל אני לא-
למה לא?
הוא פסיכופת ריאליסטי למדי. שמעת פעם על אותה מחלקה ידועה לשמצה בביה"ח שער מנשה?
פויזון אייבי לא חייבת להיות על טבעית
לדעתי בהתחשב בטרנד רכבי ההייבריד תחת כל עץ רענן, יפרשו דמות כזו כמסר של קפיטליזם חזירי שהורס את הטבע בלי חשבון. רע להכנסות.
(ספוילרים חמורים ל'האביר האפל')
כן, גם אני חשבתי על העניין עם רייצ'ל דוז, אבל קשה לי לראות איך קט-וומן תתרום משהו לסיפור או לפיתוח הדמויות. אני מקווה שנולאן ימצא דרך להשתמש בדמויות הנשיות כעזר משני ושהאוייב העיקרי יהיה אחר ועמוק יותר. Deacon Blackfire נשמע פשוט מעולה (מופיע ברשימה שהבאתי בתגובתי הקודמת).
(ספוילרים חמורים ל'האביר האפל')
רק שאלה אחת: למה דמויות נשיות לא יכולות להיות אחרות ועמוקות יותר?
(ספוילרים חמורים ל'האביר האפל')
לא אמרתי שדמויות נשיות לא יכולות להיות עמוקות, אני פשוט סבור שהדמויות הנשיות מהעולם של באטמן לא יכולות לתרום הרבה לפיתוח הדמויות. יופי, באטמן חרמן על כוסית שנראית כמו חתול זה לא מי-יודע-מה. אבל בהחלט יכול להיות שאני טועה.
'' האולפן לא ירשה ''
חביבי כריסטופר נולאן יכול לעשות מה הוא רוצה בסרט הבא !!
נראה לי ההגבלה היחידה שלו תהיה שזה לא יהיה דירוג R ?!
מאותו אתר, עוד פוסטרים מזוייפים
אני חייב לציין שקירסטן בל כהארלי קווין, נשמע בכלל לא רע. בעצם, קירסטן בל בכל תפקיד נשמע לא רע. לעומת זאת, מריון קוטיאר אמנם הייתה מצויינת בתור אדית פיאף, אבל קשה לי לראות אותה כקטוומן. היא יותר סמורית מחתולית.
http://io9.com/5040178/meet-the-stars-of-the-next-knight
והפוסטרים האלה, בניגוד לקודם, איומים.
"קאטוומן" נראית כמו מייקל פלפס, והרעיון להכניס את הארלי קווין לסרט הוא מגוחך. זהו, הג'וקר היה, נגמר, לא יהיה יותר, תתמודדו.
כן, אבל השחקן מת.
טרי גיליאם לא מביים סרט שבו הית' לדג'ר מזוהה בלעדית עם דמות דומיננטית בעלילה.
בלעדית?
בלעדית
הית' לדג'ר מזוהה בלעדית עם הג'וקר בסדרה של נולאן, כמו שג'ק ניקולסון מזוהה עם הג'וקר בסדרה של ברטון. שני השחקנים מגלמים דמויות שונות לחלוטין מבחינת אופי.
כן! כן! דיוויד טאננט בתור הרידלר! דיוויד טאננט בתור הדוקטור!
דיוויד טאננט לראשות קדימה!
וכריסטופר אקלסטון בתור כל דבר אחר!
בתור באטמן!
הו!
כן!!
אני לא יודע איך להגיד את זה
אבל מצידי, כריסטופר לשחק את כל הדמויות בבאטמן הבא. כולל כל הניצבים. אני אלך לסרט הזה עוד פעם ועוד פעם רק כדי לשמוע ת'מבטא שלו.
כן! כן! דיוויד טאננט בתור הרידלר! דיוויד טאננט בתור הדוקטור!
הוא הופך את הטירוף לכל כך סקסי..
והוא גם יביא רידלר שלא יהיה דומה לג'וקר.
מטורף? כן. אנרכיסט מאופר? לא.
אינטיליגנטי? מאוד. מצחיק? אין לכם מושג עד כמה.
תוקם קבוצה להבאת דיוויד טאננט לתפקיד הרידלר וישא"ק!
וישא''ק!
תכלול אותי בעצומה
הרי הרדילר הוא לא משוגע, הוא אובססיבי, יש הבדל! וטאננט יכול בכיף להציג דמות כזו על המסך.
ואחרי שראיתי את "הרוקר" אני כבר לא חושב שריין ווילסון יכול להחזיק דמות כמו של הרידלר. השרביט שלי עובר בזאת לטאננט.
תכללו*
מצתרף
אווו דיוויד אובססיבי
זה עושה לי בראש שילוב מוצלח במיוחד של בלאקפול והדוקטור!
אני באמת יכולה לראות את זה קורה עכשיו :]
*אני גם!אני גם!*
:]
כן! כן! דיוויד טאננט בתור הרידלר! דיוויד טאננט בתור הדוקטור!
סליחה, אבל מי זה? אפשר סקירה קצרה
בקצרה מוויקיפדיה בעברית
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%93_%D7%98%D7%A0%D7%A0%D7%98
אני נורא אהבתי את הארלי קווין. במיוחד הליהוק של קירסטן בל.
כלומר, היא יכולה להיות הארלי קווין מאוד טובה, וגם קאטוומן מעולה. ואם יצליחו לסדר לורוניקה מארס הופעת אורח שם זה יהיה נחמד.
מריון קוטליארד נראה מאוד התאבדותי והיא מאוד שמנה בחליפה הזו. אין לי בעיה עם זה, אבל עד כמה שאשת החתול במבטא צרפתי נשמע מפתה, אני לא חושב שהיא מתאימה לזה (כן, אני מודע שזה לא רשמי). הרידלר נראה אוחצ'ה מאוד וזה לא נראה לי מתאים לאופל המתפרץ של הסרטים. כאילו, "הו, בטמן, החליפה שלך כל כך לא מתאימה לך, אתה צריך להשיג חליפה שתדגיש את הפטמות שלך יותר. ואם אנחנו כאן, אז איפה אני אפוצץ את הבניין הבא?"
אני חושב שהארלי קווין
צריכה להיות שרי מון זומבי.
היא נולדה לתפקיד.
בניגוד לקירסטן בל, שנולדה לכל תפקיד.
היא האומה תורמן הבאה, אתה לא יודע?
לא.
ולעזאזל, שוב חסר לי סמיילי מבולבל.
לדעתי, אם ג'וני דפ יהיה הרידלר צריך לתקוע לו וואחד מונולוגים.
כלומר, הוא יכול לספר את הטוויסט של הסרט, כששומעים אותו אומר את החידה האחרונה על רקע פלאשבקים שמראים את התשובה. יכול לצאת כאן איזה יחזקאל, פרק כ"ה, פסוק י"ז חדש. אני מקווה שזה מה שיוציא את ג'וני דפ מדמות ה"אקסטנצרי השנון".
תהיה רציני
אי אפשר ללהק את אושרי לתפקיד. הוא לא עשה צבא.
לכן הוא הנבל
כותרת היומית הייתה צריכה להיות
אושרי הקפוא.
_____________
למה, אחרי פעם אחת שהגבתי בשם מסויים, כל הזמן הזה נותן את השם הזה בשם של ההודעה, למרות שאני מוחק אותו שוב ושוב?
תירשם לאתר.
אני מהמר על הפיתום
נבל יחסית בולט שלא הופיע בסרטים הישנים (ע"ע ראס אל גול) ועד כמה שידוע לי גם לא מדובר במשהו פנטזי במיוחד: סך הכל בן אדם חלש אופי שמפעיל (?or did he) בובה של מאפיונר (מה שגם מאפשר להכניס עוד פעם את המאפיה לעסק כמו שנולאן אוהב)
הייתי רוצה *מאד* שהארלי קווין תופיעה בסרטים אבל אין לזה סיכוי בלי הג'וקר ולא נראה לי יהיה חכם להחזיר אותו
א. בגלל שהוא כבר "קיבל" סרט וב. בגלל שכל שחקן שיביאו יאלץ לשבור את ההמשכיות של הסדרה או לחכות את סגנון המשחק של לדג'ר וחיקויים מה לעשות נוהגים להיות גרועים מכל מקור
למרות שנראה שלפני שהית' מת תוכננה לג'וקר איזו שהיא חזרה ולו רק סטייל הדחליל
כמובן שגם "נבלים" מסוגם של מקס ופלקוני יתקבלו בברכה
הארלי קווין
דווקא הסתדרה מצוין כשהיא לבדה בעמדת הנבל בסדרה 'מורשת העטלף'.
אם היא הייתה מופיעה באביר האפל
אז אולי עוד היה סיכוי שהיא תמשיך לבד. אבל להתחיל לבד זה כבר חסר כל סיכוי.
מסכים
אני מכיר את הדמות רק מהסדרה המצוירת של , אבל בהחלט הרגשתי שמגיע לו יותר זמן מסך. עצם הרעיון שכל הרשע והאכזריות של אדם מנותבים דרך חפץ דומם והוא עצמו עדין כמו ווילון סמיתרס, פשוט מתחנן שנולאן יעשה ממנו סרט. מבחינתי, הבעיה ב"באטמן מתחיל" הייתה שהרשעים היו שטחיים מדי, כי ברוס וויין היה מרכז הסיפור. ב"האביר האפל", הג'וקר והארווי דנט הם הדמויות היותר מטופלות ועם הגישה הזו והליהוק הנכון, פני צלקת יכול להחזיק סרט שלם ועוד להשאיר טעם של עוד, במיוחד עם הקצוות שנותרו מסיפור המאפיה באביר.
בקשר לליהוק
איפה תמצא בהוליווד מישהוא שמדבר מהבטן? (למרות שזה לא מחייב אבל זה יהיה יותר אותנטי)
אפשר ללמוד
קודם כל, אני מסכים שאותנטיות מוסיפה, אבל עם טכניקות עריכת הסאונד של היום, אין בעיה להקליט בנפרד את קולו של פני צלקת ולשלבו בסרט בצורה אמינה. חוץ מזה, יש עוד לפחות שנתיים עד שממש יתחילו לצלם את הסרט. זה די והותר זמן לשחקן ללמוד לדבר מהבטן בצורה מספקת לתפקיד.
האתגר האמיתי בליהוק הוא למצוא שחקן שנראה כמו עוזר חלש ונאמן שאינו מודע לכך שאין לבובה חיים משל עצמה. החוכמה היא שגם הצופים ישכחו שפני צלקת הוא רק חפץ דומם.
מצאתי מצאתי
חלש ונאמן בעל מראה אומלל ופנים מסכנות… טים רובינס!
תצבע לו קצת את השיער קצת קמטים בפנים וזה בול הוא…
בחירה טובה
אני חשבתי על איאן הולם, אבל טים רובינס עם איפור שיקשה לזהות אותו, בהחלט יתאים.
מה עם איש הצלופן בכבודו ובעצמו?
ג'ון סי ריילי?
אבל הבחירה שנשמעת לי הכי הגיונית לתפקיד שכזה היא וויליאם מייסי.
אכן,
וויליאם H מייסי מעולה. ואם לא הוא, אז טים רובינס.
בהחלט שתי אפשרויות ממש מצוינות.
מייסי נשמע נחמד
הוא באמת מסכן וחלש אבל המראה שלו יותר מידי דרומי ומחוספס
אני עדיין חושב שרובינס כמו שהפינגוין אמר אם האיפור הנכון יכול להיות פצצה לתפקיד (הוא גם שחקן יותר טוב ממייסי)
טכניקות עריכת הסאונד של היום...
וואו. להדביק סאונד על תמונה – היי טק שיט!
צריך גם שישמע כאילו הקול יוצא מבטנו של הפיתום.
מי שכן יודע
לדבר מהבטן הוא אדריאן ברודי (ראיתי אותו בסרט שנקראה בפשטות "פיתום" ושם הוא משחק פיתום לא יוצלח שמדבר מהבטן)
כשאני חושב על זה יש לו את הלוק של המסכן המבולבל.. הוא אולי קצת צעיר אבל זה לא משהוא שאיפור טוב לא יכול לפתור וגם עם המראה היהודי שלו אפשר להסתדר…
זה אני ה-מישהו מלמלה
אני זוכר סצנות שלמות שבהם ברודי מתאמן על הדיבור מהבטן וכשהוא מדבר הבטן באמת זזה
למיטב ידיעתי, פיתומים לא באמת מדברים מהבטן.
הם שולטים במיתרי הקול שלהם כל?כך טוב שהם יכולים להפיק צלילי דיבור בלי להשתמש בפה.
FFS, ג'ף פאקינג דנהם!
תגובות, טים רובינס, אדיראן ברודי, ואפחד לא הזכיר את ג'ף דנהם?! מה קרה לעולם?!
רציתי להזכיר!
אבל לא זכרתי איך קוראים לו, אלא רק לדמויות שלו…
יש איתו בעיה
יהיה קצת לקחת את הסרט ברצינות ולא להתפוצץ מצחוק כשפני צלקת יגיד "Quiet! I kill you".
לפחות לא תהיה לו בעיה לאיית את השם שלו
אם כבר בטמן
עושים לו סדרה מצויירת חדשה.
שלפחות לפי הקדימון נראה כאילו מנסים להחזיר אותו לתדמית של שנות ה60 (למה??) במקום התדמית האפלה שלו…
http://www.youtube.com/watch?v=Su7wItZEOzE
אם כבר בטמן
אני מסכים שזה פחות אפל מהסדרה של משנות ה-90 ושהשם של הסדרה החדשה ממש דפוק. מצד שני, זה עדיין אפל פי אלף מהתדמית של שנות ה-60, בה במקום לראות או לשמוע פיצוצים היה מופיע איזה "פאו!!!".
http://www.youtube.com/watch?v=Z1RqxHQOG7w&feature=related
אלוהים אדירים!
הסדרה הישנה הייתה עד כדי כך מטופשת?!
זאת אומרת ראיתי כמה פארודיות(קאטמן!)לזה אבל לא שיערתי שזה עד כדי כך מטופש!
לא רוצה קאטוומן, רוצה הארלי!
כן, הארלי סקסית.
לפחות בסדרה המצוירת.
יש לך רק בעיה אחת והיא הפינגווין..
הוא פשוט לא יכול להיות נבל משני (מצד שני אם טו פייס היה נבל משני כל אחד יכול..) הוא דמות כל כך מורכבת ומסובכת שמה שהיה בבאטמן חוזר זה רק על קצה הקרחון…
מה שכן אני רוצה שיהיה בסרט הבא זה קריצות לנבלים אחרים ידועים.. כאלה שלא יכולים להיות נבלים משניים אבל יתפסו מקום של כבוד בעלילה
לדוגמה:
קילר קרוק- לא לטאה מטורפת אלה מתאגרף ענק (זה מה שהוא היה לפני שהפך ללטאה) שמעבד את העשתונות
הכובען המטורף- שודד בנקים הלובש את הבגדים של הדמות מהספר של אליסה..
Deadshot- הצלף השני הכי טוב בעולם ושחצן לא קטן
או מי שיכול להיות באצמו הנבל המשני (או אפילו הראשי) ביין…!
ולא הבריון המטומטם עד כדי אילמות מהסרט שאין לנקוב בשמו.. אלה הדמות כמו בקומיקס שהיא שילוב של מוח קרימינלי להחריד ונסיוב אשר גורם לגופו להתנפח ולגדול (רק שתדעו ביין הוא הנבל היחיד שהצליך לשבור לבאטמן את העצמות.. לא באמת.. באחד הקומיקסים הוא שובר לבאטמן את עמוד השידרה)
יש לך רק בעיה אחת והיא הפינגווין..
אני חייב לומר שבבאטמן:אביר גוטאם כבר יש את Deadshot,מאנ-באט ואת קילר קרוק
מתי כבר
מתי יבינו עיתונאים ש"באטמן+חוזר+לנצח+ורובין" ו"מתחיל+האביר" אלו שתי סדרות נפרדות?
לא סדרה של ששה פרקים (וגם לא שלושה צמדי סרטים של שלושה במאים), אלא פשוט סדרה שהתחרבשה והתחילה מחדש.
האם העיתונאים האלה לא שמים לב לכך שחלקי עלילה חופפים נראים שונים לגמרי בשתי הסדרות?